باتری ماشین خرابی باتری، افزایش طول عمر، باتری به باتری کردن و .. | نکاس باتری

شما را از رسیدن به موقع سر کار، کلاس یا میهمانی باز دارد، وقتتان را تلف کند و نگرانتان کند، اما اگر بدانید چرا باتری خودرو خالی میشود، می‌توان از آن جلوگیری کرد. یکی از دلایل خالی‌شدن باتری خودرو، استفاده گسترده از لوازم جانبی در خودرو است. قطعاتی همانند سیستم پخش قوی‌تر، باندهای بزرگ‌تر و دزدگیرها ممکن است موجب خالی‌شدن باتری شوند. برای مثال دزدگیرهای خودرو حتی پس از خاموش‌شدن اتومبیل نیز فعال باقی می‌مانند.

  • قیمت باتری ماشین نیز یکی از مهم ترین موارد برای خرید باتری خودرو است.
  • باتری از جمله قطعاتی است که تا آخرین ساعات عمر به وظیفه اصلی خود یعنی برق رسانی به استارت خودرو و ایجاد جریان برای عمل احتراق در موتور و روشن شدن خودرو عمل می‌کند.
  • در این شرایط با خود می‌گویید کاش فروشگاهی بود که خدمات خرید باتری ماشین و تعویض و نصب رایگان باطری در محل را انجام می‌داد.
  • شما 4 مدل اوربیتال رو معرفی کردین توی سایتتون میخوام بدونم بهترین مدل اوربیتال کدوم برندشه.
  • دینام خودرو به‌طور معمول عمر بالایی دارد و در صورتی که به‌خوبی از آن نگهداری شود، احتمال سوختن اندکی دارد.
  • علت خالی‌شدن باتری خودرو بسیار زیاد است که اتفاقاً تمامی آن دلایل‌ …

طول عمر مفید به امری گفته می شود که قطعه در آن زمان بهترین کارایی خود را دارد و بعد از آن این کارایی را از دست می دهد. این اصطلاح برای تمامی قطعه ها مصداق است و باتری هم جزو آن ها حساب می شود. طول عمر مفید باتری خودرو یک تا دو سال می باشد و بعد از آن دیگر نمی تواند مانند روز اول کار کند و این به دلیل فرسودگی ساختاری داخل آن می باشد و اسید هایی که در آن وجود دارند خاصیت خود را از دست می دهند.

در صورتی که میخواهید که باتری های 55 و 60 آمپر نصب کنید خودروی شما از حالت فابریک کارخانه خارج می شود و باتری به صورت فشرده نصب میگردد. سلام دوست عزیز باتری سوزوکی یکی از با کیفیت ترین باتری های تولید داخل می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارد. باتری های خودروی تیوولی با توجه به مدل آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. برای تیوولی مدل 2016 باتری 50 امپر و برای مدل 2017 باتری با ظرفیت 60 آمپر باید نصب شود. خودروی همکار شما چون مدل 2016 می باشد باتری 50 امگپر نصب شده ولی برای خودروی شما با توجه به 2017 بودن آن باتری 60 آمپر مناسب است و باتری با ظرفیت دیگری قابل نصب نیست. عمر مفید باتری اتومبیل و تعویض آن یک مقاله بسیار مهم است چرا که اگر این کار صورت نگیرد اتومبیل شما دیگر کار نخواهد کرد.

باتری ماشین خرابی باتری، افزایش طول عمر، باتری به باتری کردن و .. | نکاس باتری

اکنون بار دیگر حافظ باطری با اخذ مجوزات لازم از سازمان اعتماد الکترونیک و فروش آنلاین و ثبت مجموعه در اتحادیه باتری فروشان آماده ارائه خدمات فروش اینترنتی باتری خودرو می باشد. سایت شما رو دیدم و میخوام دوباره همین برند اوربیتال رو بخرم چون خوب کار کرده. شما 4 مدل اوربیتال رو معرفی کردین توی سایتتون میخوام بدونم بهترین مدل اوربیتال کدوم برندشه.

خرید اینترنتی باتری

انتخاب یک باطری مناسب در تهران و غرب تهران می تواند، علاوه بر کاهش هزینه ها، سبب افزایش کارایی و طول عمر خودروی شما گردد. اگر به اندازه ی کافی با مشخصات ماشین خود بخصوص به لحاظ فنی آشنایی دارید، قطعا بهتر می توانید باتری ماشین مناسب خود را در تهران تشخیص دهید. مجوعه باتری من با سالها تجربه در زمینه مشاوره و فروش انواع باطری خودرو در تهران، می تواند در این زمینه راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد. سلام دوست عزیز باتری خودروی شما به دلیل اینکه به مدت ماه استفاده نشده است دیشارژ شده و نیاز به شارژ یا باتری به باتری کردن خودرو دارد.

خریدار ضایعات باتری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار