آگهی‌های انواع تابلو LED در دیوار کرج | asilight

تابلو روان با قیمت نازل و یاتابلو روان ارزانممکن است برای بعضی افراد، معیار تعیین کننده در خرید تابلو روان باشد. همچنین از سمت دیگر کیفیت ماژول تابلو روان نیز مهم می باشد که باید افراد و خریداران تابلو روان به آن توجه نمایند. از اجزای اصلی هنگام ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری می باشد که ماژول تابلو روان همراه با پاور و کارت کنترل، همگی بر روی قاب یا کابینت نصب می شوند.

تابلو ال ای دی آیاز طرح کفش کد 296Y

پس با این موارد که ذکر شده عملا نمی توان یک قیمت ثابت را برای یک نمایشگر ال ای تابلو روان دی تعیین کرد. در تابلو روان ها نسبت به نوع نمایش تصاویر یا متن ها نوع کارت استفاده شده متفاوت خواهد بود. ماژول دیگری که بسیار کاربردی است ، این ماژول بسیار نور خوبی را از خود چه در روز و چه در شب نشان می دهد اما باید بدانید که در مقابل آب مقاوم نبوده و احتمال خرابی آن زیاد است. کلاس تابلو روان شامل 8تا 12 ساعت آموزش است که جلسه اول تئوری و مابقی به صورت عملی داخل کارگاه میباشد کلاس شامل 4 جلسه دو ساعته است شما میتوانید در صورت ضرورت (کاراموزان شهرستانی)این کلاس را در یک روز و یا در طول چند روز به اتمام برسانید . وارد فروشگاه آنلاین شده و با کلیک بر روی محصول مورد نظر و انتخاب طول و عرض دلخواه تابلو روان خود، مبلغ نهایی نشان داده میشود.

معمولا این تابلو ها با قاب نو ارائه می شود و براحتی کارکرده بودن آنها قابل تشخیص نمی باشد. در قسمت محاسبه قیمت؛ طول وعرض درخواستی و نوع تابلو را انتخاب فرمایید. درصورت دریافت پیش فاکتور مشخصات فنی دقیق تر درپیش فاکتور شما ثبت خواهدشد. این تابلوها که برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند ، اغلب به دلیل ویژگی چشمگیرشان ترجیح داده می شوند. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

  • ماژول دیگری که بسیار کاربردی است ، این ماژول بسیار نور خوبی را از خود چه در روز و چه در شب نشان می دهد اما باید بدانید که در مقابل آب مقاوم نبوده و احتمال خرابی آن زیاد است.
  • هرگونه سوال ، نظر یا پیشنهاد و انتقادی را از طریق دیدگاه های این پست می توانید ، ارائه دهید.
  • تابلو روان نوعی تابلو است که با نام های تابلو دیجیتال، تابلو پیام روان، تابلو متن متحرک و …
  • برد کنترل تابلو روان وسیله ای است که اطلاعات نمایشی را از نرم افزار تابلو روان دریافت میکند و آن را از طریق کابل فلت به ماژول ارسال میکند.
تبلیغات تلویزیون شهری بی نیاز از ارتباط دائم با کامپیوتر هستند و می توانند با عرضی باریک و اشغال فضای بسیار کم در سطح شهر عرضه شوند. تابلو روان دو طرفه ، تابلو روان گردان ، تابلو سر در مغازه ، تابلو روان لیست قیمت ، تابلو روان فروشگاهی ، تابلو روان گرد و… که در بازار موجود است. این ماژول بسیار نور خوبی را از خود چه در روز و چه در شب نشان می دهد اما باید بدانید که در مقابل آب مقاوم نبوده و احتمال خرابی آن زیاد است. به دلیل این که این بلوک ها قابل تعویض و جایگزینی مجدد هستند ماژول ال ای دی نامیده می شوند چرا که در علم الکترونیک به قطعاتی که قابلیت جدا شدن و پیوند خوردن مجدد را دارند به اصطلاح ماژول می گویند.

ماژول تک رنگ آبی-806w

آگهی‌های انواع تابلو LED در دیوار کرج | asilight قیمت تابلو روان بسته به ویژگی هایی نظیر تراکم، پیکسل، رنگ و غیره متغییر است. آموزش ساخت تابلو روان ، در دو بخشسخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌صورت کامل در اختیار شما قرارگرفته است. شما می‌توانید نمونه تولیدشده تابلو روان را در فیلم دمو مشاهده کنید. تابلو روان معمولاً از مجموعه دیودهای نورانی تشکیل‌شده که در یک صفحه‌، به‌صورت ماتریسی قرار داده‌شده‌اند و به‌وسیله‌ یک برنامه رایانه‌ای تصاویر و نوشته‌ها روی آن نمایش داده می‌شود. بارزترین مشخصه‌ تابلو روان جذابیت و پربازده بودن آن است و نقش این تابلوها در تغییر و رونق کسب‌وکار و تبلیغات این روزها انکارناپذیر است.این نوع تابلوها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع قدیمی تابلوها یعنی فلکس،بنر،نئون و … می‌باشد.

فروشگاه آنلاین تابلوهای روان و تلویزیون شهری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار