قیمت و خرید کاغذ A4 پشت چسب دار سفید 100 برگی مات | سایت زوم لایف

برای خرید این کاغذ می توانید همین حالا با شرکت ما تماس بگیرید و نسبت به خرید این کاغذ رنگی اقدام کنید. در تولید کاغذ های پشت چسب دار 50 درصد مواد تشکیل دهنده را خود کاغذ و 50 درصد دیگری را مواد مصنوعی دیگری تشکیل می دهد که مورد استفاده ترین آن ها pp است. استرداد وجه در این گونه موارد، در حداقل زمان ممکن ضمانت میشود. 1) کلیه قوانین و مقررات این فروشگاه بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر (خریدار) نیز موظف به رعایت قوانین فوق الذکر است. هر گونه تغییر در قوانین و رویه این فروشگاه، از طریق همین صفحه منتشر و بروز میشود و طبیعتا جایگزین قوانین قبلی خواهد بود.

مشخصات کاغذ پشت چسب‌ دار

درواقع طراحی لیبل محصولات و یا شرکت از ابعاد کوچک آن می باشد. پیپرپیک به عنوان اولین و فعال ترین توزیع کننده و خرید کاغذ به صورت عمده و آنلاین، در کل کشور فعالیت دارد. شما میتوانید در این فروشگاه آنلاین، کاغذ مورد نظر خود را انتخاب، و با بهترین قیمت، خرید عمده کاغذ خود را انجام دهید. کلیه سفارشات دریافت شده در حداقل زمان ممکن به شهر شما ارسال میگردند.

ما مفتخریم که سال های سال بهترین خدمات را در اختیار مشتریان گرامی فروشگاه آنلاین کاغذ پیپرپیک قرار داده ایم. کاغذ پشت چسبدار ضد آب یک نوع کاغذ است که قابلیت مقاومت در برابر آب و رطوبت را داراست. این نوع کاغذ با پشت چسبدار مقاوم در برابر آب تولید می‌شود به طوری که برچسب‌ها و لیبل‌هایی که بر روی آن چسبیده می‌شوند، در معرض تماس با آب و رطوبت نیز قابل حفظ و خوانا باقی می‌مانند. علاوه بر این، کاغذهای پشت چسب دار در صنایع دیگر نیز استفاده می‌شوند، از جمله صنعت الکترونیک، صنعت خودروسازی، صنعت لوازم خانگی و غیره. با توجه به ویژگی‌های چسبندگی، دوام و قابلیت چاپ بالا، این کاغذها به عنوان یک راه حل مناسب برای لیبل زدن محصولات در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاغذ پشت چسب دار دیواری

قیمت و خرید کاغذ A4 پشت چسب دار سفید 100 برگی مات | سایت زوم لایف هرگونه فعالیت کاربر در این وبسایت، به معنی پذیرش کامل زوم لایف این قوانین است. پس از اینکه لیبل ها برش داده شد ، نوبت به چسباندن لیبل ها میشود. برای این کار می‌توانید از چسب های استفاده کرد که دارای انواع چسب شامل چسب‌های مونتاژ، چسب‌های حرارتی و چسب‌های آکریلیک هستند. کاغذ برچسبی از محبوبیت زیادی میان افراد در زمینه ها و مشاغل مختلف برخوردار است به طوری که از این محصول برای چاپ اطلاعات و چسباندن آن روی انواع کالا و محصولات استفاده می شود .

  • در غیر اینصورت تحریر سواری در پذیرش یا عدم پذیرش مرجوعی مختار است.
  • لایه زیرین به همراه چسب تشکیل شده است که به‌راحتی از آن جدا می‌شود.
  • برای خرید کاغذ پشت چسبدار A4، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اداری مالز که یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش ماشین های اداری در تهران است مراجعه کنید.
  • کاغذ های گلاسه کیفیت بالایی را چه در خود کاغذ و چه در نمایش رنگ های(به علت سطح خود کاغذ به صورت یکسان) دارند.
  • کاغذ گلاسه نیز که نوع دیگر جنس کاغذ مورد استفاده در تولید کاغذ پشت چسب دار می باشد دارای کیفیت بالا و بهتر نمایش دادن رنگ می باشد.

8) ایرادهای احتمالی اعلام شده توسط مشتری در کالای دریافتی، توسط کارشناسان ما بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از گارانتی تعویض میشود. بدیهی است اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، مشمول گارانتی نخواهد بود. پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و در بستر درگاه پرداخت اختصاصی و امن بانک سامان. حتما شما هم با این مسئله روبه رو شده اید که قصد چاپ تبلیغات تعداد کم را برای خود داشته باشید اما به دلیل قبول نکردن مراکز چاپ از این کار منصرف می شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار