اجرای کناف سقف دکور کناف کناف در دکوراسیون 09125754921

اجرای کناف سقف دکور کناف کناف در دکوراسیون 09125754921

با جابجایی این تایلها دسترسی آسان به تأسیسات پشت سقف کاذب کناف میسر می­گردد. تایل­های کناف با توجه به تنوع تولید در طرح و بافت سطح تایل گزینه ­های بیشماری را در اختیار طراحان قرار می­دهد. الحاقاتی مانند نصب انواع چراغ، بلندگو، خروجی دستگاهه تهویه، سیستم اطفاء حریق و سیستم های مدار بسته به راحتی در سیستم سقف مشبک کناف قابل اجرا می­باشند.

  • بعد از اتمام نصب، لایه عایق و صفحات روکش دار گچی باید متصل شوند.
  • شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و ساز و فروش مصالح ساختمانی اکنون امکان خرید آنلاین محصولات از سراسر کشور را ایجاد کرده است.
  • در اينجا قصد داریم به اشتباهات متعدد در اجراي نا مطلوب سقف کاذب کناف پرداخته و بر آن هستيم تا با اطلاع رساني صادقانه کارفرمايان را از خطرات احتمالي اجراي نامطلوب کناف آگاه سازيم، اشتباهات در سيستم کناف به دو دسته تقسيم ميشوند.
  • مزيت اصلي اين نوع ساختار، عدم وابستگي به شرايط ديوار زمينه است.
  • همچنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید.

برای نصب کانال باید حتما این موضوع را در نظر گرفت که کانال از سقف 20 سانتی‌متر باید ارتفاع داشته باشد تا در مرحله نصب کناف محل‌هایی از کناف که روی کانال عبور می‌کنند از قطع شدن باکس کناف جلوگیری کند. در محیط‌های با ارتفاعات 2.65 الی 2.75 سانتی‌متر 12 الی 15 سانتی‌متر بهترین و مناسب‌ترین ارتفاع باکس کناف می‌باشد. نکاتی که در مقالات بعدی به آنها خواهیم پرداخت با جزییات بیشتری به نحوه ی اتصالات دیوار کناف به محیط پیرامونی – معرفی مقاطع متداول در دیوار وسقف کاذب- انواع پنل ها و کاربرد – دیوار های محیطی کناف – و همچنین ابزارهای کاربردی در این زمینه خواهد بود . ادوات اتصالات و متعلقات که شامل رول پلاک، رنگ، نوار فوم عایق، عایق رطوبتی و چسب کاشی است در کناف کاری استفاده می شود. مصالح درزگیر که شامل بتونه درزگیر، نوار درزگیر، نوار چسب جدا کننده، گچ پوششی است در مراحل کناف کاری استفاده می شود.

هر کدام از انواع سقف کاذب می تواند به عنوان دیوارپوش هم استفاده شوند و سقف و دیوار کناف در کنار هم تبدیل به طراحی یکپارچه و منظم شوند که به نمای هر چه بیشتر ساختمان کمک شایان توجهی می کند. به بیان دیگر نوعی پنل گچی پیش ساخته است که به دلیل داشتن مزایای زیاد، امروزه به جای گچ در پروژه های ساخت وساز، پروژه های بازسازی خانه، پروژه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و … استفاده می شود. از سقف کاذب در فضاهایی استفاده می شود که عرض آنها کمتر از ۳ متر است یا حجم تاسیسات در آن مکانها بسیار بالا است. راهروهای بیمارستانها و هتل ها از جمله جاهای هستند که سقف کاذب کناف کاربرد دارند.

در عین حال اینکه به صورت عمومی میتوان با کمی یادگیری آن را اجرا کرد. انواع پانل سقف کناف و بررسی تفاوت صفحات سقف کناف پانل سقف کناف از جدید‌ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در حوزه ساختمان‌سازی بوده و به‌خاطر سرعت در زمان نصب در … تمامی ابزار آلات ساختمانی، سازه‌ها و شیوه‌های اجرایی دارای مزایا و معایب خاص خود بوده و اجرای کناف بر روی سقف نیز ایرادات خاص خود را دارد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از مشاوره افراد باتجربه و دارای شخصیت حرفه‌ای احتمال بروز معایب لیست زیر به حداقل خواهد رسید.

پس از اتمام سازه کشی ها و نصب پروفیل های باربر و پروفیل های پنل خور، باید تاسیسات برقی مورد نیاز را تعبیه کرد. در روش اجرای کناف تیپ A باید 47F های حمال به اندازه ارتفاع یک F47 بالاتر نصب شوند. زیرا در این تیپ اجرای کناف پس از نصب F47 های حمال، F47 های پانل خور توسط کلیپس به آن ها متصل می شوند. مجری دکوراسیون اداری شرکت معماری هیرادانا مجری دکوراسیون اداری و طراحی دکوراسیون داخلی اداری از صفر تا صد با کادری مجرب&n … برترین ایده برای سقف کناف اتاق خواب وانتخاب بهترین نصاب کناف تهران برای زیباسازی اتاق خواب والدین و کودکان چه کنیم؟ امروزه یکی از روش‌های زیباسازی کم‌هزینه، نصب سقف کناف … یکی مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان در مرحله اول است و دیگری مشاوره مستقیم با متخصصینی که برای اجرای کار بهتون معرفی شدن.

استفاده به عنوان دیوار کاذب پوششی

جهت اطلاع از شرایط کار و اجرای پروژه ساختمانی با کناف و همچنین برآورد هزینه اجرایی و خرید کناف با کیفیت مطلوب می توانید با کارشناسان و نمایندگان ما در شرکت مدرن سازان رادیس تماس بگیرید. به طور مثال با این روش می توان یک پوشش براي دیوارهاي برشی بتنی (که پوشش با سایر اندودها بر روي آن داراي محدودیت است) ایجاد نمود. با استفاده از این ساختار، پوشش کاري با ارتفاع تا ۱۰ متر قابل اجرا می باشد. فضای خالی پشت سقف های کاذب، امکان استفاده از انواع مواد عایق را فراهم نموده و بدین ترتیب می توان به مشخصات عملکردی صوتی یا حرارتی دست یافت. شرکت مدرن سازان رادیس، از جمله شرکت های فعال در زمینه نصب و اجرای کناف می باشد .

کناف در واقع نوعی صفحه روکش دار است که از مزایای استفاده آن می توان به سرعت کار بالا،تنوع بیشتر در طراحی، امکان کار شدن سقف و دکور در ۴سانتی متر و ترکیب انواع نورهای دکوراتیو و اصلی و… اشاره نمود. سقف های کاذب در دو نوع سقف کاذب طرح دار و ساده ساخته می شوند سقف های کاذب طرح دار برخلاف نوع ساده در طرح و مدل بسیار متنوع هستند و شما با هر سلیقه ای که باشید و نیز منزل شما با هر سبک و دکوراسیونی که باشد به راحتی می تواند طرح مورد نظر خود را پیدا کنید . گاها عزیزان از این استعداد به بهانه جذب مشتری خود را به عنوان مشاوره کناف کار یا طراحی داخلی معرفی میکنند . خب شاید سوال بپرسید که دکو آرت ایران در همین برگه چندین بار خود را تبلیغات کرده است پس چه فرقی با بازاریابی دارد ؟!!! عزیزان در نظر داشته باشید شعار دادن و بازاریابی اگر در دو حالت قرار نگیرد هیچ مشکلی نخواهد بود . از جمله کاربردهای Knauf می توان به استفاده برای دیوارهای جدا کننده برای تقسیم فضای درونی ساختمان , دیوارهای پوششی برای بازسازی دیوارهای بنایی قدیمی , قیمت کناف سقف دیوار های بنایی جدید و سقف های کاذب که در دو نوع یکپارچه و مشبک ساخته می شوند اشاره نمود .

این سوالی است که ممکن است خیلی از شما کاربران به دنبال آن باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد هزینه اجرای کناف در تهران توضیحاتی برای شما دهیم. جهت اطلاع از شرایط کار و اجرای پروژه ساختمانی و همچنین برآورد هزینه اجرای کناف در تهران می توانید با کارشناسان و نمایندگان شرکت آکس طرح و ساخت تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان و بازدید در محل بهره مند شوید. محصولات و ساختارهای مرتبط با سقف کاذب در دو دسته کلی “سقف‌ کاذب یکپارچه کناف” و “سقف کاذب مشبک کناف” ارائه می شوند. این دو نوع سقف کاذب در مزیت های اصلی اشتراک دارند، اما با توجه به مشخصات مورد نیاز طرح و رویه هایی که در سقف کاذب استفاده می شوند می توانند ویژگی های متفاوتی به ساختمان اضافه کنند.

به عبارتی می­تونیم بگیم مرحله­ی در سقف کاذب تیپ A، برای اجرای سقف کاذب تیپ B وجود نداره. در این ساختار، صفحات روکشدار گچی بر روي یک زیرسازي فلزي که به دیوار زمینه متصل است، پیچ می شوند. وجود فاصله آزاد میان صفحات و دیوار زمینه، فضاي تاسیساتی مناسبی جهت نصب لایه عایق ایجاد می نماید و عبور تاسیسات الکتریکی و مکانیکی، آن هم بدون نیاز به شیارزنی ، ایجاد می نماید. اجرای این سقف خودآویز، می توان انواع نورهای مخفی را اجرا کرد و سیستم های روشنایی زیبایی را به وجود آورد. در سقف کاذب کناف D۱۳۱ می توان چراغ روشنایی را به صورت روکار و توکار نصب کرد. در اجرای سقف کاذب کناف براي ارتفاع کمتر از 25 سانتي متر از مفتول و براي ارتفاع بالاي 25 از فنر آويز دوبل استفاده ميکنيم.

ترفند بتونه کشی و ماستیک در اجرای کناف

سقف باید در وهله اول استحکام لازم برای زمان‌‌های مثل زلزله داشته و سپس به بهبود نمای بصری آن فکر کرد. بسیاری از افراد معتقد هستند که کناف کاری غیر استاندارد و بی‌دوام است و نقاط منفی زیادی دارد اما اجرای کناف نکات فنی زیادی دارد که برای این که ترک نخورد از افراد با سابقه و ماهر استفاده می‌شود. مخلوطی از دو قاب گچ و گچ استاکو صفحات گچی کناف که درون مخلوط کن مخلوط شده و بر روی نوار در حال حرکت پخش می‌شود. این مواد بر روی نوار کاغذ مخصوص قرار گرفته است که در آخر مواد کناف بین دو کاغذ قرار می‌گیرد و پس از این که برش داده شد در اندازه‌ای استاندارد و مشخص به دستگاه خشک کن وارد می‌شود و پس از آن به انبار یا پروژه و بازار روانه می‌گردد.

اجرای کناف سقف

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار