تعریف ولو و انواع آن در صنعت اتصالات اپلیکیشن زینگ باربری آنلاین | kasrasaran

تعریف ولو و انواع آن در صنعت اتصالات اپلیکیشن زینگ باربری آنلاین | kasrasaran طی سالیان اخیر، انواع اتصالات لوله کشی با کاربردهای مختلف ساخته شده است که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند. محرک باترفلای ولو معمولا دارای جعبه دنده‌ای است که فلکه را به ساقه متصل می‌کند. این پیکربندی باعث کاهش نیروی مورد نیاز و کاهش سرعت تنظیم جریان می‌شود. بسته بودن شیر پروانه‌ای در حین عملیات نصب، قرار گرفتن نشیمنگاه در مقابل دیسک و باز شدن دشوار شیر را در پی دارد. همان طور که از نام این نوع از اتصالات مشخص است این نوع اتصالات دارای یک خط جوش بر روی بدنه ی خود هستند و با استفاده از ورق و عملیات جوشکاری ساخته می شوند.

انواع ولو تخلیه کننده فشار

دو سر ن های تبدیل از نظر قطر با یکدیگر تفاوت دارند به همین دلیل است که از این نوع ن می توان برای هم راستا کردن و اتصال قطعات با قطر های متفاوت استفاده کرد. ولو های گلوب یا چرخشی یک سیت دارند در حالی که دریچه دروازه دارای دو سیت است. دیسک ولو به همراه سیت ها مهر و موم ایجاد می کند که جریان را متوقف می کند. با این حال ، شیر کلاس 400 گاه به گاه در صنعت لوله کشی استفاده می شود. پره ای با عملکرد دوگانه با حرکت چرخشی محدود در یک قسمت ، که ساقه را مستقیماً فعال می کند.

کنترل ولو یا شیر کنترل چیست ؟

چنانچه سوالی درباره اتصالات لوله کشی و کاربرد یا قیمت هر کدام دارید، در بخش نظرات همین پست، سوالتان را مطرح کنید. از عوامل موثر بر کیفیت و راندمان انواع valve، اتصالات مورد استفاده برای نصب آن‌ها در سیستم پایپینگ است. اغلب شیرها با استفاده از اتصالات پیچی یا روزه‌دار، فلنجی، جوشی، ساکت ولد، ویفری و لاگ درون شبکه لوله‌کشی نصب می‌شوند. هر یک از این اتصالات برای ولوها و شرایط عملیاتی مشخص مناسب هستند. تصویر زیر، برخی از اتصالات مورد استفاده برای انواع ولو را نمایش می‌دهد.

برای مثال مدل (Trunnion) که برای شیرهای با قطر بزرگ یا برای شرایط کار با فشارهای بالا استفاده می شود. شرکت نیکو ستاره قشم (شرکت NSQ) توانایی تامین محصولات شرکت سولزر یا زولز Sulzer را دارا می باشد، کافیست برای رفع نیازهای صنعتی خود با کارشناسان بازرگانی و فنی ما تماس بگیرید. شرکت نیکو ستاره قشم (شرکت NSQ) توانایی تامین محصولات شرکت ل یستریتز Leistritz را دارا می باشد، کافیست برای رفع نیازهای صنعتی خود با کارشناسان بازرگانی و فنی ما تماس بگیرید.

مزایا و معایب شیر توپی

با استفاده از اتصالات می توان لوله ها را به یکدیگر متصل کرد، باعث تغییر جهت خط لوله شد و یا انشعابات دیگر را به خط لوله متصل بیشتر در مورد نویسنده کرد. اتصالات لوله ها با توجه به جنس و نوع لوله متفاوت هستند و تقریبا برای هر شرایطی اتصال مناسب وجود دارد. در ادامه این متن به معرفی انواع جنس اتصالات لوله و همچنین مدل های مختلف آن ها خواهیم پرداخت. چهار راهی ها نیز عملکردی مشابه سه راهی ها دارند با  این تفاوت که استفاده از این نوع اتصالات لوله کشی، بسیار محدود می باشد.

  • در این بخش به معرفی تقسیم بندی انواع ولو بر اساس عملکرد یا به عبارت دیگر، معرفی کاربردهای شیرآلات صنعتی می‌پردازیم.
  • به این دلیل که این شیر به طور خاص برای تنظیم جریان سیال طراحی شده است.
  • شیر کاهش فشار یا شیر اطمینان برای محافظت از تجهیزات یا سیستم پایپینگ در شرایط فشار بیش از حد یا خلاء استفاده می شود.
  • این شیر ها از یک سیستم قفل شونده استفاده می کند که شیر را قادر به حفظ موقعیت معین (باز یا بسته) حتی در شرایط بی برقی می نماید.
  • • برای متصل کردن دستگاه های مختلف مثل آب گرم کن، پکیج دیواری و …

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار