برترین 10 کلیپ YouTube درباره دکوراسیون داخلی ساختمان اداری

اما تمرکز روی میزان فضای موجود و نیازها برای طراحی پلان داخلی فضای آشپزخانه موضوع مهمتری نسبت به شکل ظاهری نتیجه کار است. یکی از بزرگترین چالش هایی که با آن روبه رو هستیم عدم شناخت مردم نسبت به این سبک ها، واژه های مرتبط با آن ها و تعریف سبک های طراحی داخلی شخصی است. بنابراین برای آنکه با یک تیر دو نشان بزنید سعی کنید به معماری داخلی دفتر کار خود توجه زیادی نشان دهید و بیشترین و وسواس و دقت را نسبت به آن داشته باشید. استفاده از تزئینات در محیط کار می توانید خشکی و جدیت در دفتر کار را به شدت کاهش دهد. یک معمار داخلی در مورد اهمیتهایی مانند این که کدام سبک از مبلامانم و تزئینات استفاده شود، یادمیگیرد و مطالعه میکند. به طور کلی, شرکت دکوراسیون داخلی معماران پروژههای ساختمانی خود را به پیمانکاران عمومی نشان میدهند که فرآیند ساخت را تحت نظارت معمار کامل میکنند.شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک معمار یا یک شرکت طراحی داخلی را استخدام کنید یا خیر. همچنین این شرکتها در ابتدای راه به مشتریان خود مشاورههای لازم را به صورت رایگان ارائه میدهند و طرح اولیهای از دکوراسیون داخلی مدنظر آنها را بدون دریافت هزینهای به تصویر میکشند.

طراح داخلی باید ازخلاقیت خود در تطبیق مناسب ویژگی های کاربا نیاز مشتری استفاده کند در شغل طراحی داخلی عوامل بسیارزیادی دخیل هستند. در اکثر کشور های توسعه یافته و اروپایی این اعتقاد وجود دارد که شما زمانی که می خواهید به یک مقصدی برسید ابتدا باید با داشتن یک نقشه راه مناسب شروع کار خود را بدانید، و آگاه باشید که از کجا باید کار خود را استارت بزنید. بنابراین سعی کنید ابتدا دفتر کار خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و دیزاین کرده و تمام اصول و نکاتی که رعایت آنها در طراحی داخلی اهمیت دارد را رعایت کنید.

اگر برای فضای مد نظر مبلمان جدیدی انتخاب شده است کافیست طرح شماتیک آن ها با ابعاد حدودی و متناسب به صورت شماتیک با فرم های مربع و دایره روی کاغذ رسم شود و بعد اضلاع آن ها اندازه گیری شده و سپس در چیدمان های مختلف سنجیده شوند تا در نهایت بهترین و ایده آل ترین چیدمان به دست آورده شود. فاکتور دیگری که در کنار انتخاب رنگ می تواند باعث افزایش جلوه و ظاهر دفتر معماری داخلی شود، نورپردازی است. در یک طراحی دکوراسیون اداری حرفه ای فقط زیبایی و جذابیت آن ملاک نیست بلکه فاکتور هایی مانند حداکثر استفاده از فضای موجود، نظم و ترتیب، افزایش راندمان کارکنان و نظیر آن مورد توجه می گیرند. بنابراین در حرفه خود به افرادی نیاز دارید که در ارائه خدمات با کیفیت و تسهیل روند کار به شما کمک کنند. در این مرحله سلیقه ی افرادی که قصد استفاده از فضا را دارند نیز در نظر گرفته می شود. افرادی که توانایی اجرای طرحها و نقشههای مورد نظر مشریان خود را در این نرم افزارها داشته و یا به صورت آنلاین با انها ارتباط برقرار میکنند به راحتی فرصت پیروزی در کسب مشتریان بیشتر را از شما ربودهاند. شرکت معماری و طراحی داخلی ، شرکتی است که به شکل کاملا تخصصی در حوزه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های مسکونی، اداری و تجاری فعالیت می کند.

قرنیزها دنیای زیبا و متنوعی دارند؛ اما انتخاب آنها کاملاً وابسته به انتخاب نوع دیوار پوش و کفپوش است. درصورتیکه به سبک زرین و جواهر مانند تمایل دارید، این سبک طراحی دههی ۱۹۲۰ میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. به این ترتیب اگر به یک گوشی سریع، کاربردی با حافظه کافی نیاز دارید، می توانید روی موتورولا اج ۲۰ حساب باز کنید. اما اگر بخواهیم فضایی بزرگتر در حدود ۱۰۰ متر مربع را تغییرکاربری دهیم، مثلا آن را به سالن مطالعه کتابخانه و یا گالری تبدیل کنیم، ضرورتا به یک معمار داخلی نیاز پیدا می کنیم چرا که عملکردهای کلان تر و خاص تر نیاز به ویژگی های نور، آکوستیک، امنیت و…

این حرفه، در دنیا بصورت یک هنر و صنعت شناخته شده است و هدف اصلی آن بهینه­ سازی فضاهای داخلی ساختمان ­ها به منظور انجام فعالیت ­های روزمره یعنی زندگی و کار است. امروزه حرفه طراحی داخلی در تمام نقاط دنیا شناخته شده و مورد قبول است و از دانش آن برای خلق محیطی زیبا، کاربردی، بهینه و حتی اقتصادی استفاده می شود. حرفه طراحی داخلی بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد. طراحی دکوراسیون داخلی یکی از رشتههای بسیار پرطرفدار است که قدمت آن به اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ میلادی برمیگردد. در مفهوم اولیه این حرف یعنی چیدمان باید متذکر شویم که عبارت “دکوراتور داخلی” برای اولین بار در اوایل سال ۱۹۰۰ در آمریکا به کار برده شد. را با تکیه به پلان اولیه مشخص کرد. هر فضایی برای آنکه بتواند بیشترین تاثیر و کارکرد را از خود نشان دهد باید با توجه به اصول و قواعدی که برایش تعریف شده است، دکور و شرکت معماری داخلی شود. در هر قسمت دیوار طرح و بافتی متفاوت دارد مثلا در یک جا نقاشی های جالب جدول دوز با علائم بچگانه مثل پستانک و شیشه شیر دیده می شود و در جای دیگر نوارهای موج دار رنگی که بیشتر یادآور خط خطی بچه های خردسال روی دفتر نقاشی است، به چشم می خورد.

۵- سایهروشن : کنتراست به تفاوت در درخشندگی یا رنگ اشیائی که اجسام را از یکدیگر متمایز میسازد اشاره میکند. چیدن هرکدام از این بخش ها در کنار یکدیگر همانند یک پازل کمک میکند تا در مجموع یک دکوراسیون بینظیر و چشمنواز را شاهد باشیم. این روزها در همه مناطق به طراحی چیدمان داخلی توجه زیادی می شود و طراحان داخلی مایل هستند تا فضایی خاص و دلنشین را در تمامی بخش های منزل ایجاد کنند. دفتر طراحی داخلی مهم ترین جایی است که شما به کمک آن می توانید یکی از بهترین نمونه کارهای خود را به مشتریانتان نشان دهید. بهترین شركت معماري داخلي پیشنهادی دقیقاً مناسب با شرایط شما خواهد داد. طراحی و نحوه چیدمان اتاق خواب بسیار مهم می باشد زیرا از اتاق خواب برای استراحت استفاده شده و بایستی نورپردازی مناسب، رنگ آمیزی آرامش بخش دیوارها، سرویس خواب متناسب با محیط اتاق خواب، پرده های مناسب و همچنین استفاده از کفپوش و سرامیک متفاوت تر از محیط خانه در آن رعایت گردد. این گونه بود که طراحی داخلی بتدریج از حوزه مبلمان سازی فراتر رفته به سمت پنلهای دکوری، دکوراسیون سقف و دیوارها، کفپوش های طرح دار، فرش ها و پرده ها گسترش یافت.

می شود. در این مرحله چیدمان مختلفی از فضا به صورت سه بعدی و رنگی از فضا به دست می آید که طرح استاندارد مورد ارزیابی کامل قرار می گیرد. طراحی داخلی (Interior design) فرآیند شکلدهی و زیباسازی فضاهای داخلی یک سازه است که با تغییر حجم فضاها و اصلاح سطوح صورت می گیرد. انتخاب رنگ باید با توجه به عوامل مختلف صورت گیرد و ضمنا تاثیری که می تواند بر روحیه کارکنان و پرسنل یک دفتر داشته باشد را نیز نباید به هنگام انتخاب رنگ فراموش کرد. پس از ارزیابی و انتخاب طرح نهایی توسط کارفرما، طرح جهت اجرای واقعی آماده است. از این رو تلاش در ایجاد چالش و استفاده از طرح های خلاقانه دیده میشود. در این میان فرد طراح باید تمامی نکات و ترفندهای دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرد. امروزه اگر نگاهی به سطح شهر های مختلف بیاندازید متوجه می شوید که بانک های مختلف خصوصی و دولتی هم هر یک با ایجاد طراحی منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی خود سعی در جذب مشتری بیشتر و اعتماد سازی بیشتر در بین مردم را دارند.

یکی از مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون ، ابعاد آن محیط است؛ زیرا گاهی یک طرح برای محیطی کوچک و یا بزرگ مناسب است؛ در نتیجه به کارگیری غلط آن ، دکوراسیون را یا به شدت شلوغ می کند و یا خیلی خلوت و بی روح. دلیل علاقه دانشجوهای معماری به کار در شرکت های بزرگ چیست؟ فضای بزرگ به این دلیل است که این ریزهکاریها فضایی برای خودنمایی داشته باشند و به همین دلیل است که این سبک برای خانههای کوچک یا اتاقهای اداری اصلا توصیه نمیشود. مبلمان چرم به خصوص مبل چستر در آن دوره از تاریخ اروپا در بین اقضار ثروتمند و کارخانهداران رواج داشت و به همین دلیل یکی از المان های جداییناپذیر سبک صنعتی است. زیرا با توجه به اهمیت داده مردم به دکوراسیون داخلی منازل، دفاتر کار و مغازه ها موسسه آموزش عالی فن پردازان این دوره را به صورت یک پکیج کامل آموزشی عمومی و مجازی در اختیار عموم قرار می دهد.

به طور معمول شرکت های طراح دکوراسیون با ارتباطاتی که دارند موجبات کاهش هزینه و کاهش زمان پروژه را فراهم خواهند آورد. تعادل در نورپردازی است که می تواند دکوراسیون را بسیار چشمگیرتر نمایش دهد. این کلمه، مخفف عبارت Environmental, Social, and Governance بوده که به معنای داشتن تعادل و هماهنگی میان سه آیتم عوامل محیطی، اجتماعی و شرکتی است. خلاقیت یکی عوامل موثر در یک شرکت دکوراسیون داخلی خوب است. دقت داشته باشید که طراحی داخلی در محل کار با طراحی داخلی منازل و سایر اماکن تفاوت داشته و این تفاوت ها است که باعث می شود هر محیطی از نظر بیننده بسیار چشم نواز و خوشایند جلوه کند. هر یک از طرح هایی که برای جلوه بیشتر ذکر شد نیاز به چیدمان صحیح وسایل و شناخت کافی از رنگ ها و ترکیب آنها و روش صحیح نورپردازی دارد. از طرف دیگر نیز اگر مبلمان انتخابی شما جلوه و ظاهر زیبایی نداشته باشد، تاثیر منفی بر روی نگرش مشتریان شما خواهد داشت و این می تواند بر روی درآمدتان به شدت تاثیر گذارد. بنابراین می توان گفت کیفیت فضای داخلی از یک طرف تاثیر مستقیمی بر نحوه انجام فعالیت­های ما در آن دارد و از طرف دیگر نگرش، احوال و شخصیت ما را تحت تاثیر قرار می­دهد.

چنانچه برای انجام معماری و طراحی داخلی ساختمان، یکی از آنها را انتخاب کردید بهتر است اطلاعات دقیقتری از نمونه کارها و پروژه های آنها بدست آورید تا بهترین تغییر دکوراسیون و معماری برای ساختمان خود داشته باشید. یکی دیگر از بهترین شرکتهای بازسازی ساختمان در تهران ، شرکت معماری و طراحی داخلی روبینا حسینی می باشد. از سوی دیگر جرقهی یک ایده ناب طراحی داخلی با خلاقیت کلید میخورد. یک دکوراسیون با سبک صنعتی، اغلب با یک بخش نیم طبقه و یا اتاق زیر شیروانی ترکیب می شود و ظاهر بسیار شیکی را ارائه می دهد. مشاغل سطح ابتدایی در همان نوع شرکت، بینشی را در زمینه فعالیت شرکت ارائه می دهد و شما را قادر می سازد تا با آنها ارتباط برقرار کنید. این اتریوم های کوچکتر به صورت گسترده ای در ساختار سایه بیرونی بیان می شوند که نور طبیعی را قادر می سازد تا عمق ساختمان را در تمام طول روز فیلتر کند. برای اینکه کار طراحی داخلی به خوبی انجام شود لازم است که فرد بتواند تمامی این عومل را مد نظز قرار داده و به آن ها توجه کند تا در نهایت کار به خوبی انجام شود. فرد طراح می تواند صرفا با دادن ایده های جالب و خلاق در طراحی داخلی کسب درآمد نماید.

مثلا در نقشه مشخص می شود که اگر فرد بخواهد از درب ورودی به سمت میز مطالعه برود و سپس از میز مطالعه به سمت کمد و تخت خواب، چه مسیری را می بایست طی کند. سقفی که توسط صفحۀ کف بالایی تعریف میشود، معمولاً تخت است. مثلا رنگ کابینت های بالایی را روشن تر از کابینت های پایینی انتخاب کنید. انتخاب یک مبلمان ادرای مناسب از دو جهت در دفتر طراحی داخلی اهمیت دارد. این دفتر اداری متعلق به شرکت Fox Rothschild است و در شهر میامی در ایالت فلوریدا واقع شده است. مثلا در هر شهری که هستید به وب سایت انجمن صنفی کارفرمایی طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان آن شهر مراجعه کنید.

کسانی که در رشته ای غیر از طراحی دکوراسیون داخلی تحصیل نموده اند اما به این رشته علاقه مند هستند و دوست دارند که با اصول و کلیات آن آشنا شوند می توانند از دوره های آموزش آزادی که در موسسات برگزار می شود استفاده نمایند. مهندسی دکوراسیون داخلی یکی از شاخه های تخصصی رشته مهندسی معماری می باشد که در حال حاضر بازار کار بسیار خوبی دارد. مهندسی دکوراسیون داخلی امروزه به یکی از رشته های پرطرفدار در دانشگاه تبدیل شده است. برای موفقیت در این رشته درست همانند رشته های دیگر لازم است که فرد از یک سری ویژگی ها ومهارت هایی برخوردار باشد که یکی از مهم ترین آن ها داشتن خلاقیت است. رشته معماری یکی از رشته های مهم دانشگاهی است که امروزه در دانشکده های فنی یا هنری دنیا تدریس می شود این رشته دارای دو جنبه هنری و فنی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار