دوره آموزش متاورس رایگان و حرفه ای بهترین پکیج آموزش متاورس | حسینی فایننس

جالب است بدانید برند پوشاک H&M از فناوری واقعیت افزوده برای مشتریان استفاده می‌کند تا مشتریان متوجه شوند با هر لباس چطور به نظر می رسند. به لطف فناوری بلاکچین، اقلام را می‌توان با محدودیت‌های کمیاب کدگذاری کرد تا اطمینان حاصل شود که ارزش دارند و بلاکچین می‌تواند منحصربه‌فرد بودن و احراز هویت اقلام جمع‌آوری‌شده و متعلق به آنها را تأیید کند. این موضوع می تواند آنقدر واقع بینانه باشد که از دنیای واقعی قابل تشخیص نباشد، حتی ممکن است بتوانیم چیزهایی را بهتر از آنچه در زندگی واقعی می توانیم، تجربه کنیم؛ غذاها ممکن است خوشمزه تر و بوها در فضای متاورس شدیدتر باشند. درست مانند اینترنت، متاورس احتمالاً یک تلاش مشترک توسط همه موجودات زنده یا حضور دیجیتالی آنها به صورت آنلاین خواهد بود.

خدمات و آموزشها

VictoryXR اعلام کرد که “Metaversities” ده سال دیگر در پاییز راه اندازی می‌شود. دنیای متاورس درآمدزایی بدون سرمایه اولیه رو نیز ممکن کرده اما قطعا با وجود یک سرمایه اولیه کسب درآمد بهتری خواهیم داشت. افرادی که می‌خواهند از طریق بازی‌های کسب درآمدی به کامل ترین حالت ممکن سرمایه خود را افزایش داده و درعین‌حال از بازی کردن با سایر کاربران نیز لذت ببرند. متاورس یک دنیای دیجیتال و مجازی است که در آن همه می توانند به عنوان یک هویت مستقل ظاهر شوند. در این دنیا، دسترسی به حجم وسیعی از اطلاعات و تبادل دارایی های دیجیتال با دیگران با سرعت بسیار بالا امکان پذیر است.

می توان گفت نقطه عطف متاورس زمانی بود که فیس بوک اعلام کرد نام خود را به متا تغییر می دهد. در این مقاله، در مورد اینکه متاورس چیست، چه جایگاهی می تواند داشته باشد، از کجا آمده است و چه آینده ای دارد صحبت خواهیم کرد. متاورس چیزی فراتر از اینهاست که بتوان در یک مقاله کوتاه آن را جمع بندی کرد بنابراین این مقاله تنها می تواند مقدمه ای از متاورس را پوشش دهد‌. اصطلاح متاورس با تغییر نام پلتفرم محبوب فیس‌بوک به متا در اکتبر ۲۰۲۱ بیشتر شناخته شد. بلد نیستید کیف پول بسازید؟ نگران نباشید، ما در کنار شما هستیم.

دوره آموزش متاورس (Metaverse)؛ تحول دنیای آینده

دوره آموزش متاورس رایگان و حرفه ای بهترین پکیج آموزش متاورس | حسینی فایننس

یک نظریه پوچ گرایانه و در عین حال قابل قبول وجود دارد که بیان می کند که همه ما در حال حاضر در درون یک ابرجهان شبیه سازی شده توسط کامپیوتر زندگی می کنیم. به نظر می رسد که این روند به تنهایی برای کمک به درک پتانسیل موجود در متاورس کافی باشد. هنگامی که به متاورس فکر می‌کنیم، بازی‌های ویدیویی و Player One Ready در ذهن تداعی می شود. نتفلیکس نیز در حال حرکت در این مسیر است زیرا اخیراً مدیر سابق Meta Platforms Oculus را به عنوان معاون توسعه بازی خود استخدام کرده است. با استخدام یکی از برترین مدیران متاورس از متا، می‌توان متوجه شد که نتفلیکس به متاورس توجه ویژه ای دارد.

  • پیشتر به پروتکل‌های دیفای بانکی اشاره کرده‌ایم، اما حتی کسب‌وکارهای ساده نیز در حال راه‌اندازی در متاورس هستند.
  • همانگونه که در خبرها شنیدیم فیس‌بوک به‌تازگی اقدام به تغییر نام این کمپانی به «مِتا » کرده است.
  • همانطور که می‌توان در متاورس خرید و فروش انجام داد، می‌توان جلسات کاری برگزار کرد، به گشت و گذار پرداخت، مهمانی و جشن تولد گرفت و حتی عروسی برگزار کرد.

درک این نکته مهم است که دو نوع متاورس اصلی از نظر تمرکز وجود خواهد داشت. متاورس های متمرکزی مانند متای فیس بوک و مش مایکروسافت وجود خواهند داشت و متاورس های غیرمتمرکز نیز وجود دارند که از طریق فناوری بلاکچین و وب 3.0 مانند Sandbox و Decentraland امکان پذیر شده اند. در یک متاورس کاملاً فراگیر باید بتوانیم ببینیم، بشنویم، لمس کنیم، بو کنیم و حتی بچشیم. در حال حاضر بین شرکت های بزرگ فناوری رقابتی در حال اجراست که دیدگاه خود را از آینده متاورس ترسیم می کنند.

مفهوم واقعیت مجازی از دهه 1980 و واقعیت افزوده در اوایل دهه 1990 به وجود آمدند. حتما این سؤال مهم که چگونه می‌توانید از متاورس کسب درآمد کنید نیز ذهن شما را درگیر کرده است. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از متاورس وجود دارد، ما در اینجا به شما برای یافتن پاسخ این سؤال کمک خواهیم کرد. NFT‌ها جزئی از دنیای بزرگ متاورس هستند، همانطور که می‌دانید توکن های غیرقابل مثلی (Non-fungible tokens)، دارایی‌های منحصر به فردی هستند که مختص به یک نفر است و همانند آن وجود ندارد. در متاورس شما با خرید یک زمین، خانه، ماشین، لباس و غیره، مالک یک NFT می‌شوید که منحصرا برای شماست و هر زمانی هم که بخواهید می‌توانید آن را بفروشید. با استقبال زیاد از متاورس، این روز ها آموزش متاورس اهمیت زیادی پیدا کرده، به همین دلیل کارشناسان مجرب ارزیدو بهترین آموزش های متاورس را به صورت تخصصی و کاملا رایگان، برای شما آماده کرده اند.

متاورس بدون تغییر تکامل خواهد یافت، با این تفاوت که دارای محیطی است که کاملاً فراگیر است و جنبه‌هایی از فناوری بلاکچین در بافت آن در هم تنیده شده است. یک بازی متاورس جالب دیگر به نام Dogami وجود دارد که در آن می‌توانید یک متاورس برای حیوانات خانگی ایجاد کنید یا از واقعیت افزوده استفاده کنید تا یک سگ مجازی را وارد آموزش کسب درآمد از متاورس سید حسینی زندگی واقعی کنید. برخی افراد چنین استدلال می‌کنند که هر بار که به صفحه‌ای خیره می‌شویم و به نوعی از دنیای دیجیتال یا واقعیت مجازی دسترسی پیدا می‌کنیم، در واقع درگیر متاورس شده ایم. این اقلام منحصربه‌فرد طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده‌اند، به همین دلیل این صنعت نیاز روزافزونی به طراحان گرافیک و تصویرسازان دیجیتالی دارد. مطمئن باشید این صنعت برای هنرمندان مشتاقی که علاقه دارند از این راه کسب درآمد کنند، یک موقعیت عالی است و می‌تواند به مطرح شدن بیشتر آنها کمک کند.

متاورس بلاکتوپیا، آسمان خراش متاورسی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار