خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان با دنیای هوشمند اویو خانه هوشمند بی سیم و باسیم

دفتر مرکزی خانه هوشمند Control4 در سالت لیک سیتی، ایالت یوتا، کشور امریکا مستقر است و از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۹ ، هنگامی که با SnapAV ادغام شد، یک شرکت بازرگانی عمومی بود. Control4 با بهبود بخشیدن به بخش های مختلف سیستمِ خود؛ از سال ۲۰۱۶ هر ساله به عنوان برترین برند در تمام زمینه های هوشمند سازی ساختمان از نگاه CE Pro انتخاب شده است. این شرکت علاوه بر پایگاه خود در سالت لیک سیتی، دفاتر دیگری در سایر ایالت های آمریکا و کشورهای دیگر از جمله آلمان، سوئیس، انگلیس، چین و غیره دارد. شرکت Control4 یکی از شرکت های پیشرو در زمینه اتوماسیون خانه و سیستم های متصل برای هتل ها، ادارات و مراکز تجاری است. این شرکت یک سیستم شخصی و یکپارچه را برای هوشمند سازی ساختمان و کنترل دستگاه های مختلف ارائه کرده است که شامل بخش های مختلف از جمله نورپردازی، پخش موسیقی، پخش فیلم، کنترل دما، اینترکام و امنیت است. دیگر نگران آبیاری باغچه خود نباشید در سیستم خانه هوشمند باغچه شما قابل برنامه ریزی هست طوری که این سیستم به نوع گیاهان شما حساس باشد و آداب نگهداری هر گیاهی را به صورت جداگانه رعایت کند .

  • با افزایش تدریجی تعداد دستگاه های خودکار خانگی موجود ، هزینه نصب کاهش می یابد ، اما به دلیل عدم محبوبیت دستگاه های اتوماسیون خانه کاهش نیافته است.
  • به شما یا می دهیم بردهای هوشمند ساختمان را بتوانید با توجه به نیاز هر پروژه ای طراحی کرده و بسازید تا با قیمت رقابتی و مناسب به مشتریان خود عرضه کنید (ویژه دوره پیشرفته هوشمند سازی).
  • يك سيستم هوشمند انرژي هايي كه در ساعت اوج مصرف بيش از حد مصرف مي شوند را مهار كرده و انرژي هايي را كه در ساعات خالي از سكنه تلف مي شوند را حذف مي كند و همچنين از منابع طبيعي در كنار منابع مصنوعي در زمان مناسب به طور هوشمند استفاده مي نمايد.
  • بیایید مثال دیگری را در رابطه با کاربردهای شگفت انگیز تجهیزات خانه هوشمند یا BMS با هم بررسی کنیم.
  • در واقع به اتصال سیستم های نام برده جهت افزایش هم افزایی آن ها برای کاربران و ساختمان، هوشمند می‌گویند.

موتورخانه مصرف کننده انرژی و یکی از پر هزینه ترین بخش های یک ساختمان می باشد. نظارت دائمی موتورخانه از ملزومات اصلی ایجاد شرایط آسایش و راحتی برای ساکنین و بهره برداران ساختمان می باشد. موتورخانه غالبا شامل یک یا چند بویلر آب داغ یا بخار، مبدل های حرارتی و الکتروپمپ های مربوطه می باشد.

بعنوان مثال در صورتي كه كسي در محيط حضور نداشته باشد سيستم روشنايي و سرمايش-گرمايش از كار مي افتد و در ساعتي از روز به دليل وجود نور طبيعي خورشيد با باز شدن پرده ها به طور هوشمند نور محيط تامين شده و نياز به استفاده از سيستم روشنايي نيست. سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور از طریق تلفن همراه، تبلت، بلندگوی هوشمند و غیره همراه است و می‌تواند بخشی مهم و اساسی در یک سیستم خانه‌ی هوشمند باشد. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.

خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان با دنیای هوشمند اویو خانه هوشمند بی سیم و باسیم شاید در نگاه اول هوشمند کردن یک ساختمان به شدت پر هزینه به نظر رسیده و عده ای به همین دلیل از این فناوری گریزانند. اما در واقعیت، باید گفت که قیمت هوشمند سازی ساختمان با توجه به میزان امکاناتی که برای این فرآیند مد نظر دارید و مقدار پیشروی که در این رویه خواهید داشت، متغیر خواهد بود. عده ای تنها به هوشمند سازی سیستم های امنیتی خانه به منظور کاهش احتمال سرقت می پردازند.

کلید ها و پریزهای هوشمند به شما این امکان را می‌‏دهند تا با فشار یک دکمه یا با یک برنامه … اتصال دهنده ها سیستم مانند سایر اتصال دهنده ها دارای عملکرد فیلتر هستند که باعث میشود تعداد تلگرام در زیر سیستم های مختلف کاهش یابد. از آنجا که تعداد تلگرام در تاسیسات KNX PL به طور قابل توجهی کمتر از KNX TP است، استفاده از KNX PL می تواند یک اقدام ضروری برای جلوگیری از تراکم در سیستم باس باشد. توپولوژی در KNX PL شبیه سازی شده از KNX TP است و از خطوط و نواحی تشکیل شده است.

در این روش نیازی به نگرانی برای سیم کشی مجدد ساختمان وجود ندارد و در هر موردی می توانید با استفاده از یک قطعه هوشمند پشت محصولات آنها را به سیستم Smart Home متصل نمایید. به طور مثال حتی اگر نخواهید از کلید و پریز لمسی هوشمند استفاده نمایید می توان از یک هاب در پشت این تجهیزات استفاده کرد و همه را به یکدیگر و نهایتا به دستگاه کنترل مرکزی متصل کرد. در این روش اطلاعات بدون نیاز به کابل کشی مجزا بر روی سیم های برق موجود منتقل می شوند و نیازی به سیم کشی دوباره و جداگانه نیست. در این روش در هر نقطه کنترلی ماژول هایی نصب می شود که اطلاعات دریافت شده از مرکز کنترل را دریافت و واکنش نشان می دهد و دستگاه متصل را خاموش یا روشن می کند. استفاده از این سیستم ها جهت راه اندازی خانه هوشمند یا سیستم ساختمان هوشمند نیازمند نیروی متخصص است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات هوشمند میرای، لطفا تماس حاصل فرمایید.

در صورت خراب شدن هر کدام از تجهیزات (مثلا سوختن یک لامپ)، به صورت خودکار اطلاعات مناسب به مرکز کنترل و اپراتور خانه هوشمند آکو ارسال می شود. با استفاده از شبکه ایتنرنت، دوربین های نصب شده در منزل را کنترل نموده و تصاویر آنها را دریافت کند. جریان پریز برخی بارهای موقتی (نظیر تلویزیون) و … قطع می شود، و سنسورهای امنیتی تشخیص حضور افراد فعال می شوند تا در صورت ورود برخی افراد، آژیر به صدا در آید. همراهی استادان و کارشناسان دوره ی هوشمندسازی با کارآموزان حتی پس از پایان دوره.

اولین دفتر رسمی خانه هوشمند Control4 در خاورمیانه

سال ها کشور های پیشرفته صنعتی تکنولوژی اتوماسیون صنعتی و مسکونی را با هزینه های گزاف و قابلیت های اندک به ایرانیان فروخته اند. در مجموع کلیه تجهیزات متصل به سیستم هوشمند، بدون استثناء از راه دور و توسط نرم افزار هوشمند میرای و دستیار صوتی قابل کنترل و مانیتورینگ است. دوره مجازی هوشمندسازی توسط طراحان خلاق دوره های مجازی با بهترین کیفیت و با در نظر گرفتن جدیدترین متدهای آموزش مجازی برگزار شده است تا امکان فراگیری مهارت های لازم در رده ی دوره های حضوری در اختیار کارآموزان قرار گیرد.

اما از مزیت های این روش باید به اتصال همیشگی شبکه های هوشمند سازی و عدم قطعی در آن اشاره کرد. به این شیوه می توانید مدیریت مستمری را بر روی ساختمان داشته باشید و این مساله مورد پسند بسیاری از کارفرمایان خواهد بود. خانه های هوشمند یا اتوماسیون ساختمان از اوایل سال 2000 محبوب شدند و منجر به بوجود آمدن فناوری های مختلفی گردید. ساختمان هوشمند به یک گزینه مقرون به صرفه تر و به یک فناوری مناسب برای مصرف کنندگان تبدیل شد. طبق محاسبات موسسه Fraunhofer، بهره وری انرژی در خانه هوشمند(بی ام اس) میتواند تا 40 درصد در هزینه های گرمایش صرفه جویی کند. به هر حال، هزینه های گرمایشی به عوامل زیادی بستگی دارد و در نتیجه بسیاری از تولیدکنندگان صرفه جویی تا 30 درصد در سال را گزارش می کنند که به نظر می رسد یک ارزش واقع بینانه و قابل دستیابی است.

پادکست معرفی دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان

بنابراین باید اطمینان حاصل شود که تاسیسات همسایه نمی توانند در یکدیگر تداخل داشته باشند. تلگرام ارسال شده توسط فرستنده های رادیویی KNX همیشه شماره سریال / آدرس دامنه دستگاه را به عنوان شناسه منحصر به فرد درج می کنند. فقط آن گیرنده هایی که با فرستنده تنظیم شده اند قادر به پردازش تلگرام های ارسال شده توسط آن هستند. یک سیستم KNX می تواند صرفاً یک شبکه رادیویی باشد، یا می تواند رادیو را با یک وسیله ارتباطی دیگر (مثلاً KNX TP) ترکیب کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار