خرید انواع پلنیوم باکس مناسب کانال تهویه هوا قیمت میراکالا

هواکش بین کانالی این هواکش قابلیت نصب بوسیله ی ساپورت بر سطح دیوار و نیز سقف را داراست.جهت ایجاد مکش مطلوب و قوی کاربرد دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت پلنیوم باکس قیمت به علاوه دریافت کاتالوگ پلنیوم باکس می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. این محصول هوا را با فشار یکسان وارد محیط کرده و ضمن آن کاربردی تزئینی در صنعت دکوراسیون دارد.

میتوان آن ها را در ابعاد مختلف، با توجه به نوع عملکردشان سفارش داد و ساخت. فیلترآلمینیومی قابل شست و شو فیلترهای فلزی یا همان فیلترها ی قابل شستشو معمولا در اولین مرحله فیلتراسیون هوا قرار می گیرند و با … الوفلاشینگ با نزدیک به 3 دهه فعالیت در حوزه ی آهن آلات من جمله خرید و فروش ورق رنگی به دنبال رضایت مندی و جلب اعتماد شما مصرف کنندگان می باشد.

پلنیوم باکس پیش عایق شده چگونه است و کاربرد آن کجاست ؟

شرکت تولیدی تهویه سان با استفاده از متریال با کیفیت، تجهیزات به‌روز و پرسنلی کارآزموده آماده تولید تمامی سفارشات معماران ساختمانی است. حذف واسطه‌ها نیز به کاهش هزینه‌های تمام شده خرید شما کمک شایانی خواهد نمود. کانال فلکسیبل کومبی یکی از پرکاربردترین انواع کانال فلکسیبل هوا، قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع مکانهای مسکونی،تجاری،صنعتی و اداری می باشد. در ساخت این محصول از عایق الاستومری استفاده شده که از نشت هوا و پخش صدای هوا در مکان نصب جلوگیری می کند. همچنین برای محاسبه جعبه تهویه هوا می بایست ضخامت و ابعاد طولی و عرضی محصول در نظر گرفته شود تا یک محصول با نهایت کیفیت در کارایی به مشتری ارائه گردد.

جهت افزایش زیبایی محیط داخلی ساختمان‌های چند طبقه باید از سیستم هوارسانی استفده شود. همان‌طور که نقشه معماری ساختمان‌ها یکدیگر متفاوت است؛ اجرای سیستم هوارسانی نیز تفاوت‌های اساسی با یکدیگر خواهند داشت. استفاده از لوله‌های خرطومی یا فلکسی در ابعاد خاص جهت انتقال جریان هوا به پلنیوم باکس و پخش مطبوع و یکدست جریان هوا در بخش‌های مختلف واحد ساختمانی نیازمند طراحی خاص خواهد بود. پلنیوم باکس با ساختار خاص خود موجب گردش جریان هوا به‌صورت مطبوع شده و در صورت خوش-سلیقگی معمار امکان افزایش هارمونی و زیبایی به ساختمان را خواهد داشت. طی این مقاله به‌دنبال معرفی پلنیوم باکس و کاربردهای آن در سیستم هوارسانی خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به دریافت اطلاعات تکمیلی و آشنایی با جعبه توزیع هوا هستید، تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه نظری باشید.

تجهیزات متفاوتی به‌منظور توزیع جریان هوا داخل ساختمان‌ها تولید و به بازار عرضه شده است مثل دریچه بازدید. این وسیله از جدیدترین تجهیزاتی است که به صورت یکنواخت جریان هوا توزیع می‌کند. از این رو می‌توان از آن در ساختمان‌های مختلفی چون پاساژها، فضاهای اداری، شرکت‌ها و … استفاده کرد و دریچه‌هایی را به‌صورت خطی و اسلوت دارد. دریچه هایی هم که در برروی این محصول نصب می شوند، از داخل به وسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده و دیگر برروی ظاهر آن اثری از سوراخ کاری مشاهده نمی شود. از کانل های خرطومی برای متصل کردن خط اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس استفاده می شود که به وسیله چسب و بست هوابندی از هردوطرف هوابندی می شود. به منظور اختلاط بهتر هوای پشت دریچه های خطی ، اسلوت و قوسی لازم است تا پلنوم باکس در پشت هر دریچه نصب شود.

  • همانطور که می دانید مشخصه دکوراتیو بودن این محصولات باعث شده کارایی گسترده ای در مکان های مختلف مانند منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته پلنیوم باکس کانال باشند.
  • در صورت علاقه‌مندی به دریافت اطلاعات تکمیلی و آشنایی با جعبه توزیع هوا هستید، تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه نظری باشید.
  • چیلر و فن کویل به‌ عنوان دستگاه‌های تهویه هوای سرد و گرم معرفی می‌شوند که از آن‌ها برای ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌شود.

خرید انواع پلنیوم باکس مناسب کانال تهویه هوا قیمت میراکالا

این محصول دارای قابلیت ساخت با ورق آلومینیومی یا گالوانیزه را بنا به سفارش دارا می باشد. برای نصب بی عیب و نقص دریچه های خطی با طول زیاد بر روی پلنیوم باکس ها، به طور معمول از بست های خرچنگی استفاده می گردد. پلنیوم باکس از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه‌های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می‌شود.

انواع پلنیوم باکس چیست و معرفی آن ها

جعبه تنظیم هوا تنها در صورتی که دارای دریچه هوای متصل باشد برای افراد قابل رویت بوده و در صورت نیاز قابلیت رنگ‌آمیزی بر اساس سلیقه مشتری را نیز دارد. جهت بهبود کارایی سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش در کنار جلوگیری از ورود آلودگی صدا و گردوغبار باید از جعبه تنظیم هوا استفاده نمود. لازم به ذکر است تعداد اسلوتهای دریچه اسلوت، تا ده اسلوت نیز قابل افزایش و تولید میباشد. پلنیوم باکس یا جعبه پخش هوا، یکی از محصولات نوظهوری است که به سبب کاربرد جذاب خود، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

پلنیوم باکس و فیلتر باکس

شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. طول آن مشابه با طول دریچه اسلوت است اما ارتفاع و عرض آن با توجه به ورودی و عرض دریچه اسلوت می تواند متفاوت باشد. نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار