انواع شومینه از نظر شکل ظاهری و سوخت + راهنمای خرید

می توانید مبل های خود را هماهنگ با اصول چیدمان مبلمان، جلو شومینه در دو طرف طوری قرار دهید که همه به آن دید داشته باشند و از زیبایی و گرمای آن لذت ببرند. می توان شومینه های جدید و مدرن را با استایل بخاری های قدیمی در دکوراسیون داخلی استفاده نمود. استفاده از شکل بخاری قدیمی می تواند در فضا حس نوستالژی ایجاد کند. بدین ترتیب می توانید همزمان از عملکرد و زیبایی آن لذت ببرید. گرمای شومینه می تواند حس دلپذیری خصوصاً در شب های سرد و ایام زمستانی سال ایجاد کند.

شومینه گازی دیواری بهشی قابدار 200

انواع شومینه از نظر شکل ظاهری و سوخت + راهنمای خرید

در این نوع از شومینه از نور و ال ای دی در کنار بخار آب برای ایجاد جلوه سه بعدی و طبیعی تر از شعله استفاده می شود. یک مخزن آب، آب مورد نیاز برای تبخیر را در خود ذخیره می کند که در مدت زمان مشخص (مثلا هر 10 ساعت) شارژ می شود. برخی از انواع شومینه های برقی فاقد وسیله گرمازا هستند و حرارتی تولید نمی کنند.

مدل های ساخت شومینه تزیینی با ایده های جالب، جذاب و ساده

البته شومینه چدنی نیز مانند شومینه سنگی به دو صورت کلاسیک و مدرن قابل طراحی و اجرا نسبت به سبک ویلا shomine می‌باشد. درواقع این شما هستید که باید با توجه به نیازها خود بین مزایا و معایب هر یک انتخاب کنید. شومینه می تواند باعث زیباتر شدن فضای داخلی ما شود، به آن حس و حال دهد و نهایتا به عنوان وسیله گرما زا به ما کمک کند. شومینه چه درجایگاه یک عنصر دکوراتیو و چه در جایگاه یک وسیله کاربری برای ایجاد گرما، گزینه ای گران محسوب می شود. به عنوان یک وسیله گرمازا هزینه اولیه آن از گزینه هایی مثل رادیاتور و … بسیار بیشتر است. به عنوان یک وسیله دکوراتیو نیز نسبت به امکان های دیگر مثل نصب یک اثر هنری روی دیوار و … گران تر است.

  • امروزه شومینه‌ها علاوه بر گرم کردن خانه، وظیفه زیباسازی دکوراسیون خانه را هم به عهده دارند.
  • همانطور که از نام آن پیداست، شومینه هیزمی برای ایجاد گرما، چوب را می‌سوزاند.
  • آنها انتخاب خوبی برای صرفه جویی در هزینه قبوض برق شما هستند.
  • شومینه های جدیدی در بازار با نام شومینه های هوشمند وجود دارند که این شومینه ها مجهز به سیستم تنظیم دما هستند و همین عامل سبب بهینه سازی در مصرف سوخت می شود.
  • شاید متمایزترین عنصر طراحی شومینه ای که خریداری می‌کنید، موادی باشد که بیرون آن را می‌پوشاند.

شومینه گازی دارای دو نوع دود‌کش دار و نوع دیواریLCD می باشد.شما می‌توانید با انتخاب رنگ و ظاهر شومینه، متناسب با وسایل خود یا انجام دکوری زیبا در اطراف آن، یک شومینه منحصر به فرد داشته باشید. شومینه پدیده از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در عرصه تولید انواع شومینه‌ گازی، برقی و باربیکیو آغاز به کار کرد. گروه صنعتی پدیده با همکاری و سعی و تلاش همه روزه توانست با بهترین متریال و انواع طراحی‌ در این عرصه تا کنون موفق باشد. شومینه های گازی ال سی دی پدیده گرمایش را از طریق سوخت گاز تأمین می‌کنند و دارای تجهیزات مشعل استاندارد و ترموکوپل از نوع ترموستات دار هستند.

شومینه معلق از انواع شومینه امروزی است که با اتصال به سقف طبقه و یا دیوار، بدون این که جلوی دید را بگیرد اتاق را گرم می کند و در هر قسمتی قابل نصب است. شومینه مدرن یکی از تجهیزات گرمایشی است که دارای ظاهری زیبا و البته کاربردی است. ما در دکورینه تلاش می‌کنیم با ارائه محصولات، مقالات و تصاویری الهام بخش از دکوراسیون منزل، دفتر کار و فروشگاه، فضاهای خاص، شگفتی های معماری و سبک‌های جدید و نوین طراحی، ایده‌هایی خاص برایتان به ارمغان آوریم. شومینه‌های گازی به دو صورت هواکش و بدون هوا در دسترس هستند.

شومینه کلاسیک miami-s0024

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار