جواب مراحل بازی آمیرزا: کاسه صبری که سرریز شد بازیاتو-فاوینو

در برخی کاربران جواب های بازی امیرزا با یکدیگر متفاوت می باشد که لطفا در چنین مواردی، پاسخ های مرحله متفاوت را به ما اعلام جواب بازی امیرزا کنید. “خیبرآنلاین” – یکی از درخشان ترین بازی های ایرانی که در مارکت های بزرگ موبایل ایران نیز قرار گرفته است، بازی جذابی می باشد که همه کم و بیش نام آن را شنیده اند. بازی آمیرزا از دسته بندی بازی های حدس کلمات است که کارنامه فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است … سلام.بازی بسیار جذاب وسرگرم کننده است،مثل حل جدول به معلومات آدم اضافه میشودو در عین حال جلوی آلزایمر را میگیرد لطفا جواب مراحل 1500 به بعد را درج نمائید ممنون متشکرم. پس از اجرای برنامه حل آمیرزا ، چند حرف موجود در بازی آمیرزا را وارد کنید تا کلمات را برای شما نمایش دهد.

  • در صورتی که هر یک از مراحل را با خوبی پشت سر گذاشته اید لطفا در قسمت کامنت های کلمات یا حروف مرحله را برای کمک به دیگر بازیگنان اعلام بفرمایید.
  • این بازی بیش از ۵۰۰ مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی ، انیمیشن های جذاب ، موسیقی اصیل سنتی ، گرافیک تماشایی ، محیط های خاطره انگیز و بومی ، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد و معلومات و دانش شما را به مرور زمان ارتقاء خواهد بخشید.
  • به گزارش شریان نیوز ،درست زمانی که شما در حال انجام بازی های مختلف بر روی تلفن همراه خود هستید؛ بدون شک بازی های برتر دیگری نیز وجود دارند که اگر از وجود آن ها مطلع باشید، بازی فعلی را به سرعت رها می کنید.
  • بازی آمیرزا به گونه ای طراحی شده است که کاربران باید با کنارهم قراردادن حروف مختلف به یک کلمه چند حرفی معنادار برسند.

این بازی دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه بسیار زیادی است که برای مشاهده و استفاده از این امکانات و ویژگی ها کافیست این بازی را روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود نصب کنید و از آن ها لذت ببرید. همچنین این بازی دارای طراحی گرافیکی بسیار زیبا و جذابی نیز می باشد که شما را جذب خود می کند. بازی آمیرزا دارای 1368 مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید را دارا می باشد. این بازی به سبب گرافیک مناسب و البته انمیشن های جذاب و موسیقی دلپذیر در مدت زمان اندکی توانست طرفداران بسیاری را در سنین مختلف به خود جذب کند. جواب کامل آمیرزا در سایت قرار داده شده است و برای دسترسی آسان تر، هر 99 مرحله داخل یک مطلب می باشد.

جواب مراحل ۲۰۱ تا ۴۰۰ بازی آمیرزا

برای دریافت یک حرف راهنما باید ۴۵ سگه بدهید که هزینه بالایی است، در صورتی که برای حدس کل کلمات هر مرحله سکه کمی می گیرید. بازی امیرزا ساخته جدید سازندگان بازی موفق باقلوا است که هدف آن پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته است. از سرگرم کننده ترین بازی های که در سال های گذشته توسط بازی سازان ایرانی ساخته شده است، بازی محبوب آمیرزا می باشد.

جواب مراحل بازی آمیرزا: کاسه صبری که سرریز شد بازیاتو-فاوینو

بازی فکری آمیرزا یکی از بازی‌های چالشی و سرگرم کننده بوده و شما با انجام دسته جمعی آن توانایی ذهنی و فکری خود را افزایش دهید.

آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و بسیار شیرین دعوت می کند و شما باید در آن کلمات مورد نظر را از میان حروف بهم ریخته پیدا کنید. به همین علت در ادامه جواب کامل بازی آمیرزا را برای نسخه ۲ به بالا این بازی قرار داده ایم. استراتژی خاص سازندگان آمیرزا این است که کلمات آسان با تعداد حروف کمتر را در مراحل ابتدایی بازی قرار داده اند تا مخاطب را به سمت ادامه و پیشرفت در بازی ترغیب کنند و عبارات شش حرفی و دشوار را در مراحل انتهایی طراحی کرده اند تا ذهن کاربران را به چالش بکشانند. این سایت مجزا از اپلیکیشن بازی آمیرزا و دیگر بازی ها بوده و به سبب علاقه شخصی به بازی آمیرزا و دیگر بازی ها راه اندازی شده است و در آن تجربیات شخصی قرار داده می شود. زیبایی بازی آمیرزا فقط به بازی با کلمات ختم نمی شود و انیمیشن های جذاب، گرافیک خیره کننده و محیط ها و چشم اندازهای بومی ؛ همه و همه دست به دست هم داده اند تا تجربه جدیدی از سبک بازی کلمات به شما هدیه کنند. سلام وقت بخیر..چرا از مرحله ۱۳۶۹تا ۱۳۹۵در دسترس نیس.جواباش تو هیچ سایتی نیس.

جواب بازی آمیرزا مرحله ۴۰۰ تا ۴۹۹

لطفا دقت داشته باشید که جواب های این نسخه هماهنگ شده با آمیرزا ۲٫۱ می باشد. پاسخ های این نسخه، دارای بازبینی کامل بوده، به طور کامل جایگزین نسخه ی پیشین می شود. همانند سایر بازی های کلمات، مراحل ابتدایی تعداد کلمات کمتری از شما خواسته می شود و به مرور و با حرفه ای تر شدن و بالا رفتن مراحل، بازی سخت تر می شود به گونه ای که در مراحل پایانی ۱۴ کلمه، با حروف داده شده باید بسازید.

هرچند در این مطلب از سامسونگ یار راهنمای کامل بازی را برای شما قرار داده ایم و نیازی نیست که از سکه های خود برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا خرج کنید .شما می توانید برای در دسترس داشتن جواب بازی آمیرزا این صفحه را در مرورگر خود بوکمارک کنید . جواب بازی آمیرزا برترین بازی کلمات جواب کامل مراحل آمیرزا Amirza بازی آمیرزا که یکی از بازی های سبک کلمات پرطرفدار … در مطالب قبلی جواب مراحل 1 تا 10 بازی آمیرزا و همین طور پاسخ مراحل 11 تا 20 آمیرزا را ارائه کردیم. اگر علاقه مند به مشاهده ی پاسخ مرحله ی 21ام تا 30ام نیز هستید، همچنان با سی اس وب همراه بمانید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار