توستر خانه بوش لوازم خانگی بوش | سناپویان

این توستر دارای تایمرهای است که به طور خودکار توستر را پس از مدت زمان مشخصی متوقف می‌کنند. توستر بوش 8611 به رنگ سفید می باشد که همانند مدل 8613 با استیل ترکیب شده است و مشخصاتی همانند مدل بالا را در بردارد و تنها تفاوت آن ها در رنگ این دو مدل است بنابراین شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه و ست رنگی منزل خود رنگ سفید یا مشکی آن را انتخاب نمایید. توجه کنید این دو مدل به دلیل ترکیب زیبایش با استیل امکان ست کردن آن را با فضاهای مختلف هر خانه ای هر چه ساده تر کرده است. تویتر بوش یکی از لوازم خانگی مفید در هر آشپزخانه مجهزی ضروری است و اگر به دنبال یک توستر جدید هستید و بهتره است که توستر بوش را خریداری کنید زیرا کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد این توستر را می‌توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

  • این محصول یکی از مدل های توستر نان با دیزاین کشیده است که دارای طول 43 سانتی متر است که این امکان را به شما می دهد تا نان با ابعاد کشیده تر را بدون نیاز به برش دادن درون آن ها بگذارید.
  • وجود سینی کشویی جمع کننده نان نظافت توستر بوش مدل TAT7S25 پس از هربار انجام فرایند را به آسانی امکان‌پذیر کرده است.
  • گرمای داخل توستر بوش به یک اندازه پخش شده و تمامی قسمت های تست را به یک اندازه برشته می کند.
  • برای پاسخ به این سوال باید گفت که آون توستر ها مناسب ترین گزینه برای جایگزینی فرها در منازل شما می باشد، فرها دارای ابعاد بزرگی می باشند که درزندگی امروزه ی آپارتمانی ما جایگذاری آنها در فضای آشپزخانه می تواند مشکل باشد، لذا استفاده از این آون توستر ها می تواند مناسب ترین جایگزین برای وجود فرها در منازل ما باشد .
  • توستر TAT4P420 دارای سیستم گرمایش flat heating element بوده که موجب توزیع گرما در تمام نقاط نان به صورت یکسان میشود.
  • این دستگاه در مدل TAT6101 با ترکیب زیبایی از سفید و طوسی روشن تولید شده است که دارای دیزاین متفاوت تری به نسبت مدل های دیگر است.
این دو بخش برای تنظیم سطح تشعشعات توستر مورد نیاز برای پختن غذا استفاده می‌شود. تشعشعات توستر بوش ایجاد شده در مگنترون از طریق یک دستگاه راهنمای موج که در بالای حفره اجاق قرار دارد که غذا در آن قرار دارد حرکت می‌کند. تشعشعات توستر از یک تیغه همزن گردان عبور می‌کند باعث گرم شدن غذا یا پخت آن می‌شود.

نقدوبررسی معرفی توستر بوش مدل TAT6A803

برخی از مدل های توستر بوش دارای نمایشگر می باشند که وجود این نمایشگر ها توانست به سهولت هر چه بیشتر نسبت به استفاده از این دستگاه ها کمک نماید. در نتیجه وجود این نمایشگر ها را می توان مزیتی در این توستر ها دانست وجود این نمایشگر ها را در لوازم دیگر بوش مانند ماشین ظرفشویی بوش شاهد هستیم . وجود قابلیتی که بتوان از آن برای استفاده از نان های یخ زده ی موجود در یخچال و فریزر بهره برد را سیستم یخ زدا می نامیم که در مدل های مختلف توستر بوش وجود دارد و وجود این سیستم توانسته به افراد کمک نماید تا صبح ها راحت تر به آماده سازی صبحانه برای خود و خانواده ی خود بپردازند . برخی از ویتامین ها هنگام پختن غذا در توستر نسبت به زمانی که در فر معمولی پخته می‌شوند حفظ می‌شوند، زیرا زمان پخت طولانی‌تر مواد مغذی مفید موجود در غذا را از بین می برد. توستر‌های بوش فقط از الکتریسیته استفاده می‌کنند، نه گاز، زغال، چوب یا روغن که ردپای کربن آن‌ها را کاهش می‌دهد و آلودگی فراتر از آنچه در تولید برق ایجاد می‌شود از بین می‌برد. موجودات خطرناک زمان کمتری برای رشد در غذاهایی که در توستر پخته می‌شوند دارند، زیرا غذا به سرعت به دمای بالایی رسیده و می‌توان بلافاصله آن را سرو کرد.

توستر بوش مدل TAT3A017GB

در توستر های معمولی وقتی چند بار از توستر استفاده می شود نان ها در عملیات بعد نسبت به نان های قبلی به دلیل بالا رفتن دمای دستگاه بیشتر برشته می شود اما در توستر بوش با استفاده ویژگی Auto Heat به یک میزان برشته می شوند . بر روی پنل دستگاه در کنار ولوم چرخشی برای تنظیم حرارت در 6 درجه عملکردهای متنوعی برای این توستر در نظر گرفته شده است که شامل یخ زدایی، گرم کردن مجدد و عملکرد برشته کردن نان می باشد. قطعه فلزی مخصوصی بین دو جایگاه نان برای گرم کردن نان های گرد و بزرگ و گرم کردن مجدد نان در نظر گرفته شده است. این توستر دارای سیستم ایمنی می باشد و در صورت چسبیدن نان به داخل دستگاه توستر به طور خودکار خاموش می شود.

جهت عضویت در خبرنامه پیامکی و آگاه شدن از تخفیفات شماره همراه خود را وارد کنید. چنانچه برای سرچ آمازون یا ایبی با مشکل مواجه شدید با واتساپ سایت در تماس باشید. همچنین برای مشاهده‌ راهنمای خرید از سایت آمازون و ایبی می‌توانید به قوانین مراجعه بفرمایید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

قیمت انواع توستر نان بوش (Bosch)

توستر خانه بوش لوازم خانگی بوش | سناپویان
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار