راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانش آموزی موبونیوز | behtarin-laptop

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانش آموزی موبونیوز | behtarin-laptop برای مثال برای یک کامپیوتر معمولی پایین رده با کاربرد خانگی ۳۰۰ وات کافی خواهد بود اما برای سیستم‌های گیمینگ داستان متفاوت است. در خرید سیسیتم‌ها گیمینگ توجه کنید که همواره توان خروجی به یک استاندارد حدقلی از توان کامپیوترتان بالاتر باشد، خصوصا اگر قصد دارید سخت افزار خود را در طی چندسال آینده آپگرید کنید. اما به صرفه‌ترین و حداقلی‌ترین سیستم، قرار دادن دو فن ورودی هوایی و یک فن خروجی هوایی برای ایجاد فشار هوای مثبت درون کیس است. البته باید در نظر داشت که امروزه غالب پردازنده‌های موجود در بازار با یک فن هوایی عرضه می‌شوند.

بهترین هندزفری و هدفون برای موسیقی

در ادامه به دلیل ارتباطات رسانه ای و شرکتی، روند فعالیت خود را به سمت روابط عمومی و بازاریابی منتقل کردم. فعالیت به عنوان مجری و کارشناس در برنامه های ویدیویی شبکه سه سیما و شبکه اینترنتی آپارات نیز بخش دیگری از سوابق من به شمار می روند. و اینکه عملکرد i f بهتره یا i5 9400f؟ نظر شما کدومه؟(قیمتش برام مهم نیست، کارکرد و توان پردازش بازی های جدید و سنگین مثل فرتزا۵ و گاد او وار۴ و ردد۲ و.. برام مهمه) از لحاظ توان پردازش بگید.. در واقع همواره یک نقطه طلایی بین عملکرد پردازنده‌ها، پشتیبانی مادربرد و سرعت رو وجود دارد که گزینه ایده آل و مقرون به صرفه را برای شما تعیین می‌کند.

ایسوس توی این مدل از یه صفحه‌نمایش 15.6 اینچی IPS استفاده کرده که همه چی رو با کیفیت Full HD نمایش میده و نرخ رفرش 60 هرتز رو بهترین لپ تاپ نمایش میده. صفحه‌نمایش به اندازه‌ای وضوح داره که بشه ریزترین جزئیات هر عکس، فیلم و بازی رو دید و لذت بیشتری برد. تا آخر مقاله با من همراه باشید تا بهتون بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون رو معرفی کنم. اولین دستگاهی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان بهتون معرفی کنم، مدل Ideapad 5 15ITL05 لنوو هست. سلام ، بله ، بهترین لپ تاپ برای گیمینگ و رندرینگ به خاطر گرافیک بالا و قدرت پردازش نسل نهم. یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح‌تصویر 768×1366 HD با روکش مات Anti-glare که خیال‌تان را از بابت انعکاس‌نور و خستگی چشم راحت خواهد کرد.

مسابقه شهر‌سخت‌افزار و الماس رایان ایرانیان با جوایز ارزنده

جدا از این موارد شما در Asus Zephyrus G14 مدل ga401QH از قابلیت ارتقای بسیار بالایی برخوردار هستید و می‌توانید در آینده هم حافظه داخلی این لپ تاپ و هم مقدار حافظه رم آن را ارتقا دهید. برگ برنده این لپ تاپ وزن بسیار کم نسبت به دیگر لپ تاپ های گیمینگ (1.67kg) و بدنه فلزی است. پردازنده مرکزی لپ تاپ اینتل Core i H است که جزو پردازنده‌های جدید این شرکت محسوب می‌شود. این پردازنده دارای 4 هسته فیزیکی و 4 هسته مجازی است و پردازش‌ها را با فرکانسی بین 3 تا 4.8 گیگاهرتز انجام می‌دهد. همچنین 16 گیگابایت رم DDR روی لپ تاپ نصب شده که به لطف این پردازنده به راحتی تا 64 گیگابایت رم روی TUF Dash F15 FX516PR-A نصب می‌شود.

  • برای تهیه یک سیستم کامپیوتری با بودجه حدود 30 میلیون تومان انتخاب های گسترده ای پیش روی شما است و می توانید با توجه به نوع کاربری و نیاز خود سیستم ایده آل خود را اصطلاحاً جمع کنید.
  • در نظر داشته باشید که اگر قصد تهیه‌ی کارت‌های سری ۳۰ را دارید، بهتر است خرید پاورها با توان بالای ۶۰۰ وات را در نظر داشته باشید.
  • ببخشید قدرت یک کارت گرافیک به چه چیزی بستگی داره؟ منظورم این که چطور می تونم تشخیص بدم که کدوم کارت گرافیک قوی تره .
  • اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است.
  • به‌طور دقیق‌تر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند که این شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر می‌شود.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار