نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری و ماشین اداری پاور + دمو رایگان پژواک

نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری و ماشین اداری پاور + دمو رایگان پژواک

زیرا در صورتی که شخص برای انجام این کار تخصص کافی نداشته باشد، ممکن است که اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر در حین تعویض خدمات شبکه ویندوز پاک شوند. این خدمت می‌تواند شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد. به عبارت دیگر خدمات پس از فروش عبارتست از ابزار بازاریابی به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق شناخت و برآورده سازی نیاز آنها. در این مقاله 6 مدل ابزار خدمات مشتریان و 10 نرم افزار خدمات پس از فروش را معرفی کردیم.

  • معرفی دستگاه‌ها و قطعات در گروه‌بندی‌های مختلفی انجام می‌شود و در هنگام فروش قطعه یا دستگاه در پیش‌فاکتور و فاکتور، می‌توان کالای موردنظر را بر اساس کد مجزا انتخاب کرده و برای قطعات یا دستگاه‌ها هزینه پیک، هزینه اسمبل و هزینه نصب در نظر گرفت.
  • به مشتریان از طریق پیامک یادآوری خواهد شد که باید در موعد مقرر نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایند.
  • اعلان‌های سفارشی و هشدارهای پیامکی ارتباط را ساده و شفاف می‌کنند زیرا بهترین راه برای نزدیک شدن به مشتریان است.
  • تقریبا می‌توان گفت نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری شرکت فناوری پارمیس تمام امکاناتی را که نیازمند یک نرم افزار حسابداری صنف خدمات کامپیوتری است، به‌طور کامل تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • تمام اعضای تیم خدمات کامپیوتر تهران از دانش و تجربه کاملی در زمینه تعمیرات کامپیوتر، چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری، برخوردار هستند تا علاوه بر رفع مشکل سیستم، بتوانند بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتری ارائه دهند.

تمامی مشکلاتی که در نرم افزار های کامپیوتر به وجود می آیند ساده نیستند و برخی از آنها از پیچیدگی خاصی برخوردار می باشند. از این رو تعمیر برخی از مشکلات نرم افزار از عهده افراد عادی خارج است و بهتر است که انجام این تعمیرات به دست افراد کاربلد و ماهر در این زمینه سپرده شود. تمامی این خدمات توسط مراکز خدماتی کامپیوتری قابل انجام هستند و در صورتی که هر گونه مشکل نرم افزار در سیستم شما به وجود آید می توانید با مراجعه به این مراکز خدماتی مشکلات ایجاد شده را رفع کنید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان استفاده از ابزارهای مختلف بابت شناسائی، جذب، حفظ و نگهداشت مشتری، اطلاع رسانی های به موقع و ارتباط مستمر با آنها را فراهم می سازد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری امکان استفاده از ابزارهای مختلف بابت شناسائی، جذب، حفظ و نگهداشت مشتری،… خدمات پس از فروش تعهدی است که شرکت‌ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان برای پشتیبانی در یک دوره زمانی خاص با نگاه کسب و کار ارائه می‌دهند.

تیم ایده آفرین با پشتوانه تجربه ای بیش از 10 سال حداکثر توان خود را در راستای بهبود روندهای کاری مرتبط با مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش ،فعال سازی گارانتی ،دریافت کدهای فعال سازی، تعمیرات و دیگر موارد گذاشته تا بتواند نرم افزاری کامل را ارائه نماید. مشتریان می توانند به راحتی از طریق نرم افزار تلفن همراه به شما دسترسی داشته باشند. پس از ثبت نام برای دریافت یک نرم افزار مدیریت پس از فروش، یک اپلیکیشن موبایل با نام تجاری شما ایجاد خواهد شد. نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش به طور کامل از مدیریت ارتباط شما با مشتریان گرفته تا انجام کارهای روزمره تجاری را انجام می دهد.

مقدمه بدون شک در برهه‌ای از زمان قرارداریم که شاهد انفجار اطلاعات و رشد سریع شبکه ها و سرویس‌های فناوری اطلاعات… معمولاً برای هر فرد یا شرکتی اطلاعات ذخیره شده روی هارد دیسک با ارزش‌تر از خود هارد هستند. در صورت آسیب دیدن هارد دیسک بهره‌گیری از خدمات یک متخصصبازیابی اطلاعاتبرای شما بسیار ارزشمند خواهد بود. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … یکی از سریع‌ ترین و ساده‌ ترین راه‌ها برای جمع ‌آوری بازخورد در مورد خدمات یا شکایت، از طریق اپلیکیشن مدیریت خدمات پس از فروش است.

نرم افزار خدمات مشتریان Customers Services

امکان لیست گیری از گزارشات انجام شده به مرور حسابهای نرم افزار حسابداری اضافه شد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزار حسابداری محک می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این برنامه‌ی حسابداری می‌توان به تهیه‌ی اطلاعات صورت معاملات فصلی و گزارش جامع مالیات دریافت شده از مشتریان، جهت ارسال به سازمان امور مالیاتی کشور اشاره کرد. تعمیرات تخصصی کامپیوتر در بهترین و قدیمی ترین مرکز خدمات کامپیوتری در محل امداد کامپیوتر. در غیر اینصورت هزینه های جانبی توسعه چندین برابر شده و از طرف دیگر ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی نرم افزار غیر ممکن خواهد بود. در کل دسته بندی طراحی و پیاده سازی نرم افزار به چه شکلی است ؟ براساس نیاز شما دسته بندی کلی را متخصصان ما در نظر گرفته اند به صورت دسته شرکتی، تحت شبکه و تحت وب می باشد.

تمامی نرم افزارها در بسترهای مختلف از کتابخانه هایی به عنوان پیش نیاز جهت انجام رویه های پردازش اطلاعات استفاده می کنند که در صورت عدم وجود داشتن این پیشنیازها نرم افزار طراحی شده با ارور مواجه شده و اصلا کار نخواهد کرد. سیستم عامل نیز به عنوان یکی دیگر از پارامترهای مهم جهت نصب نرم افزار می بایست در هنگام پیاده سازی مد نظر باشد. نرم افزارهای لینوکسی قابلیت نصب بر روی ویندوز را به صورت مستقیم نداشته و بلعکس این موضوع نیز صادق است. جهت نصب نرم افزار نیاز به مستندات نصب و راه اندازی از جانب طراح است که گروه آسا آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. به صورت کلی سرویس های در محل که شامل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری می شوند محدود به گروه خاصی نمی شود و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند.

برای مثال نرم افزار خدمات پس از فروش برای سازمان‌های محصول‌محور و نرم افزار خدمات پس از فروش برای سازمان‌های خدمت‌محور، هر کدام بر جنبه‌ای خاص از این سیستم‌های نرم‌افزاری تأکید دارند. همچنین ویژگی‌های محصول یا خدمت ارائه شده توسط سازمان‌ها نیز در کنار سیاست‌های مختلف هر سازمان بر این تفاوت‌ها می‌افزاید. سیستم‌های مدیریت درخواست‌های مشتریان (تیکتینگ)، سیستم‌های پشتیبانی یکپارچه، سیستم گارانتی محصولات و … ناوک به پشتوانه سالها تجربه عملی و دانش روز با کیفیت ترین خدمات نرم افزاری را به شما ارائه می‌دهد. عیب یابی انواع سیستم عامل ها و رفع ایرادات نرم افزاری تخصص مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک می‌باشد.

ویروس كشی و نصب آنتی ویروس اورجينال

در واقع تعمیراتی که برای موبایل انجام می شود؛ به دو دسته تعمیرات نرم‌افزاری موبایل و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل تقسیم می‌شوند. اما در برخی موارد وجود تخصص و مهارت تعمیرکار موبایل برای ارائه خدمات تعمیرات نرم افزاری موبایلضروری است. کالاهای گارانتی دار مدیریت شده ، مراکز گارانتی ، تاریخ شروع و پایان هر قطعه کامپیوتری مشخص می باشد .ارزش افزوده کالا که از اسمبل کردن قطعات و تبدیل آن به سیستم کامپیوتری به وجود می آید در سیستم قابل ثبت و در سرفصل های سود و زیان مشخص می باشد. قطعات کامپیوتری ناشی از گارانتی سیستم های اسمبل شده قابل مدیریت می باشد. خدمات متعددی که ارائه می شود (نصب،راه اندازی،خدمات نرم افزاری،خدمات شبکه ،نگهداری) کاملا تخصصی در سیستم ثبت و رهگیری شده و نتیجه آن در تمام سرفصل های هزینه و درآمد مشخص است. استفاده از کارشناسان متعدد وپرداخت حقوق و دستمزد آن ها در مجموعه در نرم افزار پاور به سادگی پیاده سازی شده است.

ثبت تعمیر دستگاه که شامل اطلاعات مربوط به قطعات مصرفی و داغی، سرویس‌ها و خدمات ارائه شده روی دستگاه‌ها و شناسایی عیوب دستگاه همراه با ثبت زمان و تاریخ انجام آن‌ها است، همگی در ماژول گزارش انجام کار صورت می‌پذیرد. یکی از اصول مهم در گزارشات هوش تجاری BI تحلیل درست داده‌ها و امکان بررسی داده‌ها از زوایا و در شرایط مختلف زمانی است. جهت درک منطقی داده نیاز به شناخت Mart های داده و ساخت Cube مکعب داده است.

علاوه بر این در برخی مواقع کاربران به نصب ویندوز یا آپدیت کردن آن نیاز دارند تا اختلالات ایجاد شده در عملکرد سیستم خود را برطرف کنند. این در حالی است که بسیاری از کاربران نمی توانند خودشان ویندوز را نصب یا به روز رسانی کنند. در این میان از آن جایی که رفتن به یک مرکز نصب نرم افزار می تواند زمان بر باشد، استفاده از سرویس های نصب نرم افزار در محل می تواند بهترین گزینه برای کاربران باشد. نصب برنامه در محل می تواند شامل نصب انواع نرم افزار ها در سیستم های مختلف شود. در کنار نصب برنامه، ارتقای لپ تاپ مانند ارتقای لپ تاپ لنوو یا سایر مدل ها نیز شامل این نوع سرویس در محل است. با توجه به این که این روز ها هر کسی به دلیل داشتن یک سیستم یا حتی گوشی و تبلت به نصب کردن یک سری نرم افزار ها نیاز دارد، در این جا می خواهیم در خصوص نصب نرم افزار در محل و مزیت های انجام این کار بپردازیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار