بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره بخرم یا نه ؟+ بررسی | asilbekharid

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره بخرم یا نه ؟+ بررسی | asilbekharid

اما هر محصولی دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود است که در ادامه به آنها می پردازیم. ماشین های ظرفشویی بوش در مدل ها و طرح های متفاوتی طراحی و تولید شده اند و شما با هر نیاز و سلیقه ای که دارید میتوانید مدلی زیبا و جذاب را تهیه نمایید. در مورد قفسه های ماشین ظرفشویی نیز باید گفت که هنگام خرید ماشین ظرفشویی توجه داشته باشید که اندازه قفسه ها با بشقاب ها، عمق قابلمه، کاسه و سایر ظروفتان هماهنگ باشد. اصیل بخرید برای بررسی و معرفی بهترین کالاهای بازار در کنار شما خواهد بود.

  • کارینوشاپ به عنوان یکی از جدیدترین و مدرن ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از 3 سال تجربه ، با پایبندی به سه اصلپرداخت در محل،2 روز ضمانت بازگشت کالاوتضمین اصل بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه های معتبر ، به یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی تبدیل شود .
  • ماشین ظرفشویی بوش از برند آلمانی BOCSH یکی از برندهای موفق در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است، که در چند سری مختلف با کیفیت بالای ساخت و تکنولوژی پیشرفته سری ظرفشویی‌های بوش بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.
  • این دستگاه دارای قفسه بالا بوده و از قدرت شست شوی بالایی نیز برخوردار می باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع برای سبد ها نیز وجود دارد .
  • به شما جهت دسته بندی بهتر و چیدن بهتر و امن تر ظروف و همچنین شستشوی دقیق تر کمک میکند .

یکی از سوالات پر تکرار مشتریان ” بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش چه مدلیه؟” یا اینکه ” آخرین مدل ماشین ظرفشویی بوش کدومه ” در ادامه به جواب این سوالها رو به صورت کامل می پردازیم. در بلندترین حالت خود تنها 44 دسی بل نویز تولید می‌کند که آن را به یکی از کم صداترین و کم مصرف‌ترین محصولات این شرکت تبدیل می‌کند. دلیل این امر این است که بوش در ساخت این ظرفشویی از موتور Eco Silence Drive و بدنه عایق فوق‌العاده بی صدا Super Silent استفاده کرده است. این نشان می‌دهد که در طول روز سر و صدا از جدیدترین ماشین ظرفشویی بوش نخواهید شنید. دوام بالای موتور و طول عمر زیاد آن به کیفیت عملکرد دستگاه را افزایش داده است. برخورداری از سنسور تشخیص میزان آب و قابلیت تشخیص تعداد ظروف از دیگر مزایای بهترین ظرفشویی بوش است.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش خوبه؟[معرفی پرفروش های 1401]

اگر شما ظروف را با دست بشویید ممکن است چندین لیتر آب مصرف کنید اما این ماشین مصرف را به حداقل رسانده است. ردیف اول از پایین برای ظروف بزرگ و بشقاب و قابلمه و ردیف دوم برای ظروف کوچکتر مثل فنجان و لیوان و پیش دستی و ردیف سوم برای قاشق و‌چنگال است که البته این ماشین یک سبد جداگانه برای قاشق و چنگال نیز دارد. سایز این قفسه ها را می توان از طریق آسانسور تعبیه شده کوچک یا بزرگ کرد مثلاً شاید شما بخواهید قابلمه‌ای بزرگ ‌را برای شست و شو بگذارید که به راحتی می‌توانید برای اینکار جا باز کنید.

برنامه خودکار و نتیجه : معجزه در ظرفشویی بوش

یکی از این برنامه ها که بسیار کاربردی است از برنامه IntensiveZone است که این برنامه بیشتر برای شستن ظروف بسیار کثیف و ظروف معمولی به صورت همزمان کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد. برای این کار باید ظروفی که بسیار کثیف هستند و دارای حجم و اندازه بیشتری هستند در طبقه پایین و همچنین ظروفی که از کثیفی کمتری برخوردار هستند در طبقه بالا قرارداد داده شوند. در نتیجه با شروع چرخه شستشو دستگاه شروع به پمپاژ آب با درجه حرارت بالا به سمت ظروف می کند. با ظرفیت 14 نفره دارای 6 برنامه اصلی و پر کاربردی برای شستشو کامل ظروف است.

انتخاب نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

هنگام باز کردن ماشین ظرفشویی در موقعیتی که میخواهید نگه می دارد و بطور خودکار در کمتر از 20 درجه بسته می شود . یکی از پرقدرت ترین و کم صدا ترین ظرفشویی های سری 8 بوش SMS8ZDI48M میباشد . ظرفشویی بوش SMS8ZDI48M و عملکردی فوق‌العاده بیصدا در بازه صدایی دسی‌بل . به عنوان مثال در خانواده هایی که کودکان کوچک دارند یا مبتلایان به آلرژی هستند ظرفشویی بوش SMS8ZDI48M یک گزینه ایده آل به حساب می آید . اما ظرفشویی بوش 8ZDI48M با سیستم هوشمند مبدل حرارتی که دارد نگرانی شما را بابت این مساله بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ حل میکند .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار