آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin

اهرم ابزاری است که معمولاً صرافی ها در اختیار معامله‌گران… در نهایت روی گزینه Confirm بزنید تا Trading Password برای شما فعال شود. روی گزینه Set درمقابل ، Google Verification کلیک کنید. تمامی حقوق این سایت متعلق به طراحی سایت راهکارنوین می باشد. روی گزینه ی Set در مقابل Google verification کلیک میکنم.

برای این منظور بایستی از بخش Assets یا دارایی ها گزینه Transfer یا انتقال را انتخاب کنید. در شکل زیر نحوه دسترسی به این بخش در نسخه موبایل و کامپیوتر صرافی کوکوین نمایش داده شده است. در مرحله بعدی ثبت نام در صرافی کوکوین لازم است یک رمز عبور جهت ورود به این صرافی تعیین کنید. رمز عبور شما باید بین 7 تا 32 کاراکتر ، دارای حروف بزرگ و کوچک و حداقل یک عدد باشد. به عنوان مثال رمز عبور شما میتواند فرمتی مشابه Abcd@1234 داشته باشد. بهتر است فیلترشکن شما بر روی آی پی یک کشور اروپایی تنظیم شده باشد.

اگر مایل هستید این قابلیت فعال شود، پس از کلیک بر روی Set ادامه تنظیمات را مانند تصویر زیر انجام دهید. هر بار که ایمیلی برای شما ارسال می‌شود جملات یا کلمات از پیش تعیین شده‌ای که شما مشخص کردید برای شما ارسال می‌شود. با کلیک بر روی لینک “Terms of use” قوانین و شرایط استفاده از صرافی را مطالعه کنید و در صورت موافقت، تیک مربوط به آن را بزنید و بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید. طبق تجربه شخصی کارشناس ایران بروکر، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته این پلتفرم، از سرعت و ادبیات قابل قبولی برخوردار است. همچنین این جدول تخفیفات مربوط به معاملات فیوچرز را نشان می‌دهد. در باکس مربوط به ترید، بر روی گزینه Market Order کلیک کنید.

۱. کارمزد معاملاتی در صرافی کوکوین چقدر است؟

معاملات فیوچرز در این صرافی دارای نرخ وام قابل تنظیم USD/USDT است، چراکه نرخ‌های مربوط به بودجه می‌تواند مثبت و یا منفی باشد. سایر افرادی که از لیست سفارش‌ها معامله خود را انجام می‌دهند، کارمزد گیرنده را پرداخت می‌کنند. در این قسمت، شما می‌توانید اطلاعاتی مانند سررسید قرارداد آتی را مشاهده کنید. قبل از ورود به قراردادهای آتی حتما این قسمت را مطالعه کنید.

ورود به سایت اصلی صرافی کوکوین

آکادمی “اشراف” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است. هدف ما در این دوره تجارت ساده در بازارهای جهانی است تا شما عزیزان با دور نگه داشتن سرمایه خود از ریسک های بازار به ساده ترین و مناسب ترین راه برای موفقیت و کسب درآمد دست یابید. در اینجا یک رمز 6 رقمی انتخاب کنید و در کادر مربوطه وارد کنید و سپس روی گزینه Confirm بزنید. از چند سیستم برای باز کردن حساب کاربری استفاده نکنید.

بله به همین سادگی توانستیم پول خود را به صرافی خارجی کوکوین منتقل کنیم و دوباره به حساب خود بازگردانیم. فکر کنید این پروسه اگر قرار بود به صورت اداری انجام شود تا چه مقدار از ما زمان و هزینه می‌گرفت. اما به سادگی هر چه تمام‌تر می‌توانیم در کمتر از نیم ساعت پول را به هر حسابی در هر جایی از دنیا منتقل کنیم. مطالب آموزشی بخشی از دوره آموزش معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت نام کوکوین وب سایت خود باشید.

در غیر این صورت لازم است کد تخفیف یا همان کد معرف Referral Code را به صورت دستی وارد کنید. کدهای تخفیف باعث کاهش کارمزد پرداختی شما برای انجام معاملات در صرافی کوکوین میشوند. در شکل زیر نحوه وارد کردن کد تخفیف به همراه کد تخفیف معتبر صرافی کوکوین آورده شده است. پس از رعایت نکات ذکر شده، در این بخش به آموزش نحوه صحیح ثبت نام در صرافی کوکوین میپردازیم.

در این اکسچنج معاملاتی شما می توانید لایه های امنیتی مختلفی را برای حساب خود فعال کنید. در ادامه می‌خواهیم چگونگی فعال سازی، دو تا از لایه های امنیتی این صرافی را بیان کنیم. هر دوی این صرافی‌ها اجازه فعالیت به کاربران ایرانی را می دهند و نحوه کار کردن با آنها بسیار آسان است، اما صرافی کوکوین نسبت به صرافی کوینکس 3 مزیت اصلی دارد. با انتخاب “عبارت امنیتی برداشت”، هنگام برداشت از حساب کاربری صرافی کوکوین لازم است این کد را وارد کنید. مرحله بعدی اقدامات مربوط به افزایش امنیت حساب کاربری صرافی کوکوین مربوط به Login Safety Phrase است. با انجام مراحل احراز هویت امکان برداشت بیش از ۵ بیت‌کوین در روز، استفاده از اهرم فشار ۱۰۰ در معاملات فیوچرز فراهم شده و محدودیت معامله فیات به کریپتو در یک روز به ۱۴۰۰ USDT می‌رسد.

آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار