آموزش نصب دوربین مداربسته بیسیم

برای نصب آژیر دزدگیر منزل باید از متخصصان حرفه ای بهره گرفت که بتوانند به دقیق ترین شکل بهترین مکان برای نصب دزدگیر و بخش های مختلف آن را شناسایی کنند. اولین فردی که دستگاه با او تماس میگیرد اگر بتواند پاسخ دستگاه را بدهد، شماره گیر به افراد بعدی تماس نخواهد گرفت. برای این منظور شرکت هوشمند سازی کارن از افراد آموزش دیده در این حوزه بهره گرفته است و می تواند در زمانی کوتاه بدون هیچ نقصی، نصب دزدگیر را به انجام برساند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی وسایلی برای تأمین امنیت حریم خصوصی افراد ساخته شده است که دغدغهی آنها را کاهش میدهد و آرامش را برایشان به ارمغان میآورد. شرکت چشمان بیدار آریا با سابقه طولانی در حوزه دوربین مداربسته از اولین سازندگان و تولیدکنندگان دوربینمداربسته در ایران است که تمام تلاش خود را در این حوزه به کار برده و با استفاده از بهروزترین تجهیزات و متخصصترین افراد و استفاده از بهترین متریال جهت ساخت دوربین مداربسته در ایران، این امکان را به شما بدهد که در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته، علاوه بر داشتن بهترین نصاب دوربین مداربسته بتوانید از بهترین تجهیزات و باکیفیتترین دوربین مداربسته استفاده کنید که مسلما کمترین قیمت و نازلترین هزینه را برای شما بههمراه دارد.

دوربین های مداربسته را در منزل و یا ادارات می توان جلوی درب ورودی , راهرو ساختمان , داخل حیاط , محل عبور و مرور ماشین ها و افراد , بهترین شرکت نصاب دوربین‌ مداربسته داخل پارکینگ ها و آسانسور و .. نصب کرد به گونه ای که مشرف به تمامی رفت و آمدها و اعمال افراد باشد . اما کافی است هدف خود را از نصب دزدگیر بدانید و با در نظر گرفتن بودجه و شرایط منزل، گزینه ای مناسب را برای خود برگزینید. شرکت الکامپ به عنوان یک شرکت پیشتاز درعرصه دوربین مدار بسته و کلیه سیستم های امنیتی و حفاظتی با داشتن سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در صنعت دوربین مداربسته با شعار “اول پشتیبانی، بعد فروش” خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه داده است. قطعا سیستم دزدگیر اماکن باید از منزل متفاوت باشد، زیرا ساختار این دو فضا با هم تفاوت های زیادی داشته و باید از سیستم و سنسورهای مجزا برای هر یک بهره برد. دوربین های مداربسته امروزه در مدل ها و برندها و در اشکال مختلف در بازار وجود دارند و می توان از میان انها دست به انتخاب زد. اتصالات BNC را بدون از دست دادن شیلد و با دقت بسیار انجام داده و سوکت کابل های شبکه را با ظرافت زیاد پرس کنید.

فرستنده انرژی مستمر فرکانس رادیویی (RF) را در امتداد یک کابل ساطع می کند و انرژی توسط کابل دیگر دریافت می شود. بنابراین، باید به درستی نگهداری شوند تا عملکرد مطلوب را از آنها دریافت کنند. این سیستم امنیتی دفنی(بصورت دفن شده داخل زمین) بر اساس اصل عملکرد تشخیص ناهنجاری مغناطیسی است. عملکرد مانع مایکروویو بسیار ساده است. همان طور که گفتیم اولین کاری که باید قیل از نصب دوربین انجام شود، بررسی دقیق محل است که توسر نصاب های دوربین انجام میشود. اسنفاده از لنزهای با کیفیت باعث بالارفتن کیفیت تصاویر خروجی میشود. با مراجعه به لینک پکیج های دوربین مداربسته باتمامی محصولات آشنا شوید. نصب دوربین مداربسته در کارخانه به اندازه نصب سیستم های امنیتی در مراکز تجاری و تفریحی اهمیت دارد. این سیستم بر اساس کابل سنسور کواکسیال یا الکترومغناطیسی ساخته شده است که کنترل کننده توانایی تمایز بین سیگنال های کابل یا سیم زنجیری برای مزاحمی از حصار بالا می رود یا شرایط بد آب و هوایی را دارد. نصب شامل نصب منبع صدا یا دستگاه صوت در محلی است که به راحتی قابل شنیدن است. سپس مدار سوئیچ ها را به صدا وصل کرده و باتری را به سیستم وصل کنید.

برای مشاهده و آشنایی با پروژه های مجموعه آریو می توانید از طریق لینک به صفحه پروژه سایت مراجعه کرده و یا از طریق شماره های ذکر شده با تیم فنی ما در ارتباط باشید. را با دقت مطالعه نمایید تا از هدر رفتن سرمایه و وقت خود جلوگیری کرده و به بهترین شکل در راستای انتخاب و نصب دزدگیر مناسب گام بردارید. سیستم های مبتنی بر میکروفونیک در طراحی متفاوت هستند، اما هر کدام عموماً بر اساس تشخیص نفوذی است که سعی می کند از نرده سیم زنجیری بریده یا از آن بالا برود. اگرچه دزدگیر ها با هدف تامین حداکثری امنیت برای شما ایجاد شده اند، اما گاهی این نگرانی برای شما ایجاد می شود که نحوه کار سنسورها چگونه است؟ در صورتی که قصد دارید با دوربین های مدار بسته و انواع آن آشنا شوید با ما در این مقاله همراه شوید.

مشکل دزدی و سرقت یکی از دغدغههای اساسی ساکنان آپارتمانها آنها در تهران می باشد بنابراین در صورتی که شما در منزل و آپارتمان خود سیستم نظارتی را نصب کنید می توانید تا میزان ۳۰ درصد از وقوع جرم و دزدی جلوگیری کند (بنا به گزارش پلیس زمانی که دزد ها از وجود دوربین باخبر می شوند احتمال ارتکاب سرقت آنها کاهش پیدا می کند)،در صورتی که حتی سرقتی صورت بگیرد شما می توانید با داشتن یک دوربین مدار بسته با کیفیت چهره سارق و یا حتی شماره پلاک خودرو و یا موتور آنها را نیز داشته باشید. برای اطلاعات بیش تر می توانید مطلب 7 برند برتر دزدگیر اماکن و منزل را مطالعه کنید.

به روز ترین سیستم های امنیتی محافظت از منزل، در سایت کارن آماده عرضه می باشد و می توانید با نصب این سیستم ها، خیالی آسوده را بابت کلیه موارد امنیتی و … این دزدگیر برای منزل گرفتم دزدگیر کامل و خوبیه فقط حتما باطری که براش تهیه میشه باید ۷٫۲ آمپر باشه ، سیم کارت بخوبی عمل میکنه کیفیت ریموت ها زیاد جالب نیست ولی از لحاظ کامل بودن راضی کننده است.روی این دزدگیر ۲ تا ریموت دفترچه راهنما و پیچ و رولپلاک است و موارد دیگه باید جداگانه تهیه شوند. البته حتی در منازل هم ممکن است از دوربین مداربسته برای نظارت بر کار پرستار بچه استفاده شود. به سادگی بستن در یا پنجره، علاوه بر این، تداوم مدار حلقه سوئیچ را بر نمی گرداند و تا زمانی که باتری تمام نشود یا کسی مدار را از باتری به صداگیر خاموش نکند، صدا را قطع نمی کند. کلید مدار قطع صدا به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز سیستم آلارم را به طور کامل خاموش نکنید. از آنجا که صدا با استفاده از باتری کار می کند، حتی در صورت قطع برق، یک سیستم هشدار دزدگیر، موثر باقی می ماند.

6- دادن مشاوره صحیح و مناسب نیز از دیگر معیارهای انتخاب برای یک شرکت خوب است. برای محیط هایی که نیاز به دید 360 درجه و کامل وجود دارد، دوربین گردان مناسب است. قطعا برای پاسخ به این سوال به دانش تخصصی نیاز است. یک سوئیچ الکترونیکی در صداگیر تعبیه شده است. به هر حال بالابردن امنیت رستوران ها یک مزیت به حساب می آید و در این مطلب به نکاتی در خصوص نصب دوربین مداربسته در رستوران های می پردازیم. معمولاً سیستم های تشخیص میکروفونیک به صورت کابل های حسگر متصل به نرده های سفت و محکم بصورت زنجیری نصب می شوند، با این حال برخی از نسخه های تخصصی این سیستم ها نیز می توانند به عنوان سیستم های مدفون در زیر زمین نصب شوند. این سیستمها برای تشخیص و تجزیه و تحلیل سیگنالهای الکترونیکی دریافتی از کابل سنسور و سپس ایجاد زنگ هشدار از سیگنالهایی که بیش از شرایط از پیش تعیین شده هستند، طراحی شده اند. این سیستم ها دارای تجهیزات الکترونیکی قابل تنظیم هستند تا به نصاب ها اجازه دهند حساسیت آشکارسازهای زنگ هشدار را با توجه به شرایط محیطی خاص تغییر دهند. از دیگر ویژگی های این دوربین ها تشخیص خرابکاری می باشد و هنگام مشاهده تغییر در محیط اطراف ، پیام هایی را به عنوان هشدار ارسال می کنند.

تکنولوژی HDCVI که امروزه یکی از فرمت های استاندارد در تجهیزات دوربین و سیستم های ضبط تصاویر می باشد توسط داهوا پایه گذاری شد. امروزه اکثر سیستم های دزدگیر امنیتی به صورت بی سیم هستند و برای نصب دزدگیر اماکن نیازی به تلفن ثابت یا برق نیست. این سیستم از ژنراتور میدان الکترومغناطیسی استفاده می کند که یک سیم را تغذیه می کند و سیم سنجش دیگری موازی آن کار می کند. سنسورهای پیزو الکتریک یک فناوری جدید با رکورد اثبات نشده است، در مقایسه با سنسور مکانیکی که در برخی موارد دارای سابقه میدانی بیش از 20 سال است. به علت اینکه نصب دزدگیر، به علت سیستم و جزئیات دستگاه، فرایندی تخصصی به شمار می رود، نیازمند آموزش های مرتبط با آن است.

هنگامی که سیستم به درستی نصب شده باشد، مزاحم نیست، اما باید مراقب بود که خاک اطراف زهکشی مناسبی داشته باشد تا هشدارهای مزاحم کاهش یابد. مطمئن شوید ناحیهای که تحت نظارت قرار میگیرد دارای نور ثابت و کافی برای دوربین باشد، تا بتواند جزئیاتی مانند ویژگیهای صورت را تشخیص دهد. درست است که این گزینه کامل تر می باشد، ولی پر هزینه تر نیز است. برای جلوگیری از این نوع حملات، یک پایه بتنی درست زیر حصار نصب شده است. این نوع دستگاه با استفاده از امواج فرکانس بالا که از فرستنده به گیرنده منتقل می شود، یک پرتو الکترومغناطیسی تولید می کند و یک دیوار محافظ نامرئی اما حساس ایجاد می کند.

این سیستم از اصل اختلال میدان الکترومغناطیسی بر اساس دو کابل کواکسیال بدون محافظ (یا نشتی) استفاده می کند که در عمق 10-15 سانتی متر دفن شده و در فاصله 1 متری از یکدیگر قرار دارند. می توان از کابل فیبر نوری برای تشخیص مزاحمان با اندازه گیری تفاوت میزان نور فرستاده شده از طریق هسته فیبر استفاده کرد. از این رو توصیه می شود فقط برای دوربین هایی که باید در محیط های خارجی نصب شوند، نیاز به عایق بندی است. خرید دزدگیر منزل یکی از مهمترین راه ها برای جلوگیری از نفوذ سارقان به خانه است. نصب دوربین مداربسته تحت شبکه(Ip Camera) یکی از پر طرفدارترین سیستم های نظارت تصویری در دنیاست. نصب دوربین یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه فروش دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن و ملزومات جانبی سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد که در سال 1399 اقدام به راه اندازی شبکه ای از برترین همکاران و نصابان سیستم های دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن را در سراسر کشور نمود. دوربین جاسوسی خودکاری: این نوع دوربین، یکی از انواع معروف است که علاوه بر تصویر، میتواند صدا را هم ذخیره کند. توصیه می شود برای مطلع شدن از جزئیات این پرسش مطلب چه دزدگیری برای خانه مناسب است؟

مثلا برای نصب دوربین مداربسته در سالن کنفرانس یا محوطه نمایشگاه بهتر است از این تکنولوژی استفاده شود. وقتی آهن ربا و سوئیچ نزدیک یکدیگر نیستند، کنتاکت های سوئیچ از هم جدا شده و کلید باز است. هنگامی که تغییر قدرت میدان به دلیل وجود یک جسم ضعیف می شود و به آستانه پایین تر از پیش تعیین شده می رسد، یک وضعیت هشدار ایجاد می شود. انواع دیگر بر روی تشخیص تغییر در قطبش که ناشی از تغییر موقعیت فیبر است، نیز موجود است. باید گفت که در بین انواع مختلف سیستم های دزدگیر که در بازار موجود می باشند، قطعا انتخاب کار سختی است. برخی از سیستم های امنیتی خانه پیچیده هستند و باید توسط متخصص نصب شوند. با توجه به تراکم منازل مسکونی در شرق تهران، نیاز به حفظ امنیت اموال و ناموس در شرایط فعلی مملکت امری بسیار واجب است و باید حتما توسط یک تیم متخصص برای شما نصب دوربین مداربسته انجام شود.

این برای امنیت بیشتر است. بیشتر دوربین های مدار بسته داهوا و DVR ها این تکنولوژی را دارا هستند. اگر به دنبال خرید بهترین نوع دوربین داهوا میباشید پیشنهاد ما سری Ultra این دوربینها میباشد. جهت آشنایی بیشتر با این نوع دوربین های مداربسته مقاله “انواع دوربین مداربسته مخفی و جاسوسی” را مطالعه بفرمایید. معایب: مناطق گران قیمت و کوتاه که به معنی وسایل الکترونیکی بیشتر (پول بیشتر) و نرخ بالای هشدارهای کاذب است زیرا نمی تواند گربه را از انسان متمایز کند. چه دزدگیری برای خانه مناسب است؟ در بین طیف گسترده دزدگیرهای خانه، این سوال برای کاربران ایجاد می شود که چه دزدگیری برای خانه مناسب است؟ برای ایمنی بیشتر بهتر است دوربین های مداربسته منزل را به سطحی مانند دیوار چسب یا پیچ کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه دوربین بولت مراجعه کنید. توجه داشته باشید که دوربینهای آنالوگ فرمتهای فیزیکی مختلفی ازجمله دوربینهای باکس، دام، PTZ و دوربینهای بولت دارند. توجه داشته باشید که لازمهی انتخاب دوربین مداربسته برای کارخانه نیازمند داشتن اطلاعات کافی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار