خرید دستگاه حضور غیاب لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب نانوتایم | bayofa

در اکثر دستگاه های حضور و غیاب امکان تعریف چند اثرانگشت برای یک فرد وجود دارد تا در صورت آسیب دیدن یک اثرانگشت امکان ثبت تردد با سایر اثر انگشت ها وجود داشته باشد. یکی از خصوصیاتی که باید توجه داشته باشید این است که سیستم حضور و غیاب باید به صورت خودکار زمان را ثبت کند . باید به نکته دیگری که توجه داشته باشید این است که سیستم مورد نظر به سادگی غایبان را مدیریت کند و گزارش دهی دقیقی از حضور کارکنان و پرداخت حقوق آن ها داشته باشد .

آشنایی با انواع دستگاه­ حضور و غیاب و کنترل تردد

دستگاه حضور و غیاب AC6000 از درگاههای ارتباطی نظیر LAN, RS232, RS485, Wiegand, سایت بایوفا USB و WiFi اختیاری بهره می برد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تیارا با قابلیت ثبت 100,000 اثر انگشت، 20,000 عکس تردد و 10 میلیون لاگ تردد می باشد. دستگاه اثر انگشتی Tiara دارای سیستم عامل اندروید، صفحه نمایشگر 5 اینچ لمسی و CPU چهار هسته ای با سرعت 1.5GHz می تواند بهترین دستگاه حضور و غیاب برای مجموعه شما باشد.

  • سیستم‌های مدیریت تردد، حضوروغیاب و انبار مکانیزه مبتنی بر بارکد و RFID از محصولات پایوند هستند.
  • یکپارچه‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار مدیریت حضور و غیاب با سیستم حقوق و دستمزد سپیدار به کسب و کارها کمک می‌کند تا به صورت متمرکز و به دور از هرگونه خطا و دوباره‌کاری، مدیریت تردد را پیاده‌سازی کنند.
  • شرکت تأمین‌کننده، بر اساس تجارب و قدرت پشتیبانی محصولات، دارای گارانتی واقعی 2 ساله و پشتیبانی واقعی 10 ساله باشد.
  • اما قیمت دستگاه حضور و غیاب این چنینی گرانقیمت است ولی قابل اعتماد می باشد.
خرید دستگاه حضور غیاب لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب نانوتایم | bayofa

این کارت تردد، از ابتدا یکی از نقاط قوت شرکت دنیای‌ پردازش نسبت به سایر رقبای ایرانی بود. در این نرم‌افزار، غنای انواع گزارش کارکردی، موجبات برآورده‌شدن همه نیازهای بخش منابع انسانی را فراهم می‌کرد. دستگاه های حضور غیاب نانوتایم راهکاری موثر در نظارت دقیق بر عملکرد سازمای و زمینه ساز افزایش بهروری در کسب و کار مشاغل و سازمان ها می باشد. با توجه به اینکه کلیه تردد ها به طور دقیق توسط سیستم کنترل تردد ثبت و نگهداری می شود، بنابراین محاسبه دقیق میزان کسر کار در صورت دیرآمدگی ها یا اضافه کاری براحتی و بدون کوچکترین خطایی امکان پذیر می باشد . شاید در نگاه اول خرید دستگاه حضور و غیاب برای یک مجموعه کاری، هزینه ساز باشد اما به تدریج و با گذشت زمان این هزینه جبران خواهد شد در ادامه با نانو تایم همراه باشید.

سیستم های مدیریت حضور و غیاب پیشرفته باعث صرفه جویی در زمان و تلاش انسانی در پیگیری ساعات تردد کارمندان می شود. برنامه ها و شیفت های کاری بر اساس نیازهای شغلی می توانند به راحتی ایجاد و کارمندان به گروه های تعریف شده اختصاص داده شوند. این امر مدیران را از فعالیت‌های برنامه‌ریزی معمولی و دستی رها می‌کند تا بتوانند به صورت استراتژیک روی کسب و کار خود بیشتر تمرکز کنند. اگر در حال حاضر یک مجموعه کوچکی هستید مطمئن شوید که با رشد کسب و کارتان، سیستم حضور و غیاب شما نیز در مقیاس بزرگ تر برای پرسنل با تعداد بالاتر و یا گسترش فیزیک محل کسب و کار قابل استفاده باشد که در این صورت نیازی به تعویض سیستم حضور و غیاب نخواهید داشت.

دستگاه حضور و غیاب مدل FS110

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار