اتاق فرار My Name Is Sidney تهران, فرشته-خانه فرهنگ خیام | allescape

راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند. راکی قصد دارد به‌همراه خواهر کوچک‌ترش برای زندگی بهتر به کالیفرنیا سفر کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند. محیط این اتاق مانند یک هتل طراحی شده که داستان آن بسیار به واقعیت نزدیک باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. تابه‌حال برای پیش آمده که کسی بخواهد برای شما پاپوش درست کند؟ در اتاق فرار پاپوش شما باید بتوانید خودتان را از این مشکل رها کنید.

  • این الماس مربوط به یکی از ملکه‌های ایران باستان است و به‌دلیل رنگ یشمی، شی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.
  • به همین دلیل اگر از فضاهای تنگ و کوچک هراس دارید، در این بازی شرکت نکنید.
  • در تابستان 1394 بود که تیم اسکیپ روم در ایران هم شکل گرفت و به طراحی و اجرای این بازی مهیج پرداخت.
  • در صورت استفاده از مایعات در بازی، از مضرنبودن آن برای پوست و بدن بازیکنان حتما مطمئن شوید.
  • تمامی موارد ذکرشده از بهترین اتاق فرار‌های تهران‌اند و اگر شما فکر می‌کنید اتاق فراری وجود دارد که در این لیست اشاره‌ای به آن نشده است.
  • این مجموعه در سال ۱۳۹۵ اولین بازی اتاق فرار کشور را راه‌اندازی کرد و علاوه بر آن، بازی‌های شهری cityhunt و بازی‌های معمایی در فضای باز treasurehunt هم حاصل این گروه هستند.

شباهت اصلی که به چشم می‌آید المان‌های به کار گرفته شده و وجود ترکیبی از معماهای فیزیکی و ذهنی است که همچنان امروزه در بازی اتاق فرار دیده می‌شود. اتاق قرار یک پدیده نسبتا جدید است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ ها، استراتژی ها و راهنمایی، مجموعه ای از معماها و چالش ها را حل می کنند تا به هدف خود برسند. در این بازی، بازیکنان در قالب یک شخصیت، ایفای نقش می کنند و با سایر بازیکنان تعامل برقرار می کنند. بازیکنان اغلب در دنیایی غوطه ور می شوند که برای اجرای ماموریت خود و فرار از اتاق، باید شخصیت ها را به خوبی مجسم کنند اگر چه اتاق فرار یک پدیده سرگرم کننده است. اما از آن به منظور تمرین و تیم سازی برای شرکتها و گروه های حرفه ای دیگر نیز اصول طراحی معما در اتاق فرار استفاده می شود.

۵ رستوران برتر + آدرس

این سبک از بازی های اتاق فرار کاملا” جدید است و کمتر بازی ای را میتوان یافت که دست بر روی این نوع ژانر گذاشته باشد، چون یکی از مهمترین چاشنی که این نوع سبک از بازی های فانتزی باید در خود داشته باشد، فضاسازی است. یکی دیگر از معروف‌ترین ژانرهای اتاق فرار، دلهره‌آور است؛ این ژانر با ژانر ترسناک تفاوت‌هایی دارد. در ژانر تئاتر تعاملی، بازیکنان با افرادی که در بازی قرار دارند ارتباط برقرار می‌کنند و گاهی این ارتباط در روند بازی به آن‌ها کمک می‌کند ولی در مواقعی ممکن است آن‌ها را به مسیر اشتباهی هدایت کند. رقابتی عجیب بین طرفداران ترسناک وغیر ترسناک وجود دارد ولی از نظر ما با توجه به گستردگی ژانر اتاق فرار در غیر ترسناک قطعا آینده بهتری رو میشه برای اتاق فرار غیر ترسناک تصور کرد.

اتاق فرار معمایی و انواع معماها

در تعداد زیادی از این قفل ها عدد ها اعشار دارند پس دردسر زیادی برای فهمیدن جواب این قفل ها ندارید، نکته ی مهم وارد کردن رمز آن به شکل صحیح (مقابل ضربدر) است. برای حل این نوع قفل دنبال جهت باشید، تصاویر داخل قاب عکس ها، جهت قرار گیری مجسمه ها و اشیاء از الگو های پر استفاده در اتاق های فرار هستند. میزان راهنمایی از سمت اپراتورها غیرعادی نیست و همچنان شما حل‌کننده معماها خواهید بود؛ بنابراین به هیچ وجه راهنمایی گرفتن، از جذابیت بازی نمی‌کاهد.

ولی با وجود این همه تفاوت یه سری نقاط مشترک تو طراحی و ساخت دکور اتاق های فرار وجود داره که باید بهش اهمیت بدین. برای ساخت اتاق فرار فقط داشتن ایده کلی کفایت نمی کنه، بلکه باید واسه خودتون حد و حدود مشخص کنین. اصلا فرقی نمی کنه چه ژانری دوس دارین؛ ترسناک یا درام، اکشن یا فانتزی، جنایی و یا جنگی و تاریخی… در هر صورت انتخاب ژانر شما رو در یه محدوده مشخص قرار میده. متعهد بودن به یه ژانر مشخص قبل از هر چیز تکلیف شما رو مشخص می کنه و از سردرگمی نجاتتون میده.

شماره 16: ذهن خودتون رو آماده نگه دارید!

اتاق فرار My Name Is Sidney تهران, فرشته-خانه فرهنگ خیام | allescape
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار