هتل ورنوس تهران هتل 3 ستاره در بلوار کشاورز | hotelvernus

لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

اتاق VIP در طبقه اول واقع شده است و یک تخت دبل استاندارد دارد. این اتاق مجهز به تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و کلید هوشمند کارتی است. از دیگر امکانات اتاق می‌توان به مبلمان، یخچال یا مینی‌بار، حمام با لوازم بهداشتی، حمام و تراس اشاره کرد. اتاق یک تخته در طبقه اول واقع شده است و یک تخت سینگل استاندارد دارد. این اتاق سه تخت سینگل استاندارد دارد و مساحت آن ۲۵ متر مربع است. اتاق سه تخته مجهز به تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و کلید هوشمند کارتی است.

هتل ورنوس تهران هتل 3 ستاره در بلوار کشاورز | hotelvernus

کافی‌شاپ و سفره‌خانه هم برای صرف نوشیدنی گزینه‌ای مناسب می‌باشد.با اقامت در هتل ورنوس تهران به بسیاری از مناطق دیگر شهر تهران به راحتی دسترسی خواهید داشت. در ۷۰۰ متری هتل می‌توانید به خیابان ولیعصر و میدان ولیعصر برسید و از تاکسی، اتوبوس، و مترو برای رفت و آمد در شهر تهران استفاده کنید. در نزدیکی هتل ورنوس تهران می‌توانید به مراکز خرید، سینما، مراکز درمانی، رستوران و کافه‌های متنوعی دسترسی داشته باشید.

آیا اقامت کودکان در هتل ورنوس تهران رایگان است؟

تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، امکان دسترسی با ویلچر، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات ویژه هتل محسوب می‌شوند. این هتل یک رستوران سنتی در طبقه منفی 1 خود دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچینن منوی کافی‌شاپ در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. وقتی به برنامه‌ریزی یک سفر یا اقامت در شهر تهران می‌پردازید، هتلی را که انتخاب می‌کنید، تاثیر زیادی بر تجربه شما خواهد گذاشت. امکان لغو رزرو این اقامتگاه با توجه به زمان لغو رزرو، متفاوت بوده و تابع قوانین کنسلی اقامتگاه است. لذا شرایط و مبلغ جریمه کنسلی بعد از ثبت درخواست کنسلی مشخص شده و مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گردید.

هتل ورنوس به کدام جاهای دیدنی مهم و مراکز خرید و تفریح تهران نزدیک است؟

از جمله مهم‌ترین مواردی که هتل ورنوس را به یکی از بهترین گزینه‌‌ها در زمان سفر به تهران تبدیل کرده است، امکانات هتل ورنوس تهران رفاهی آن است. این هتل 56 واحد اقامتی برای سکونت مسافران در نظر گرفته که با رزرو آن‌ها درست به‌اندازه منزل شخصی‌تان احساس امنیت و آرامش خواهید داشت. از جمله امکانات اتاق های هتل ورنوس می‌توان به یخچال، صبحانه رایگان، مبلمان، روم سرویس، لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، بالکن، چای‌ساز (در سوئیت‌ها)، آب رایگان در روز ورود و… هتل ورنوس تهران به عنوان یک مقصد اقامتی مناسب برای سفرهای درمانی شناخته می‌شود. واقع در مرکز شهر، این هتل امکان دسترسی آسان به مراکز درمانی و خدمات پزشکی را فراهم می‌کند.

  • هزینه اقامت کودک بزرگ‌تر از شش سال به صورت یک فرد کامل محاسبه می‌شود.
  • از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صرافی، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌ داری، خدمات تهیه بلیط و خدمات خشکشویی اشاره کرد.
  • از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پارک لاله و بیمارستان پارس و بیمارستان مهر و بیمارستان ساسان و بیمارستان فیروزگر قرار گرفته است.
  • پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر ازجمله کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار امکان‌پذیر است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار