آموزش فارکس ️ دانلود رایگان بهترین پکیج ورود به بازار فارکس باینری آپشن کلاب

آموزش فارکس ️ دانلود رایگان بهترین پکیج ورود به بازار فارکس باینری آپشن کلاب

هر لات استاندارد برابر ۱۰۰,۰۰۰ واحد از ارز پایه، هر مینی لات برابر ۱۰,۰۰۰ واحد، هر میکرو لات برابر ۱,۰۰۰ واحد و هر نانو لات برابر منبع ۱۰۰ واحد می‌باشد. در سیستم ثبت سفارشات حداقل حجم مورد تأیید ۰٫۰۱ لات می‌باشد، اما برخی شرکت‌های کارگزاری بعضاً امکان معامله با حجم‌های پایین تر نظیر ۰٫۰۰۱ را نیز ارائه می‌دهند. با توجه به ماهیت بین المللی و استراتژیک بازار فارکس، اخبار و وقایع مهم قدرت‌های بزرگ اقتصادی در طول روز، بر نوسانات این بازار تاثیر مستقیم و بسزایی دارند. بله تحلیل تکنیکال از قواعدی پیروی می کنه که در هر بازار مالی از جمله بورس و رمز ارزها میشه از اون استفاده کرد.

  • پایبندی به اصول مدیریت سرمایه، به شما این امکان را می‌دهد که معاملات خود را کنترل‌شده پیش برده و تنها بر روی سودآوری در بلندمدت، متمرکز شوید.
  • در صورت هم‌پوشانی، نواحی زمانی طبق قرارداد کلی به صورت زیر در نظر گرفته می‌شوند.
  • سرمایه گذاران، صرافی ها، بانک های مختلف، سازمانها و شرکتها و بسیاری از افراد دیگر در این بازار فعال هستند.
  • به طور مثال برای تبدیل دو ارز به یکدیگر کافی بود مقدار طلای مورد نیاز برای خرید آن ها را به دست آورند.

کارگزاری بیشتر با عنوان بروکر در دنیای فارکس شناخته می شود. بروکر ها شرکت هایی هستند که مجوز های لازم را دریافت کرده و به عنوان واسطه بین تریدر ها و بازار جهانی فارکس عمل می کنند. انتخاب بروکر مناسب اهمیت بسیار زیادی برای تریدر دارد و یکی از مراحل اصلی آموزش فارکس می باشد.

اسپرد چیست؟

بدون اغراق و بدون تعصب باید بگوییم که آموزش های ارائه شده در مدرسه معامله گر ایرانی جامع ترین آموزش های ارائه شده به صورت دسته بندی شده و منظم در بین سایت های فارسی زبان است. با مطالعه مقالات آموزشی در بخش های گذشته به خوبی می دانید استفاده از استاپ لاس یا حد ضرر یک الزام است. در این درس با ارتباط بین لوریج و هزینه معاملات آشنا خواهید شد. با مطالعه این درس خواهید دانست که چگونه با افزایش لوریج هزینه معاملات شما نیز افزایش خواهد داشت. در این درس یکبار دیگر بصورت تکمیلی با دو مفهوم لوریج و مارجین آشنا خواهید شد.

انواع معامله در بازارهای فارکس

الگوی کانال قیمت صعودی و نزولی بسیار ساده اما بسیار پرکاربرد است، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید. الگو های ادامه دهنده روند در تحلیل تکنیکال از جایگاه مهمی برخوردار میباشد، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید. فیوناچی یکی از ابزارهای فوق العاده در تحلیل تکنیکال است، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.

چگونه حد ضرر را بر اساس درصدی از حساب تنظیم کنیم؟

اگر یک مثال ساده بخواهم بزنم ، فرض کنید به دلایلی تقاضای زیادی از طرف شهروندان اروپایی برای خرید دلار آمریکا بوجود می آید ، بنابراین حجم بالایی از ارز یورو به دلار درحال تبدیل شدن است. خب حالا این اتفاق را بخواهیم به زبان فارکسی بزنیم ، جفت ارز EURUSD که نسبت یورو تقسیم بر دلار میباشد (با کاهش یورو و افزایش دلار) به طور کل کاهش میابد. برای اینکه جفت ارزهای مهم را شناسایی کنید به معرفی سه جفت ارز برتر در بازار تبادلات ارزی خواهیم پرداخت. جفت ارز یورو به دلار آمریکا بیشترین نقدینگی را در بازار فارکس دارد . توجه به همبستگی جفت ارزها چه از نوع مثبت چه منفی همیشه یکی از مهمترین فاکتورهای مورد بررسی در معاملات بوده است، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید. آشنایی با جیسون لویت بعنوان یک معامله گر موفق فارکس میتواند یک راهنمای خوب برای کسب موفقیت و پیشرفت در بازارهای مالی باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار