دستگاه فشار خون:قیمت و خرید فشارسنج دیجیتالی و عقربه ای ارزان فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو

این ماوس ازبین 16.8 میلیون رنگ به شما اجازه می‌دهد می‌دهد تا بتوانید با انتخاب یک حالت خاص از میان پنج حالت روشنایی نور پس زمینه، به ماوس خود جلوه‌ای زیبا ببخشید. ماوس Mamba Tournament Edition به‌واسطه پورت USB به کامپیوترهای شما با انواع سیستم عامل‌های ویندوز متصل می‌شود. همانند سایر محصولات ریزر، قیمت Basilisk کمی تند و زیاد است و ممکن است هر کسی میل خرید آن را نداشته باشد. شما می‌توانید تنظیم کنید که غلتک شما به سختی بچرخد یا خیلی راحت. فرض کنید که شما می‌خواهید اسلحه را عوض کنید، یک چرخش اشتباه می‌تواند اسلحه اشتباه را انتخاب کند و ممکن است بازی را از دست بدهید. از ویژگی‌های جالب این ماوس می‌توان به تنظیم حالت غلتک آن اشاره کرد.

A4Tech Mouse OP-620D USB

مثلا برای آشپزخانه‌های کوچک، یخچال فریزر کمبی با توجه به اینکه فضای کم‌تری از آشپزخانه می گیرد، مناسب است. یخچال فریزر از آن لوازمی است که شاید یک خانواده بیشتر از دو بار آن را خریداری نکند؛ یک بار در ابتدای زندگی و بار دیگر در میانه زندگی. در صورتی که خانواده‌ای بیش از این تعداد یخچال فریزر بخرد، احتمالا انتخاب درست و مناسبی نداشته است. تنوع بالای محصولات وجود تفاوت‌های اساسی در قیمت، کیفیت و برند، فرآیند انتخاب یخچال فریزر مناسب را سخت کرده است.

  • فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی و نماینده رسمی برندهای معتبر این حوزه، تمامی این محصولات را با بهترین قیمت بازار و ضمانت اصالت کالا در دسترس کاربران گرامی قرار داده است.
  • در نظر دارید در پایان همین صفحه کلیه برندهای تولیدکننده یخچال‌های موجود در فروشگاه نیز قابل مشاهده و دسترسی هستند.
  • رنگ و ظاهر یخچال فریزر نیز از ویژگی‌های مهمی است که باید هنگام خرید آن را بررسی و با دکوراسیون کلی آشپزخانه خود مطابقت دهید.
  • رنگ انتخابی شما می‌تواند در قیمت تمام شده آن تاثیر مستقیم داشته باشد.
  • مهم‌ترین دلایل آن هم جاداری بسیار زیاد و هم‌چنین شکیل و لاکچری بودن آن است.

اما اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم دقت اندازه‌گیری دستگاه فشارسنج است. من قبلا این دستگاه رو برای خودم خرید کرده بودم خیلی راضی بودم امروز هم برای مادرم خریدم بنظرم هر کسی باید تو خونه یه دستگاه فشارسنج داشته باشه من امرون رو پیشنهاد میکنم اگه درست ازش استفاده بشه درصد خطاش خیلی کمه. به طور کلی انواع بازویی این فشارسنج‌ها از قیمت بیشتری برخوردار است البته باید این نکته را در نظر داشت که آن‌ها جز با دقت‌ترین و کاراترین این دستگاه‌ها نیز به شمار می آیند.

موس ایزی هاردور

کسی که چند روز با این استند کار کند دیگر سخت است بدون آن به کار خود ادامه دهد که این مطلب نشان‌دهنده جای خالی این محصول برای کار هر روزه با لپ تاپ است. جالب است بدانید برای اولین بار در ایران است که چنین خنک کننده‌ای عرضه می‌شود. توجه به جنس بدنه و کیفیت ساخت خنک کننده مهم است زیرا برندهای متنوعی از انواع خنک کننده ها در بازار موجود می باشد که اکثر آن ها دارای کارایی لازم نبوده و نمی توانند چندان در رفع نیاز کاربر، کارآمد باشند. به همین دلیل، لازم است از طریق دستگاه خارجی هوای خنک تری را از اطراف لپ تاپ به فضای زیر آن منتقل کنید.

با زدن دکمه روی دستگاه، کاف به صورت خودکار باد می‌شود تا جایی که همانند فشارسنج عقربه‌ای جلوی شریان را بگیرد. در ادامه به صورت خودکار و به آرامی، باد داخل کاف خالی می‌شود و فشارخون فرد روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. دستگاه فشار سنج انواع بسیاری دارد، اما سه نوع دستگاه فشار خون جیوه‌ای، دیجیتالی و عقربه‌ای بیشترین کاربرد را دارند. این محصول از برند فرش لایف علاوه بر میزان فشار خون، ساعت و تاریخ را نیز نمایش می‌دهد. این قابلیت باعث می‌شود فشار خود را در روز و ساعت محاسبه و ثبت نمایید.

به طور کلی فشارسنج‌ها به سه دسته فشارسنج جیوه‌ای، فشارسنج عقربه‌ای و فشارسنج دیجیتال تقسیم می‌شوند. بنا به میزان استفاده‌تان از فشارسنج‌ باید درباره خرید فشارسنج‌های دیجیتالی که با برق و باتری کار می‌کنند، تصمیم بگیرید. اگر از فشارسنج زیاد استفاده شود و منبع تغذیه آن فقط باتری باشد، باتری خیلی زود تمام خواهد شد.پس بهتر است در خرید فشارسنج دیجیتالی به وجود آداپتور هم توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی ارشاکو انواع بهترین و پرفروش ترین دستگاه های فشارسنج دیجیتالی، مچی،عقربه ای از معتبر ترین ایرانی و خارجی مانندامسیگ ،برمد ،بیورر و … فشار سنج بازویی در واقع دستگاه فشاری است که می توان آن را به دور بازو بسته و به این طریق مقدار فشار خون را اندازه گیری نمود.

  • البته این درجه‌بندی مجدد نیاز به صرف زمان و وقت زیادی ندارد.
  • در این حالت فشار خون از طریق صفحه مانیتور نمایش داده می شود تنها کافی است بازوبند یا مچ بند را دور دست ببندید و برروی دکمه استارت دستگاه بزنید.
  • یکی از راه‌های اطمینان از دقت مناسب دستگاه خریداری شده، مقایسه نتایج آن با نتایج دستگاهی است که پزشک با کمک آن فشار خون شما را اندازه می‌گیرد.
  • اما اگر بیماری فشارخون دارید، هر روز صبح یا عصر فشارخون خود را اندازه‌گیری کنید.

برخی از موس ها بزرگ و برخی کوچک هستند؛ بنابراین مهم است که هنگام انتخاب به این موارد نیز توجه داشته باشید. یک ماوس دوسویه به‌گونه‌ای ساخته شده است که با هر دو دستتان قابل ‌استفاده است. در این مدل از موس گیمینگ دیگر مشکلاتی نظیر کندی سرعت و پایدار نبودن اتصال وجود ندارد. زیرا شرکت سازنده این مدل از ماوس گیمینگ با رفع مشکلات مدل‌ های قبل، محصولی دارای قطعات قوی‌ تر و باکیفیت طراحی و تولید نموده است. با شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید موس ریزر بی‌سیم نهایت لذت را بازی ببرید. در موس گیمینگ بی سیم دیگر مشکلاتی نظیر کندی سرعت و پایدار نبودن اتصال وجود ندارد.

کابل میکرو یو اس بی فست شارژ اوریکو Orico N301-10 2.4A 1m

همه ی افراد به دنبال وسایل های زیبا و شیک هستند پس طراحی فن را نیز در نظر بگیرید فنی را انتخاب کنید که ظاهر زیبایی نیز دارد. فن ها باید قابل حمل باشند و حمل آنها راحتتر باشد که بتوانید کنار لپ تاپ هرجایی که خواستید ببرید. دراین پست از سایت اتاق جدیدترین و بهترین مدلهای فن لپ تاپ قرار داده ایم میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود انتخاب و خرید کنید. در کول پد لپ تاپ هترون از یک فن 140 میلی‌متری استفاده شده که حداکثر سرعت آن هزار دور بر دقیقه است. اگر قصد خرید بهترین فن خنک کننده لپ تاپ بازار را دارید، این محصول می‌تواند برایتان مناسب باشد.

این محصول جزو بهترین پایه خنک کننده لپ تاپ در بازار ایران به حساب می‌آید. اگر به دنبال یک کولپد با کیفیت خوب و امکانات جذاب میگردید K038 برند کول کلد بهترین خنک کننده لپتاپی است که می توانید بخرید. این لپتاب یک انتخاب مناسب برای کسانی است که می خواهند فعالیت های سنگینی از جمله بازی های سنگین و همچنین رندر های گرافیکی را با لپتاپ انجام دهند.

اما قیمت فشارسنج دیجیتالی نسبت به سایر دستگاه‌های فشار خون بالاتر است. دستگاه فشار سنج وسیله ای کاربردی در انواع و مدل های مختلفی مانند عقربه ای، دیجیتالی مچی و بازویی ، جیوه ای و … است که به راحتی می توانید در خانه از آنها استفاده کنید و فشار خون خود را اندازه گیری کنید و در صورت نیاز به مراجع درمانی مراجعه کنید.

نکات مورد‌توجه هنگام خرید فشارسنج دیجیتال

در ادامه به بیان نمونه هایی پرداختیم که بتوانید انتخابی کاربردی و مناسب در بین تنوع موجود در بازار را تجربه کنید. اندازه و شکل موس گیمینگ باید به گونه‌‌ای باشد که وقتی آن را در دست می‌‌گیرید کاملا با آن راحت باشید. اگر دستتان کوچک است و یا بزرگ اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که اندازه‌‌ی آن متناسب با دستان شما asilbekharid باشد. اشکال جدید ماوس گیمینگ و بازی به گونه‌‌ای طراحی شده‌‌اند که به راحتی فضای داخلی دستتان را پُر می‌‌کند و کار کردن با آن‌‌ها راحتی بیشتری را به همراه دارد. ماوس مخصوص بازی ایسوس مدل «Rog Pugio ii P۷۰۵، دارای کیفیت ساخت بالا و عملکرد بسیار خوبی است.

  • سنسور اپتیکال Pixart PMW3391 این ماوس دارای DPI بالای ۱۸۰۰۰ است و همچنین دارای یکی از بالاترین رتبه های IPS در حدود ۴۵۰ است.
  • در حالت کلی هرچه عدد انتقال اطلاعات (در واحد هرتز) بیشتر باشد، به نسبت سرعت واکنش پذیری ماوس بیشتر خواهد بود.
  • Redragon ادعا می کند در حالت Eco Mode عمر باتری تا ۴۵ ساعت می رسد، البته حالت اکو نورپردازی RGB را به چرخ اسکرول محدود می کند.
  • بنابراین، اگر به دنبال ماوسی هستید که برای شما مدت طولانی دوام بیاورد، ممکن است یک موس گیمینگ بهترین گزینه باشد.
  • موفقیتی که باید آن را مدیون سال‌ها تحقیق و توسعه و بکارگیری نوآوری در محصولاتش بداند.
  • نور LED از سطح منعکس می‌شود و توسط یک نیمه هادی اکسید فلزی یا سنسور CMOS در ماوس خوانده می‌شود.

در این میان از انواع یخچال توکار بوش که می تواند ترکیبی از فریزر را به همراه داشته باشد، می توانیم یاد کنیم چراکه امروزه به عنوان بهترین مارک یخچال توکار در سراسر دنیا نقش آفرینی می کند و شما می توانید اوج تکنولوژی، قدرت و کارایی بی نقص را در مدل های یخچال توکار بوش لمس کنید. قیمت یخچال دوقلو ال جی و سامسونگ به دلیل 40 فوت بودن این یخچال ها نسبت به یخچال های ساید بای ساید و یخچال های بالاپایین کمی بیشتر است ولی در بعضی از مدل های ساید بای ساید این موضوع برعکس است. اگر به دنبال خرید یخچال ارزان قیمت هستید یا باید یخچال های ایرانی رو بردارید یا یخچال های بالا پایین. یخچال های بالا پایین فقط دو درب دارند و گنجایش کمتری هم نسبت به مدل های دیگر دارند به همین دلیل بیشتر برای خانواده های کم جمعیت استفاده میشود. در صورت نیاز به اطلاعات کامل تر در مورد شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن و چک با کارشناسان فروش در فروشگاه سل تماس بگیرید. وجود دستگیره‌های بلند و براق فلزی روی بدنه بخچال و فریزر، این محصول را به محصولی شیک و زیبا تبدیل کرده است و محفظه‌ای به نام هوم بار روی بدنه بخش یخچال تعبیه شده است تا بتوان دسترسی سریع‌تر و آسان‌تری به اقلام پر مصرف داشت.

بنابراین توصیه می‌کنیم، قبل از اینکه سیستم شما دچار مشکل شود، برای آن کول پد و فن خنک کننده خریداری کنید. در ادامه خواهیم گفت که برای خرید کول پد لپ‌ تاپ‌ باید به چه مواردی دقت کنید. صادقانه بگویم و بر اساس تجربه، مارک خنک کننده لپ تاپ چندان مهم نیست، زیرا بهترین مارک های خنک کننده لپ تاپ در ایران وجود ندارد. فقط به موارد و نکاتی که 5 برای خرید خنک کننده ای لپ تاپ (کول پد لپ تاپ) در بخش قبل اشاره کردیم توجه کنید. اولین چیزی که برای خرید خنک کننده و کول پد لپ تاپ باید به آن توجه کرده باشید اندازه ای خنک کننده و خنک کننده لپ تاپ است. در حقیقت ما با توجه به سایز و اندازه لپ تاپ خود، باید نسبت به تهیه کول پد برای آن اقدام کنیم.

یکی از برندهای پرفروش فشارسنج دیجیتال در بازار ایران، مارک ریشتر است. این دستگاه گران‌ترین گزینه فهرستمان هم هست و اگر مقوله هزینه برایتان مهم است، نگران نباشید چون گزینه‌های ارزان‌تری را هم در ادامه معرفی می‌کنیم. اگر می‌خواهید یک دستگاه فشارسنج مناسب برای منزل خود تهیه نمایید طیف گسترده‌ای از مدل‌های متنوع و قیمت‌های مختلف پیش روی شما است. فشار سنج بازویی زنیتمد سخنگو با کاف فنری Zenithmed X4 Digital… همه ما با این مدل فشارسنج آشنا هستیم؛ اکثر پزشکان از آن استفاده می‌کنند.

توضیحات فشارسنج بازویی زنیت مد مدل LD-518

، می توانید بگویید که در هنگام استفاده از ماوس تفاوت زیادی در حساسیت وجود دارد. با توجه به بالا بودن قیمت موس گیمینگ، سعی کنید از برندهای شناخته شده استفاده کنید. برندهای شناخته شده، تجارب خود را برای افزایش رضایت مشتری به کار گرفته اند و توانسته‌‌اند جایگاه خود را در رضایت مشتری حفظ کنند.

بسیاری از افراد این تصور را دارند که بهترین برندهای یخچال فریزر تنها مارک‌های خارجی سرشناس کره‌ای، آمریکایی و اروپایی هستند و فکر می‌کنند که خرید یخچال و فریزر از برند خارجی از هر جهت برایشان بهتر باشد اما این گونه نیست. از بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی که مورد اطمینان هستند و ارزش خرید را دارند می‌توان به یخچال فریزر اسنوا، یخچال فریزر الکترواستیل، یخچال فریزر هیمالیا، یخچال فریزر امرسان و یخچال فریزر پارس اشاره کرد. در هنگام خرید یخچال فریزر آنچه ممکن است برای یکی مناسب تر باشد، شاید برای دیگری انتخاب عاقلانه ای نباشد. برخی ممکن است برای قیمت ارزش قائل شوند در حالی که دیگران ممکن است روی ویژگی ها تمرکز کنند.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس +Panorama

محصولات ریزر شامل کیبورد، هدست، لوازم جانبی مخصوص بازی، گیم پد، کنسول، لپ تاپ، نرم افزارهای بازی و … این برند بسیار معروف در دنیای دیجیتال و بازی است و در بازارهای سراسر جهان حضور بسیار قدرتمندی دارد. خرید ماوس بی سیم یکی از اولین کارهایی است که بعد از خرید لپ تاپ یا کامپیوتر باید انجام دهید.

یخچال فریزر قیمت خرید انواع یخچال فریزر با برندهای مختلف 20 شهریور

از آنجا که یخچال ها برای نگهداری از مواد غذایی به کار گرفته می شوند، کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه چگونگی کیفیت یخچال می تواند بر کیفیت نگهداری مواد غذایی اثر مستقیم داشته باشد. از این رو در خرید یخچال باید دقت بیشتری به خرج داد و صرفا به قیمت یخچال اتکا نکرد. تنوع بسیار بالای یخچال ها باعث شده تا مخاطبان مدل های متعددی برای انتخاب داشته باشند که یکی از رایج ترین این مدل ها یخچال فریزر ساید بای ساید می باشد که کاربران به سبب ظرفیت بالایی که دارند، به سراغ این سبک و نوع از یخچال می روند. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2320GW از مدل‌های سری هایپر بوده و یک هایپر مارکت خانگی است. موتور اینورتر دستگاه، تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر آن دارد در نتیجه این محصول، محصولی کم مصرف و با طول عمر بالا است. از امکانات ساید اسنوا مدل SN8-2320GW می‌توان به محفظه نگهداری گوشت و مواد پروتئینی در بهترین شرایط ممکن ، سامانه سرمایش هوشمند و فیلترDeodorizer اشاره کرد.

يخچال امرسان 5 فوت مدل IR5T

دستگاه فشار خون:قیمت و خرید فشارسنج دیجیتالی و عقربه ای ارزان فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو استند و پايه خنک ‌کننده برای لپ تاپ انواع مختلفی دارد و هر مدل عملکرد خاصی را ارائه می‌دهد، بهتر است قبل از خرید ابتدا تمامی مدل‌ها و مشخصات آن‌ها را بررسی کنید. همچنین به ابعاد لپ تاپ هنگام خرید پایه دقت کنید تا متناسب با آن باشد. به نظر من نیاز به هزینه اضافی و خرید کول پد برند خارجی ندارید، کول پد تسکو مدل TCLP 3116 هم برای شما کافیه. سلام، کول پدی انتخاب کنید که دو ردیف فن داشته باشه و در ردیف بالاییش هم سه فن باشه تا دو ورودی هوای زیر کیبورد و یه ورودی وسط (تقریبا زیر مانیتور) رو پوشش بده. کول پدهای کول کلد مدل K40 و کول کلد مدل F5-RGB چنین حالتی دارن.

لپ تاپ ها، انواع مختلفی دارند که در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شوند. مدل های 14، 15.6 و17 اینچی، از جمله متداول ترین سایزهای لپ تاپ ها هستند. بنابراین، قبل از خرید خنک کننده، باید به سایز لپ ‌تاپ خود دقت داشته باشید و بهترین خنک کننده را برای آن خریداری کنید که اندازه مناسبی داشته باشد. طول این کول پد 41.5 سانتی متر و عرض آن 30.5 سانتی متر است که برای لپ تاپ‌های 15.6 و 17.3 اینچ مناسب است. بهتر است برای لپ تاپ‌های کوچک (مانند 13.3 اینچ) از این کول پد استفاده نکنید، چون از کناره‌های لپ تاپ بیرون می‌زند. وزن این فن به شدت سبک و معادل 550 گرم است و مناسب برای لپ تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی است و دارای یک فن بزرگ ۲۰۰ میلی‌متری در مرکز است که موجب خنک شدن لپ‌ تاپ می‌شود.

پایه خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل N80 RGB

این اتفاق پس از نصب درایور موس که در بسته بندی Mouse برای شما فرستاده می‌شود امکان پذیر می‌شود. این موس یکی از بهترین‌های شرکت A4Tech به شمار می‌رود که مخصوص گیمرها و طراحان ساخته شده است. مکانیزم آن به گونه‌ای است که تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند و کاربر از استفاده این موس لذت میبرد. بهترین ماوس‌های حال حاضر بازار مانند ماوس Logitech G903 این قابلیت را به شما می‌دهند که اجزای سازنده آن مانند تعداد دکمه‌ها و وزن ماوس را بر اساس نیازتان تغییر دهید.

البته در حالت عادی، حتی اگر فن ها دقیقاً در شیارها قرار نگیرند، بازده خنک کننده کاهش نمی یابد و می تواند عملیات خنک سازی را به خوبی انجام دهد. کول پد شما می تواند از جنس فلزی، پلاستیکی و یا ترکیبی از هر دوی آن ها باشد. کانکتور برق عبور USB Superfast 3.0 USB بیشترین سرعت انتقال داده را می دهد. U PAL 6 زاویه حمایتی مختلف را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر وضعیتی را برای استراحت، سرگرمی، کار، چه نشسته یا دراز کشیده، اتخاذ کنید، و فشار انحنای طبیعی ستون فقرات را برای راحتی بیشتر کاهش می دهد.

پایه خنک کننده سادیتا مدل SCP-H1

همچنین برای خانواده‌هایی که تمایل دارند مواد غذایی و سبزیجات را تازه‌تر مصرف کنند و در فواصل زمانی کوتاه‌تر (مثلا هفته ای یک یا دوبار) خرید می‌کنند، یخچال فریزر کمبی، مناسب است. یخچال فریزر فرنچ؛ دارای دو درب در قسمت بالایی خود می باشد و در قسمت پایین نیز طراحی متفاوتی را به خود گرفته و به دو کشور مجهز شده است که قابلیت ذخیره سازی بیشتری را برای مواد غذایی به نسبت سایر سبک های یخچال فریزر خواهد داشت. مهم‌ترین دلایل آن هم جاداری بسیار زیاد و هم‌چنین شکیل و لاکچری بودن آن است. در این نوع از یخچال و فریزر، یخچال و فریزر یک تکه بوده ولی از یکدیگر با درب‌هایی جدا می‌شوند. برخی از مدل‌های آن دارای فریزر کشویی در قسمت پایین است و برخی دیگر نیز دو در بالا برای یخچال و دو در پایین برای فریزر دارند. این نوع از یخچال و فریزر را بیشتر به خانواده‌هایی که جمعیت بالا و هم‌چنین فضای نسبتا بزرگی در آشپزخانه دارند، توصیه می‌شود.

30 مدل از بهترین خنک کننده و کول پد لپ تاپ در بازار لیموتاپ

با توجه به نکاتی که گفته شد، به راحتی می توانید بهترین و مناسب ترین خنک کننده را برای لپ ‌تاپ خود خریداری کنید و از امکانات و قابلیت های مختلف آن بهره مند شوید. کول پد K25 دارای طول 40 سانتی متر و عرض 27.8 سانتیمتر است و برای لپ تاپ‌های تا 17.3 اینچ، مناسب است. کول پد K25 یک کول پد پر قدرت گیمینگ با قیمت متوسط است که دارای 4 فن بزرگ 14 سانتی‌متری است و برای کاربردهای گیمینگ و تحلیل‌های مهندسی، مناسب است. این فن‌ها به صورت دو به دو (دو فن بالا و دو فن پایین) کنترل می‌شوند و حداکثر سرعت آنها 1200 دور در دقیقه است. کول پد SF-17 دارای طول 47 سانتی متر و عرض 32.6 سانتیمتر است و برای لپ تاپ‌های تا 17.3 اینچ کاملا مناسب است. کول پد X6 دارای طول 38 سانتی متر و عرض 29.5 سانتیمتر است و برای لپ تاپ‌های تا 15.6 اینچ کاملا مناسب است.

  • همچنین به ابعاد لپ تاپ هنگام خرید پایه دقت کنید تا متناسب با آن باشد.
  • این کول پد دارای سه فن 10 سانتی‌متری، دو فن 8 سانتی‌متری و یک فن 7 سانتی‌متری است که میزان باد آنها را می‌توان در سه حالت مختلف و دورهای 1400 تا 2600 دور در دقیقه، تنظیم کرد.
  • همچنین با توجه به شیب ملایم آن باعث به وجود آمدن جریان طبیعی هوا (همرفت) در پایین استند شده که این نیز به نوبه خود تاثیر مضاعفی در خنک‌تر شدن بیشتر لپ تاپ دارد.
  • همچنین این دستگاه، دارای جنس آلومینیومی با قابلیت دفع گرما می باشد.

معمولاً یک Coolpad خوب باید یک نگهدارنده لپ تاپ نیز داشته باشد تا وقتی لپ تاپ روی آن قرار می گیرد به راحتی نلغزد. برخی از خنک کننده های پایه ای برای تنظیم ارتفاع و شیب لپ تاپ دارند که نکته بسیار جالبی است. برخی از Coolpad های حرفه ای نیز دارای درجه ای از تنظیم سرعت فن هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار