بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ سری اس + مقایسه و قیمت

در سالهای ابتدایی تولید سری گلکسی نوت سامسونگ، منتقدان آن را به سخره میگرفتند. امروزه با رشد سریع فناوری و محصولات دیجیتال، داشتن گجتی هوشمند مانند «تلفن همراه» از ملزومات زندگی بشر شده است به گونهای که نداشتن آن به منزله عقب افتادن از زندگی و کند پیش رفتن برنامه هاست؛ برای همین در اطراف خود کمتر کسی را میبینیم که از گوشیهای هوشمند استفاده نکند. در نهایت، تمام این قابلیتها درون یک بدنه بسیار خوب از جنس گوریلا گلس 5 قرار گرفته که نظر کاربر را پیش از رسیدن به جزئیات، به خود جلب میکند. طراحی بدنه گلکسی A13 از پلاستیکی است که چند سال پیش استفاده از آنها رایج بود. ساختار پلاستیکی بدنه A13 باعث سبک وزن شدن آن و همچنین در اثر ضربه یا افتادن خورد یا فرورفته نمیشود.

سامسونگ امیدوار بود با این طراحی جدید بتواند راهی برای صفحه نمایشهای خمیده خود به بازار پیدا کند. تلفن های همراه جدید خانواده A سامسونگ مجهز به لنزهای پیشرفته و بسیار باکیفیتی هستند و قادرند تا تصاویر باکیفیتی را به ثبت برسانند؛ اما گوشی های سری S به دلیل این که پرچمداران بزرگ این شرکت هستند، دوربین هایی با لنزهای بسیار پیشرفته دارند. دنیای دیجیتال امروز پر از دیدنیها و شنیدنیهای جذاب و پر از قابهای ماندگار برای ثبت است که باعث میشود هر روز کلی اطلاعات جدید به دایره اطلاعات مغزمان اضافه شود؛ همه اینها از طریق دیدن فیلمها و کلیپها و یا گوش دادن به پادکستهای مختلف رخ میدهد و یا باعث میشود در چند سال آینده وقتی به آن قاب تصویرها نگاه کنیم خاطرههایی برایمان تداعی شود. اگر قصد خرید گوشی های این برند را دارید ، می توانید با ثبت سفارش خود در سایت هاکان موبایل از مزایا خرید با قیمت مناسب ، دریافت درب منزل و ارسال سریع کالا بهره مند شوید.

موبایل سامسونگ

دوربین فوق عریض A33 تصاویر قابل قبولی را در طول روز ثبت میکند و عکسهای فوق عریض کم رنگتر از آنچه انتظار میرود ثبت میشود. اما ممکن است در طول استفاده با خرابی مواجه شود. شیائومی ادعا کرده که این گوشی در ۳۶ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد، اما در بررسی شیائومی 11T شارژ کامل دستگاه ۴۱ دقیقه طول کشید. این ابزار برای استفاده طولانی مدت از موبایل در مواقعی که دسترسی به شارژر برای شارژ کردن تلفن همراه تان سخت و یا غیر ممکن است کاربرد دارد. در غیر اینصورت میتوانید محصول را برگشت دهید و مجددا برای شما ارسال شود. شما به راحتی میتوانید برای سیستم عامل Android وiOS این اپلیکیشن را دانلود کرده و از خرید آسان لذت ببرید. یا مثلا شده است که تا به حال میان یک جمع شلوغ مثلا وقتی با مترو از سر کار به خانه برمیگردید و یا حین دوچرخه سواری صدای باد و یا ازدحام جمعیت نگذارد که صدای موسیقی که از هندزفری گوشی پخش میشود را به خوبی بشنوید و شما مجبور شوید میزان صدا را بالاتر ببرید تا صدای موسیقی را بهتر متوجه شوید؟

با نگاهی به قیمت لوازم جانبی ما و مقایسه قیمت ها که ساده تر از همیشه امکان پذیر است، می توانید به این واقعیت پی ببرید که خرید محصولات ما از هر برند و نام تجاری برای هر کاربری می تواند با سود قابل توجه همراه باشد. از آنجایی که کیفیت شارژدهی باتری یک گوشی مستقیما با نوع استفاده کاربر از آن ارتباط دارد و از سمت دیگر هر مدل از گوشی های موبایل کیفیت شارژدهی متفاوتی را ارائه میکند، به هیچ عنوان در مقایسه سری اس و نوت سامسونگ نمیتوان مدعی شد که یک سری از گوشی های سامسونگ نظیر سری نوت همیشه قدرت شارژدهی بهتری نسبت به یک سری دیگری نظیر سری اس دارند!

یکی از اسپیکرها در قاب زیرین ردمی نوت 10 و دیگری در بالای phoner آن قرار دارد. به طور کلی جدیدترین گوشی گلکسی نوت بسیار شبیه به آخرین گوشی گلکسی اس بازار است، البته با یک قلم S Pen اضافی! تعمیرات موبایل، حرفهای بسیار حساس و تخصصی است، فونات با در اختیار داشتن، بهترین و مجربترین تکنسینهای تعمیرات تلفن همراه، انواع خدمات تعمیرات موبایل را به مشتریان خود ارائه میدهد. نمایندگی تعمیرات موبایل، با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر موبایل، باکیفیت ترین و تخصصی ترین خدمات را به کاربران ارائه می کند. اکثر گوشی های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند و بیشتر گوشی های شیائومی از این قابلیت بهره می برند . این مسئله با توجه به قیمت بالای گوشی های موبایل و نیز حجم اطلاعاتی که در آن ها ذخیره میشود اهمیتی دو چندان خواهد یافت. اما فراموش نکنید که هدف از تهیه قاب حفظ امنیت است و این مسئله نباید تحت الشعاع زیبایی آن قرار بگیرد.

خرید گوشی سامسونگ

یکی از اصلیترین ایراداتی که میتوان در بررسی تخصصی شیائومی 12X به این گوشی گرفت، فقدان مقاومت در برابر آب است؛ گوشی Xiaomi 12X فقط در برابر پاشش آب مقاوم است و این یعنی حسابی باید مواظب باشید گوشی شما داخل آب نیفتد. لوازم جانبی گوشی به شما کمک میکند تا بتوانید استفاده کاملی از تمام ویژگی های تلفن همراه تان داشته باشید. جدیدترین لوازم جانبی گوشی همراه به شما کمک میکند تا از آخرین یافته های علم در جهت استفاده ساده تر و به صرفه تر از تلفن همراه تان بهره جویید. مای فون در راستای آسایش و راحتی مشتریان خود اقدام به طراحی و ارائه اپلیکیشن خود کرده است. شما میتوانید برای مقایسه و مشاهده قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و آیفون اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.مشخصات فنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳:در نگاه اول تغییر بزرگی در طراحی فولد ۳ نمیبینیم.

Receiver: این دکمه برای تست گیرنده تماس (صدای اسپیکر تماس گیرنده) بالای صفحه نمایش است و با تولید صدای بلند (نویز) متوجه سلامت آن خواهید شد. در آزمایش های متعددی که روی این گوشی هوشمند انجام شد متوجه شدیم که در صورت استفاده مداوم از آن طی یک روز بازهم باتری آن خالی نخواهد شد. در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل ما شما امکان مشاهده، مقایسه و خرید بهترین لوازم جانبی را خواهید داشت. اگر قصد خرید یک گوشی ارزان از برند سامسونگ را داشته باشید، توصیه ما انتخاب یک محصول از سری A است. اما همچنان، اگر به دنبال چیزی در سامسونگ هستید، گلکسی A03 Core را برای بررسی دارید. اگر به دنبال یک استایل پاییزی و زمستانی شیک هستید، حتما جدیدترین مدل های نیم بوت زنانه را نیز در ستاره مشاهده کنید. این گوشی در تست چندهستهای GeekBench امتیاز ۳۴۳۸ را داشته که در کنار امتیاز ۳۶۸۴ گوشی Mi ۱۱، امتیاز ۳۳۶۱ گوشی Oppo Find X۵ Pro و…

در صورت خراب شدن شارژر باید تهیه یک شارژر با کیفیت بالا را در نظر داشته باشید. علاوه بر این تهیه لوازم جانبی گوشی موبایل گاها تضمین کننده امنیت و سلامت آن است. علاوه بر آن این گوشی دارای یک صفحه نمایش کوچک اما با کیفیت بالا است. علاوه بر آن، کفش ساقدار محافظ شما در سرماست و با زیبایی خاص خود باعث درخشیدن استایلتان در هر موقعیتی میشود. در اینجا ما به معرفی کلی محصولات سامسونگ میپردازیم تا اطلاعات لازم در مورد این برند را بدست بیاورید. نکتهای که باعث افزایش ارزش این گوشی شده و آن را نزد خریداران به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است، نمایشگر و یا صفحه نمایش آن است. مای فون با تکیه بر پنج اصل تحویل سریع، ضمانت اصل بودن کالا، پرداخت آنلاین، ضمانت 7 روز بازگشت کالا و پشتیبانی 24 ساعته توانسته است، همگام با استانداردهای جهانی فروشگاههای اینترنتی فعالیت کند.

به عنوان مثال به خاطر هزینههای سرسام آور خرید و تعویض «صفحه نمایشگر» گوشیها که حدود نیمی از قیمت گوشی ارزشمندتان است و با توجه به باز شدن گوشی و مشکلات فروش آن و هزاران مشکل دیگر، کمتر کسی را در اطرف خود میبینید که از محافظ صفحه نمایش و قاب برای جلوگیری از آسیب ندیدن بدنه گوشی و یا محافظ شارژر برای جلوگیری از نوسانات برق شهری استفاده نکند، برای همین استفاده از لوازم جانبی اصل و با کیفیت به یک قاعده برای نگهداری از تلفنهای هوشمند تبدیل شده است. فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 مانند سری S6 دارای بدنه فلزی و شیشه ای است و استعداد بالایی برای لکه دار شدن دارد. مهمترین ویژگی گلکسی اس 22 اولترا، پشتیبانی از قلم S Pen است که اگرچه نسل قبلیاش هم از چنین قابلیتی پشتیبانی میکرد، اما حالا این قلم درست مانند سری گلکسی نوت درون بدنه قرار میگیرد. اما مزیتهای نوت 9 فقط منحصر به صورت زیبای ظاهر نیست و این چینی خوشقیافه در سیرت هم کم از صورت ندارد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار