تعمیرات شارژر لپ تاپ تعمیرات آداپتور لپ تاپ مرکز تعمیرات لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

عمده اشکال پیش آمده در شارژر لپ تاپ، عدم توانایی در تغذیه دستگاه است. در چنین شرایطی، علی‌رغم اتصال دستگاه به شارژر، عملیات شارژ به درستی انجام نمی شود و کاربر به طور مداوم با لپ تاپی مواجه می شود که خالی از انرژی است. تعمیر شارژر لپ تاپ دل در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایید. به عبارتی دیگر ایجاد برخی تغییرات در تنظیمات لپ تاپ سبب می گردد تا شارژ دستگاه شما عمر دوچندان یافته و کارآیی بیشتری داشته باشد. در زودکمک کنار شما هستیم تا ضمن معرفی دلایل داغ شدن شارژر لپ تاپ، راهکارهای این مشکل را نیز به شما آموزش دهیم. دقت کنید که داغ شدن شارژر لپ تاپ در حین شارژ، به هیچ عنوان منحصر به یک برند خاص نیست و مسئله ای نسبتا رایج در انواع لپ تاپ ها به شمار می رود.

تغذیه با استفاده از این نوع پورت دارای مشخصات جهانی بیشتری است، چیزی که می‌تواند جستجوی شارژر جدید را آسان‌تر کند. اما لازم به یادآوری است، منبع تغذیه هنوز بسیار مهم است و یک شارژر ساده تلفن همراه ظرفیت کافی برای تغذیه لپ تاپ را نخواهد داشت. برای این کار بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید، زیرا اگر ساییدگی نزدیک به آداپتور باشد، هرگونه آسیب به آن جبران‌ناپذیر است. یکی از رایج‌ترین مشکلات لپ‌تاپ فرسودگی سیم شارژر است که نباید آن را نادیده گرفت. آداپتورهای دی سی با افزایش ولتاژ سبب بهینه شدن انرژی برق برای استفاده در وسایل دیجیتال می شوند مانند انوع شارژرهایی که برق ماشین را به دستگاهی چون موبایل انتقال می دهد. توضیحاتاتصالات استوانه‌ایشناخته شده به عنوان اتصالات بشکه، اتصالات آستین، اتصالات سوزنی، و اتصالات برق کواکسیال.

دوربین مدار بسته

برای اطلاع از نحوه صحیح استفاده از باطری به مقاله راهنمای استفاده از باطری لپ تاپمراجعه شود. واژه کالای استوک در دیکشنری به معنای کالایی که در انبار مانده و استفاده نشده باشد، آمده است. در مواردی مانند LCD و مادربرد قبل از ارسال تست می شود و فیلم تست قطعه با شماره سریال برای خریدار ارسال میشود. ضمنا تمام کالاهای سایت کالالپ دارای گارانتی از یک ماه تا یک سال بر اساس شرایط هستند. صفحه نمایش‌هایی که زودتر تمام می‌شوند نیز باتری کمتری مصرف می‌کنند.

آداپتور / شارژر مانیتور 12v ولت ADAPTOR / CHARGER MONITOR LED – LCD

تعمیرات شارژر لپ تاپ تعمیرات آداپتور لپ تاپ مرکز تعمیرات لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

سیم به مرور زمان دچار استحلاک می‌شود و در نقاطی، مخصوصاً ابتدا و انتهای آن، دچار قطعی قیمت شارژر لپ تاپ ایسوس می‌شود. سیم شارژر لپ تاپ کاملا قابل تعویض است و می‌توان با باز کردن قاب شارژر، آزادسازی اتصالات سیم به بورد شارژر و در نهایت لحیم کاری سیم‌های جدید به برد آن را تعویض و شارژر را تعمیر کرد. در هنگام تعویض باید به سیم‌های مثبت و منفی توجه داشت و آن‌ها را به پایه‌های مربوط به خود لحیم کرد. برای تعویض سیم شارژر خود، شما می‌توانید به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و از خدمات ما توسط متخصصین مجرب استفاده کنید. این صدا زمانی ایجاد می‌شود که سیم پیچ‌های داخل شارژر دچار سوختگی شوند. همچنین ایجاد اتصال کوتاه در اثر عوامل مختلف مثل آب ریختگی نیز می‌تواند موجب این صدا شود.

  • همچنین گفتنی است که در بیشتر موارد، آداپتور دستگاه به دلیل افت یا شدت جریان برق از کار می‌افتد و به این وسیله از آسیب به دستگاه جلوگیری می‌کند.
  • اگر متوجه شدید که باتری لپ تاپ بیش از حد داغ شده، آن را خاموش کنید.
  • در واقع لپ تاپ ها به گونه ای ساخته شده اند که بعد از شارژ شدن کامل توسط شارژر مخصوص، عملکرد شارژ دهی را قطع کنند، اما بهتر است که زمانی لپ تاپ ایسوس کاملا شارژ شده، شارژر آن را از برق بکشید.
  • شارژری که تعویض می‌کنید باید مشخصاتش مطابق همان شارژر اورجینال خود لپ تاپ تان باشد.
  • به هر شکل، امروز با مقاله‌ای متفاوت در خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی هستیم.
در صورت فعال کردن گزینه Battery life control، لپ تاپ شما بیشتر از یک مقدار معینی شارژ نخواهد شد. در این شرایط، گاهی باتری لپ تاپ از ۷۰ درصد بیشتر شارژ نمی‌شود و در صورت جدا کردن شارژر از لپ تاپ، مقدار شارژ آن به سرعت خالی شده و درنهایت خاموش می‌شود. سیم شارژر لپ تاپ خود را به‌آرامی وصل و قطع نمایید تا باعث قطعی در سیم یا خرابی سوکت آن نشوید. لپ تاپ استوک HP ZBook 17 G5 یکی از لپ تاپ استوک های قدرتمند برند HP می باشد. این لپ تاپ دارای 6 گیگابایت حافظه گرافیکی بوده که می تواند پردازش های گرافیکی سنگین مثل رندرینگ، بازی و …

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار