انواع پی ال سی بهترین برندها و قیمت + گارانتی دماتجهیز

سرعت و دقت عیب یابی دستگاه های صنعتی توسط کنترل گر منطقی یا پی ال سی بسیار بیشتر از رله های کنتاکتوری است. تغییرات منطق کارکرد در دستگاه پی ال سی به صورت نرم افزاری انجام می شود و به همین علت، ایجاد تغییرات مختلف در این دستگاه نسبت به رله آسان تر و با سرعت بیشتری انجام می شود. برای انتخاب برند PLC یک نکته بسیار حائز اهمیت است که با یک مثال به تشریح آن میپردازیم.شما یک شخصی را در نظر بگیرید که خودرویی استفاده میکند که برند آن در ایران زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد.

  • همانطور که شرح داده شد از پی‌ال‌سی‌ها برای کنترل فرآیندهایی پیچیده با تعداد ورودی و خروجی‌های بالا استفاده می‌شود.
  • این مدل قدرتمند پی ال سی زیمنس S7 سری 400 شامل تنوع بالای CPU می باشد.
  • منظور از رک قطعاتی است که قسمت‌های مختلف کنترلرهای منطقی را کنار هم نگه می‌دارند.
از نظر نوع عملیاتی که در فرآیند انجام می شود، فرآیندها را می توان به سه گروه تولید پیوسته، تولید انبوه و تولید اقلام مجزا تقسیم کرد. سیستم کنترلی که برای یک فرآیند به کار گرفته می شود باید با توجه به نوع آن باشد. در صنعت انواع plc در 4 مدل مختلف وجود دارد که این مدل‌ها توسط شرکت‌های سازنده مختلفی که در بازار هستند، با کیفیت‌ها و ویژگی های متفاوت تولید می‌شوند. برای آشنایی بیشتر می توانید مقاله “پی ال سی چیست؟” را مطالعه کنید.

تابلو برق صنعتی ، تابلو برق خانگی و هرآنچه باید از آن بدانید

کادر مولفان و مدرسان تخصصی ما حدود 50 نفر بوده و تاکنون بیش از 300 هزار نفر از آموزش های تخصصی تولید شده توسط مهندس یار استفاده نموده اند. زمینه اصلی محصولات آموزشی ما مهندسی برق، الکترونیک، مکانیک و تاسیسات ساختمان است. روی CPU های آن LCD وجود دارد که امکان برنامه نویسی و مانیتورینگ را به کاربر میدهد. برای برنامه ریزی و پیکر بندی این سیستم، علاوه بر Step7 باید پکیج H-System نیز نصب شود.

پی ال سی فتک

طراحی ماژولار و بدون فن، پیاده‌سازی آسان ساختارهای توزیع‌شده همراه با قابلیت جابه‌جایی آسان، SIMATIC S را به گزینه‌ای مناسب جهت کنترل طیف گسترده‌ای از فرایندها مبدل کرده است. نسخه‌های مختلف AC و DC سری پی ال سی زیمنس S درجات متفاوتی از عملکرد را ارائه داده و ماژول‌های فراوانی برای شخصی‌سازی آنها در نظر گرفته شده‌ است. مدل‌های این سری از ماژول‌های سیگنال آنالوگ و دیجیتال، ماژول اتصال سیستم‌های توزین SIWAREX و ماژول مانیتورینگ وضعیت برای تشخیص زودهنگام آسیب‌ها پشتیبانی می‌کنند. در بخش ارتباطی 4 پورت Ethernet پیاده‌سازی فناوری‌های مختلف را ممکن ساخته‌اند.

انواع پی ال سی بهترین برندها و قیمت + گارانتی دماتجهیز

بنابراین این شخص برای تامین قطعات و سرویس خودروی خود دچار دردسر های فراوانی میشود. چون مکانیک های زیادی نیستند که بتوانند این خوردرو را سرویس کنند و قطعات آن به راحتی در دسترس نیست یا اگر هم باشد به دلیل محدودیت, خرید plc زیمنس قیمت زیادی دارند. به همین دلیل است که در کشور ما بیشتر از برند زیمنس استفاده میشود. زیرا تعداد متخصصان و برنامه نویسان و قطعات این برند در کشور ما بسیار هستند و مشکل اساسی برای رفع باگ و تعمیر این برند پیش نخواهد آمد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار