خدمات پشتیبانی شبکه در تهران ، طراحی، توسعه و نگهداری شبکه ایمن شبکه هوشمند

از طرفی شرکت‌ها به دلیل نبود نیروی انسانی و یا هزینه‌های دستمزدی بالا، امکان استخدام نیروی متخصص را ندارند. از این رو وجود یک شرکت پشتیبان شبکه برای رفع مشکلات لازم است که به صورت قرارداد‌های کوتاه مدت یا بلند مدت، خدماتی را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند. همراه با وارد شدن تکنولوژی به بستر بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ، ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های مدیران تبدیل شد.

خدمات پشتیبانی شبکه در تهران ، طراحی، توسعه و نگهداری شبکه ایمن شبکه هوشمند

متناسب با نیاز مخاطب و خطای به وجود آمده در شبکه، پشتیبانی یا به صورت ریموت و از راه دور و یا به صورت حضوری انجام خواهد شد. برای خدمات پسیو پس از بازدید از شرکت و بررسی جزئیات آن لیست هزینه ها به مشتری ارائه می شود. هزینه خدمات اکتیو نیز طبق لیستی که در سایت است محاسبه خواهد شد؛ با این وجود در هر دو بخش (پسیو و اکتیو) امکان کاهش هزینه ها نیز وجود دارد.

خدمات امنیت شبکه در دو بخش امنیت فیزیکی شبکه و امنیت نرم افزاری شبکه پیاده سازی می شود. امنیت فیزیکی شبکه یعنی تجهیزات شبکه در اتاق های امن قرار بگیرند که دسترسی به آن ها به حداقل برسد . امنیت نرم افزاری شبکه یعنی شبکه کامپیوتری در مقابل حملات هکرها و هک شدن شبکه مقاوم باشد.

اگر این مشکلات را دارید، حتما نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه دارید

آن‌چه به‌طور معمول منشأ تهدیدات در سیستم‌های اطلاعاتی است ناشی از عدم وجود کنترل‌های لازم روی آن سیستم‌ها است. نمونه‌های واضح این سیستم‌ها، شبکه‌ها و خدمات عمومی روی شبکه به‌خصوص شبکه اینترنت است. بنابراین کنترل‌هایی که در سیستم‌های اطلاعاتی جدید به‌کار می‌رود باید با دانش گسترده‌ و کاملی نسبت به تکنولوژی جدید طراحی شده باشند.اهداف و آرمان‌های گروه فناوران پارسه در جهت ایجاد محیط امن اطلاعاتی در محیط سایبر می‌باشد. در راستای نیل به این اهداف، این مجموعه خدمات امنیتی زیر را با به‌کارگیری تکنولوژی و دانش روز ارائه می‌دهد. این خدمات می‌تواند شامل موارد زیادی از نصب و راه‌اندازی یک شبکه برای شرکت‌ها و موسسات تا نگهداری از یک نرم افزار یا چندین سرور را شامل شود.انتخاب شرکت مناسب جهت نگهداری از تجهیزات شما اهمیت خاصی دارد . شرکت ها بر اساس تجارب خود می تواند به شما در زمینه شبکه کمک و اطلاع رسانی کنند.

بسته از طریق پیوندهای WAN از یک سایت LAN به سایت دیگر شروع به حرکت می کند. تیم خدمات کــــوشا شــبکه اریکه در زمـــینه مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی شبکه، نظارت و ارائه خدمات شبکه ، پشتیبانی‌ شبکه ، شامل شبکه‌های دیتای مسی، فیبر نوری، بی‌ سیم، مرکز داده، در سطح کشور با سابقه ی درخشان و نیروهای مجرب فعالیت دارد. آوش نت در کنار خدمات پشتیبانی، آموزش کار با سرویس ها و نرم افزارهای مورد نیاز را هم به شما ارائه خواهد کرد تا مشتریان بتوانند بهترین عملکرد را در زمان پشتیبانی داشته باشند و یا دیگر نیازی به پشتیبانی از طرف هیچ شرکتی نداشته باشند.

پیش از تصمیم گیری در رابطه با راه اندازی و یا ارتقا شبکه و خرید تجهیزات، جهت دریافت مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه خدمات شبکه و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در ارتباط شبکه خدمات باشید. در آخرین مرحله نیز کاربران نسبت به تست سیگنال ها و برقراری ارتباط شبکه اقدام می کنند. این خدمات از سوی شرکت رادین سیستم به صورت حرفه ای انجام می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. به مجموعه اقداماتی که در جهت نگهداری و رفع اختلال و ایرادات احتمالی و همچنین افزایش امنیت تجهیزات و اطلاعات یک شرکت انجام می شود، اطلاق می گردد.

  • خدمات شبکه مدیریت شده نیز گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌هایی است که علاقه مند به آزمایش فناوری‌های جدید هستند، اما از خطرات و پیچیدگی‌های مرتبط با آن چشم پوشی می‌کنند.
  • پشتیبانی شبکه در تهران و کرج به صورت حضوری، ریموتی و تلفنی امکان پذیر است و در شهرستانها به صورت ریموتی می‌توانیم در خدمت انها باشیم.
  • گروه کهن شبکه پارسیان یک شرکت بسیار قابل اعتماد برای مشاغل دارای ارزش فناوری اطلاعات است.
  • نقش شبکه‌های کامپیوتری در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی در حال حاضر انکار ناپذیر است.
  • کلمه شبکه بلافاصله گروه متداولی از ابزارها مانند سرورها، دستگاه‌های ذخیره سازی اطلاعات، سوئیچ‌ها، فایروال‌ها، روترها، چاپگرها و کامپیوتر‌های رومیزی را شامل می‌شود.
یکی دیگر از خدمات شبکه در تهران و سایر شهرهای دیگر جا به جایی شبکه به مکان جدید می باشد. در این شرایط استفاده از یک تیم با تجربه می تواند تا اندازه زیادی به صرفه جویی در هزینه های آینده کمک نماید. تیم متخصص تا حد امکان تمامی تجهیزاتی را که قابل استفاده هستند را جمع آوری می کند؛ در نتیجه در آینده بدون نیاز به تهیه مجدد آن ها اقدام به ایجاد شبکه در مکان جدید خواهد نمود.

در صورتی که موارد ذکر شده چند نمونه از خدمات شبکه بوده و حتی خدماتی نظیر راه اندازی و پشتیبانی VoIP از خدمات شبکه است. از مهم ترین خدماتی که شرکت شبکه ارغوان ارائه می دهد، می توان به راه اندازی دیتاسنتر و طراحی اتاق سرور اشاره نمود. پس از دریافت اطلاعات اولیه با توجه به درخواست های کارفرما و پیچیدگی شبکه به عیب یابی شبکه می پردازیم و یا راهکارهای بهینه ای جهت توسعه شبکه آنلاین شما ارائه خواهیم داد.

منطقه جغرافیایی تحت پوشش شبکه کامپیوتری می تواند از یک شرکت تا مجموعه ای از شرکت ها را شامل شود، در حالی که اینترنت تمام کشورها و قاره ها را به هم پیوند می دهد. شما می توانید شبکه خود را به هر سرویس دهنده اینترنتی که مایل باشید متصل کنید. نوع خدمات اینترنتی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به ارائه دهندگان خدمات اینترنتی به منطقه شما و انواع خدماتی که ارائه می دهند بستگی دارد. ما در آی تی پشتیبان می توانیم با قرارداد پشتیبانی شبکه سالیانه،خدماتی با کیفیت بالاتر را در کنار هزینه ای به مراتب پایین تر ارائه دهیم.

هدف از این فاز نیاز سنجی، امکان‌سنجی و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به خدمات مورد نیاز شبکه کارفرما و اعلام هزینه به ایشان می باشد. امنیت شبکه یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات شبکه است که بایسیتی جهت جلوگیری از نفوذ غیر مجاز به شبکه و دسترسی به دیتای سازمان و یا شرکت ها، توجه ویژه ای به آن نمود. عدم دسترسی غیر مجاز به اطلاعات و عدم از بین رفتن اطلاعات برای هر مجموعه ای بسیار مهم و حیاتی است.

مهمترین عوامل موثر بر تعرفه خدمات پشتیانی شبکه:

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار