اتاق فرار ترسناک معرفی بهترین و جذاب ترین اسکیپ روم ترسناک در کرج اکوکلاب-آل اسکیپ

درست مثل این که در یک تئاتر قدرتمند و مسحور کننده، نقش اصلی ماجرایی باشید که از آن خبر ندارید. اسکیپ روم ترسناک همین قدر وحشتناک و البته همین قدر… لذت بخش است. برای رزرو بازی اتاق فرار ترسناک بی گناه در جنوب تهران میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

اکتور اتاق فرار باید انقدر حرفه ای باشه که طبق داستان پیش بره و پای خودشو فراتر از حد بازی نذاره. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سخت آن است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند.

اتاق فرار احضار نیز یکی از اتاق فرارهایی با ژانر ترسناک و درصد سختی ۸۰ درصد می‌ باشد که یکی از ترسناک‌ ترین اتاق‌ های فرار بشمار می‌ آید. این سوال که اتاق فرار چیست و چه مزایایی دارد و چطور میتواند باعث جذب افراد پر انرژی برای تجربه بازی های هیجان انگیز شود، برای ایران در سال 1394 بوجود آمد. با ورود و راه اندازی اولین اتاق فرار در ایران، به مرور در شهرهای مختلف کشورمان شاهد رشد زیاد این بازی ها هستیم که هر یک به نوعی موفق به ایجاد فضایی برای بالا بردن آدرنالین خون و خلاق شدن ذهن ها شده اند.

که اسکیپ روم ترسناک را حقیقتاً برای شما تبدیل به مکانی مهیب و هولناک می کند.. Escape the Room DC، The Great Escape Room، PanIQ Room DC از دیگر اتاق فرارهای ترسناک در واشنگتن می باشند که طرفداران زیادی دارند. در اسکیپ روم ترسناک گاهی شاید لباس های تان خیس شوند و یا با خون مصنوعی کثیف شوند.. حتی ممکن است در اسکیپ روم ترسناک لحظه ای پیش بیاید که حس کنید.

  • با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید.
  • پس در اسکیپ روم ترسناک از کنار هیچ چیزی به سادگی عبور نکنید و همه جزئیات را مد نظر داشته باشید.
  • بازی اتاق فرار ترسناک که در حال حاضر در حال برگزاری است بازی بی گناه است.
  • این اتاق فرار با دارا بودن ژانرهای ترسناک و جذاب، می‌تواند مراجعه کنندگان را به هیجان بالایی برساند.

میزان ترس بازی اتاق فرار دژاوو ۸ از ۱٠ و میزان سختی آن ۷ از ۱٠ می‌باشد. اولین چیزی که شما باهاش برخورد دارید سناریو اسکیپ روم ترسناک هست. وقتی شما برای رزرو اتاق فرار ترسناک اقدام می کنید، اولین چیزی که به چشمتون میخوره داستان اتاق فرار ترسناک هست که میخونید و جذب اون بازی می شید. پس اگر داستان جذابی نداشته باشه شما اصلا سراغ اون بازی نمیرید.

دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند. اتاق فرار زار، یکی از بهترین دکورها را دارد و کاملا سبک جنوبی در آن رعایت شده است که همین موضوع شما را کاملا در فضای بازی قرار می‌دهد. چالش‌های مختلف، فضاسازی‌های گوناگون و معماهای متفاوت، در کنار دکور فوق‌العاده بازی و اکتور وهم‌انگیز آن، اتاق فرار زار را به یکی از ترسناکترین اتاق فرارها در ایران تبدیل کرده است.

اتاق فرار زیرخاکی

هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. هدف اصلی در این اتاق فرار رهایی از چهار اتاق تسخیر شده شیطانی با طراحی و جلوه های ویژه بسیار وحشتناک می باشد. نور قرمز محیط بر استرس و ترس شما تا حد زیادی تاثیرگذار است و به همین دلیل تمرکزتان را برای حل معماهای چالش برانگیز کم می کند. در این اتاق فرار سناریوهای متعددی پیاده سازی شده اند و همگی به شدت مورد توجه افراد در گروه های سنی مختلف قرار گرفته اند. به عنوان مثال، Patient Zero 2150 شرایطی را پیاده سازی می کند که شما نجات دهنده سیاره از بیماری مهلک و کشنده هستید. ژانر این بازی در وحشت، تئاتر تعاملی و دلهره خلاصه شده و مدت زمان آن ۷٠ دقیقه است.

اتاق فرار ویسر (ساختمان ویسر)

به غیر از ژانرهایی که به آنها اشاره شد؛ سبک‌های دیگری از اتاق فرار هم وجود دارند که معمولا به صورت ترکیبی در کنار سایر ژانرها به کار می‌روند. از جمله این سبک‌ها می‌توان به کمدی، ملودرام، تخفیف اسکیپ روم جنگی، سیاسی و… اشاره کرد. شاید هم اتاق فراری که انتخاب کرده‌اید، درباره اشباح و اجنه‌ای باشد که می‌خواهند به شما آسیب برسانند. در این بازی هر لحظه احتمال دارد درست پشت سرتان یک موجود عجیب‌الخلقه ببینید و از ترس میخکوب شوید!

۱۱_اتاق فرار اسکیپ می

اتاق فرار ترسناک معرفی بهترین و جذاب ترین اسکیپ روم ترسناک در کرج اکوکلاب-آل اسکیپ
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار