بهترین لپ تاپ های گیمینگ بین 40 تا 50 میلیون + ویدیو

در کنار سختافزار قدرتمند، ظاهر زیبا، وزن کم و قیمت مناسب از اولویتهای یک خریدار لپ تاپ گیمینگ خواهد بود. استفاده از ترکیب فلز و پلاستیک بسیار باکیفیت باعث شده تا ضخامت این لپتاپ ۱۸.۹ میلیمتر و و وزن آن ۱.۷Kg باشد که اعدادی فوقالعاده برای یک لپتاپ ۱۵.۶ اینچ محسوب میشوند. همه اینها در شرایطی است که وزن برای شما از اندازه صفحه مهم تر باشد. سایز صفحه نمایش کاملا به سلیقهی شما بستگی دارد. پردازش قویترین لپ تاپ M15 R6 را پردازنده Core i9-11900H بر عهده دارد. جالب است بدانید که برخی از لپ تاپها بزرگتر از پردازنده Core i9 استفاده میکنند. برخی از بازیها از CPU استفاده میکنند اما هنوز بیشتر بازیها بر پایهی GPU هستند.

اما اگر میخواهید تجربهی بهتری از گیمینگ داشت باشید یک لپ تاپ با رم ۱۶ گیگابایت خریداری کنید. برای خرید لپ تاپ گیمینگ GF65 THIN 10SDR باید 40 تا 43 میلیون تومان هزینه کنید. از طرفی دیگر، توصیه نمیکنیم برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بیش از حد هزینه کنید. توجه کنید که در بازار لپ تاپ های گیمینگ بسیاری وجود دارند و ما در دیجی 63 سعی کرده ایم که تنوع محصولات خود را تا آنجایی که میشود افزایش دهیم. در رایانهها، سازنده میتواند فضاهایی را برای حفظ دمای بهینه باقی بگذارد. کلاک میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی فریم ریت بگذارد که البته لازم به ذکر است که لپتاپها فریم ریت پایینتری نسبت به دسکتاپ میتوانند ارائه بدهند. ایتنا- لپتاپهای گیمینگ همیشه بازار بسیار متنوعی داشتهاند و انتخاب گزینهای مناسب از میان آنها سخت بوده است. لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 16 بازسازی شده لپتاپ Razer Blade 15 است و میتواند جزو بهترین لپتاپهای گیمینگ 14 اینچی سال 2019 باشد. انتخاب دیگر شما تا قیمت 70 میلیون تومان، میتواند Razer Blade 15 Base Edition باشد. Razer Blade 15 Base Edition با قیمت 60 تا 64 میلیون تومان در بازار ایران موجود است. این لپ تاپ گیمینگ در بازه قیمتی 65 تا 67 میلیون تومانی موجود است.

معمولا شرکت سازندهی لپ تاپ کلیدهای ماکرو را بهصورت برنامهریزی شده در کیبورد قرار میدهد. در لپ تاپ های گیمینگ، مهمترین قطعه، کارت گرافیک است. ما کنجکاویم ببینیم چگونه آنها میتوانند Ray Tracing یا همان رهگیری پرتو را هندل کنند؛ زیرا یکی از مهمترین المانها در پیشرفت این کارتهای گرافیک استفاده از معماری Ampere شرکت انویدیا برای مدیریت رهگیری پرتو است. پس یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای خرید لپ تاپ گیمینگ باید در نظر داشته باشید، واحد پردازش گرافیک است. خبرگزاري آريا – وبسايت کليک: در اين مطلب قصد داريم به معرفي بهترين لپ تاپ ها در زمينه ها و رده هاي قيمتي مختلف بپردازيم که شامل بهترين کروم بوک، بهترين لپ تاپ گيمينگ، بهترين لپ تاپ هيبريدي، بهترين لپ تاپ از نظر کارايي و عملکرد و ساير موارد مي شود. Nitro 5 از کارت گرافیک مورد علاقه گیمرهای حرفهای یعنی RTX 30 برخوردار است؛ اما در عوض، از کارت گرافیک GTX 1650 استفاده میکند که برای اجرای بسیاری از بازیهای رده بالا، مناسب است. این در حالیست که بسیاری از محصولات همرده که بیشتر کاربردی مالتیمدیا دارند، با کارت گرافیک 4 گیگ از سری MX به فروش میرسند که بهمراتب ضعیفتر از GTX 1650 است.

اگر RTX 2070 یا RTX 2080 دارید، بهتر است رزولوشن ۲۵۶۰x۱۴۴۰ را در نظر بگیرید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه نکاتی را باید پیش از خرید لپ تاپ گیمینگ در نظر بگیرید. پیش از خرید لپ تاپ گیمینگ چه نکاتی را باید درنظر داشته باشید؟ علت اینکه ما این لپ تاپ را در اینجا معرفی کردیم به دلیل پردازنده قدرتمند Core i7 10750H و کارت گرافیک GTX 1650 Ti و در نهایت قیمت مناسب آن است. البته بقیه قطعات را نیز فدای کارت گرافیک نکنید، چون بدون پردازنده و حافظه رم مناسب، حتی با کارت گرافیک قوی، در اجرای بازیها دچار مشکل خواهید شد. در مقایسه پردازنده دو لپ تاپ، پردازنده G513 هم جدیدتر است و هم عملکرد نسبتا بهتری دارد. 16 گیگابایت حافظه رم در کنار 1 ترابایت حافظه SSD به سرعت این سیستم بیش از پیش میافزاید. این محصول یک رم 16 گیگابایتی دارد و تنها عیب محصول زیبا ریزر فضای کم حافظه آن است. زمانیکه به فکر خرید یک لپ تاپ گیمینگ هستید، باید به قابلیتهای دستگاه، نیاز و بودجهی خود توجه داشت باشید. ضمنا اگر برای خرید لپ تاپ زیر 30 میلیون یا هر رنج قیمتی، نیاز به کمک دارید اون رو در بخش نظرات بنویسید.

لپ تاپ Predator Helios PH315 با پردازنده Core i7 11800H یکی از بهترین انتخابها برای خرید لپ تاپ گیمینگ تا قیمت 70 میلیون تومان است. این لپ تاپ از یک پردازنده Core i7 10750H اینتل استفاده میکند. حداکثر رم در دسترس M15 R6، حافظه رم 32 گیگابایتی است و در گرانترین مدل نیز میتوانید از یک حافظه 2 ترابایتی از نوع SSD استفاده کنید. با مسترنکست همراه باشید و از مشاوره رایگان ما مثل صدها نفر دیگر استفاده کنید. طراحی ارگونومیک آن کمک میکند که حس و حال خوبی از استفاده از آن در موقعیتهای مختلف داشته باشید. این لپ تاپ در لیست بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان قرار گرفته و برنامهنویسان به کمک آن میتوانند با یک بار شارژ کردن دستگاه چهار ساعت بیشتر از گذشته برنامهنویسی کنند. اما بیشتر لپ تاپ های مخصوص بازی دارای یک SSD کوچک هستند که بهعنوان یک بوت درایو عمل میکند. اگر قطعات جدید متصل شده به دستگاه، با دیگر قطعات همخوانی نداشته باشند، باعث از کار افتادن یا کند عمل کردن لپ تاپ میشوند. اگر لپ تاپ را به مانیتور متصل میکنید، بازی را با همان کیفیت و اندازه تماشا خواهید کرد. اما زمانی که به لپ تاپهای اندکی گرانتر با طراحیهای هیجان انگیزتر نگاه کنید، یک ویژگی مشترک میبینید که همان گیمینگ یا مخصوص بازی بودن است.

دکمهها از فاصله مناسبی نسبت به یکدیگر قرار گرفتهاند و به همین دلیل انگشتها با سرعت مناسبی روی دکمهها حرکت میکنند. به دلیل تنوع زیاد محصولات گیمینگ، چه از نظر ظاهری و چه از نظر سختافزاری، انتخاب گزینه نهایی کار سختی است. اچ پی مدل G7-B1 255 از ارزان قیمت ترین مدل های گیمینگ لپ تاپ به شمار میرود که به واسطه سخت افزار نسبتا مناسبی که در اختیار کاربر میگذارد، گزینه مناسبی برای گیمرها می باشد. مدلی از نیتروو گرافیک ۵ با پردازنده core i7 و گرافیک GTX 1650 می تواند بیشتر بازی های روز را با رزولوشن فول اچ دی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه انجام دهد. اچ پی اومن 17 از پردازنده 7 هستهای، کارت گرافیک Nvidia RTX 2070، رم 16 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی SSD تشکیل شده است. 16 گیگابایت رم DDR4 در کنار یک پردازنده Core i7 10750H، سرعت خوبی را به سیستم بخشیده است که وجود یک حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایتی، به افزایش سرعت لپ تاپ کمک میکند.

حداقل پردازندهای که باید به دنبال آن باشید، مدل Intel Core i5 یا AMD Ryzen 5 بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون است. این لپ تاپ با پردازنده Core i5-1135G7، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe، بیش از توان پردازشی مورد نیاز برای هر پروژه دوره ای را ارائه می دهد. پردازشهای لپ تاپ لنوو گیمینگ را، یک پردازنده Ryzen5 از نوع 4600H بر عهده دارد. این لپتاپ مجهز به یک کیبورد جزیرهای است که بسیار خوش دست و با کیفیت ساخته شده و در طولانی مدت انگشتانتان را خسته نمیکند. یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در گیمینگ، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت است. این لپتاپ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ است که میزان روشنایی مناسب و کیفیت فوقالعادهای را به همراه دارد. هرگز لپ تاپی با رزولوشن کمتر از ۱۹۲۰x۱۰۸۰ خریداری نکنید.

برند ریزر در بین گیمرها یکی از محبوبترین برندها است و در زمینه تولید لپ تاپها و محصولات جانبی گیمینگ فعالیت میکند. این لپ تاپ گیمینگ در دو مدل با پردازندههای مختلف عرضه میشود. این محصول در چند کانفیگ مختلف عرضه میشود که در این مطلب به بررسی قدرتمندترین کانفیگ این لپ تاپ میپردازیم. برندهای معروف در کنار عرضه قدرتمندترین محصولات، برای پوشش طیف گستردهای از گیمرهایی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ دارند، محصولات میانردهای را به بازار عرضه کردهاند که قویتر از لپ تاپهای گیمینگ سال 2020 است. پوشش نمایشگر: دونوع پوشش مات و براق بر روی نمایشگرها به کار میرود. پردازشگر گرافیکی GP76 Leopard یک RTX 3070 8 گیگابایتی است که تصاویر سنگینترین بازیها را روی نمایشگر 17.3 اینچی FHD با نرخ بروزرسانی 240 هرتز به خوبی نمایش میدهد. Alienware Area-51m با یک صفحهنمایش 17.3 مات، رزولوشن فول اچدی را ارائه میدهد و با بهره بردن از فناوری G-Sync انویدیا، قابلیت نرخ تازهسازی تا 144 هرتز را دارد.

اما شما میتوانید یک دستگاه مخصوص بازی قابل حمل داشته باشید. به کمک لپتاپهای گیمینگ میتوانید بهراحتی در هر جایی که دوست دارید بازی کنید. با خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ، در حقیقت دستگاهی خریداری می کنید که این توانایی را دارید با آن هر نوع محاسباتی را به آسانی انجام بدهد. این شرکت فقط در زمینه تولید قطعات گیمینگ فعالیت میکند و زیرمجموعه شرکت دل است. وب سایت هلورین در تاریخ 99/4/1 فعالیت خود را در زمینه ارائه راهنمای خرید و معرفی محصولات برتر در زمینه های خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی، بهداشتی و سلامت، مد و پوشاک و…

سریعترین نمایشگر ۱۴۴ هرتزی دارای رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ است. صفحه نمایشهای 4k با رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ هم برای لپ تاپ برای گیمینگ گزینهی خوبی هستند. از صفحه نمایش یک لپ تاپ گیمینگ چه توقعاتی باید داشته باشیم؟ 6- به چه GPU یا واحد پردازش گرافیک احتیاج دارید؟ اگرچه عناوین کمی هستند که توانایی استفاده از نرخ تازهسازی 360Hz را دارند، با این حال اگر به دنبال لپتاپی میگردید که توانایی اجرای بعضی از بازیهای ورزشهای الکترونیک مانند Counter-Strike: Global Offensive را با نرخ فریم 360 فریم بر ثانیه داشته باشد، لپ تاپ Asus ROG Strix Scar G733 با برخورداری از واحدهای پردازش مرکزی و گرافیکی قدرتمند توانایی رسیدن به این نرخ فریم را دارد. در انتخاب کارت گرافیک نیز مانند CPU در دو نوع GeForce RTX 2080 و GeForce RTX 2060 عرضه میشود. کارت گرافیک G17، GeForce RTX 3050TI 4 گیگابایتی است و صفحهنمایش 17.3 اینچی آن دارای رزولوشن فول اچدی با توانایی نرخ نوسازی 144 هرتز است. لپ تاپ 15.6 اینچی MSI، با صفحهنمایشی 144 هرتزی و رزولوشن Full HD، یک انتخاب مناسب برای خرید لپ تاپ گیمینگ اقتصادی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار