دریچه سقفی چهار گوش و گرد 1 تا 4 طرفه + نمونه سازه صنعت

در صورت نیاز مشتری و کاهش اتصالات امکان تولید پلنیوم باکس همراه با دریچه هوای سقفی وجود داشته و بسیاری از معماران ساختمانی از این مدل دریچه سقفی بهره خواهند برد. دریچه هوایی که شکل پره‌های آن تنها در یک جهت افقی یا عمودی و به شکل خطی ممتد باشد را دریچه خطی گویند. دریچه خطی سقفی را معمولا در هتل، بیمارستان یا مراکز اداری و تجاری جهت تهویه و تنظیم حرارت محیط مورد استفاده قرار خواهند داد. ساخت این نوع از دریچه هوای سقفی در حالت‌های مختلف پره ثابت، متغیر، زاویه‌دار و چند طرفه با متریال مختلف مرسوم است. برخی از تجهیزات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا در قسمت سقف ساختمان نصب شده و برای دسترسی در زمان بازدید دوره‌‌ای یا تعمیر و نگهداری نیازمند دریچه هوای هستند. فن کویل یکی از سیستم‌های خاص تنظیم دما بوده و به تناوب باید مورد بررسی قرار گیرد.

قابلیت های دریچه چهارگوش سقفی

زمانی از دریچه سقفی تهویه هوا استفاده می شود که کانال ها به شکل افقی در ساختمان ها نصب شده باشد و دهانه کانال از سقف های کاذب به بیرون ارتباط پیدا کند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دریچه سقفی در انواعِ مختلف با مسئولِ مشاوره و فروشِ وبسایت با شماره‌های ۰۹۱۲۱۲۳۳۹۴۲ و ۶۶۰۰۰۳۶۵ تماس حاصل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروهالوفلاشینگ در ارتباط باشید. دریچه سقفی سه طرفه معمولا در مکان هایی که حجم قابل توجهی از هوا با صدا و افت فشار متوسط مورد نیاز باشد، استفاده می شوند. یک نکته مهم در خرید دریچه سقفی این است که هرگز صرفا براساس قیمت آن ها را انتخاب نکنید. به خاطر داشته باشید قیمت خیلی پایین یک آنها به معنای کیفیت پایین آن است.

در این نوع دریچه ها میزان بالای پخش هوا در فضای زیر سقف باعث می شود دریچه حرارت و سرعت هوای مخلوط سریعا متعادل شود. به دلیل طراحی خاص این دریچه ها هوای ورودی به فضای تهویه شده به صورت گردابی یا چرخشی می باشد. در نتیجه آن همانند دریچه های سقفی گرد تخت هوای خروجی از این دریچه ها به صورت همگن در ۳۶۰ درجه پخش می شود.

معرفی دریچه سقفی

همچنین کانال متصل به پشت دریچه باید 2 سانتی متر بالاتر از سطح سطح ختم شود. بنابراین برای رفع محدودیت های فوق می توان از دریچه های کلاف باز استفاده کرد. این نوع دریچه ها قابل استفاده در مکان هایی می باشند که نیاز به هوادهی به صورت لایه ای از سقف ضروری می باشد. دریچه های ذکر شده به نام دریچه دیفیوزری نیز شناخته شده اند، چرا که الگوی پخش جریان هوا در آن به شکل منحنی می باشد. معمولا به منظور هوای رفت و در مواردی برای هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرد. ستفاده نمود که اصلِ قسمتِ هوارسانِ در این نوع دریچه در قسمتِ داخلیِ این صفحه ی فلت بصورت ترکیبی با این صفحه تعبیه می گردد.

دریچه سقفی چهار گوش و گرد 1 تا 4 طرفه + نمونه سازه صنعت با توجه به اینکه نوع جنس مصرفی در ساخت این محصول در شرکت پخش نیرو آلومینیومی می باشد قیمت دریچه سقفی چهارگوش بسته به انتخاب محصول متفاوت است. از موارد دیگری که در قیمت دهی حائز اهمیت است ابعاد داخل به داخل کانال و یا پلنیوم می باشد. دریچه اسلات سقفی یکی از پر استفاده‌ترین انواع دریچه خطی سقفی بوده و به‌دلیل وجود شیارهای پی در پی به پخش جریان هوا کمک خواهد نمود. نصب دریچه هوای اسلات سقفی در ساختمان‌های شیک و بزرگ مثل هتل و بیمارستان امری عادی بوده و جهت افزایش قدرت پخش هوا در پشت آن از دمپر هوا استفاده خواهد شد. تعداد شیارها در این نوع دریچه بین 1 الی 10 مورد بوده و از کنار هم قرار گرفته آن‌ دریچه چند اسلات تشکیل خواهد شد. دریچه سقفی تایلی با دریچه گردِ جت نازل هم می تواند بصورتِ بدونِ فریم و هم بصورتِ بافریم تولید شود.

دریچه سقفی یک طرفه به مظور هدایت هوای ورودی از سقف به یک مسیر خاص قابل استفاده می باشد، یعنی دریچه سقفی یک طرفه با پره های اریب، هوای خروجی از دهانه انشعاب کانال را عموماً به یک مسیر خاص هدایت می کند. دریچه سقفی کنجی دو طرفه همان طور که از نامش مشخص است با پره های قائم به یکدیگر طراحی شده و به صورت L شکل باعث هدایت هوا به جهات خاص می شود. این نوع دریچه سقفی با ساختار پره های داخلی شکل موجب پرتاب هوا به سه جهت مختلف می شود. برای کانال هایی که به صورت افقی در سقف ساختمان ها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود.

  • این دریچه هم میتواند بر روی سقف بطور مستقل پیچ و نصب شود و هم میتواند بر محل حفره تایل های سقف کاذب تعبیه شود.همچنین باید بوسیله یک باکس رابط یا طوقه ای به مسیر اصلی هوا متصل شود.
  • دریچه خطی سقفی را معمولا در هتل، بیمارستان یا مراکز اداری و تجاری جهت تهویه و تنظیم حرارت محیط مورد استفاده قرار خواهند داد.
  • از جمله این مکان ها می توان به پشت بام ساختمان های مختلف تجاری، دفاتر مدرن، هتل ها و سایت های صنعتی اشاره کرد.
  • محصولات تولیدی تهویه سان در قالب استاندارد جهانی، با بهترین مواد اولیه و توسط پرسنل ماهر تولید خواهند شد.
  • معمولا به منظور هوای رفت و در مواردی برای هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرد.

دریچه هوا در مکان های مختلف مسکونی ، تجاری و صنعتی وجود دارد و این دو مورد مثال های کوچکی است که می توان به آن اشاره نمود. امکان حرکت ملایم هوا روی دریچه، برای جلوگیری از هرگونه صدای اضافی، برای حفظ سطح مطلوب صدای داخل محیط در دریچه سقفی حد امکان‌پذیر می‌شود. دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و …

یکی از دریچه های پرکاربردی که هم برای سیستم هوای رفت و هم برای برگشت از آن استفاده میشود،دریچه خورشیدی نام دارد. این دریچه برای محیط هایی کاربرد دارد که در فضای آن ذرات معلق وجود نداشته باشد.همچنین این دریچه ها، از طول پرتاب و ظرفیت دبی بالایی برخوردار هستند. دریچه های سقفی چهارگوش را می توان در تایل آرمسترانگ نیز استفاده کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار