ساخت و اجرای سقف کاذب؛ انواع سقف کاذب چطور اجرا میشه؟ سلام ساختمان

شرکت سقف کاذب gst در نظر دارد کلاس های آموزشی حرفه ای را برای رشد و شکوفایی قدم کوچکی را بردارد. به زودی کلاسهای آموزشی و ساعات آموزش به اطلاع مشتریان و علاقه مندان خواهد رساند. زیرسازی سپری gstشبکه ای از نبشی گالوانیزه ٬ سپری و اتصالات آویز ( آویز فنری و یا مفتول گالوانیزه ) تشکیل می شود . از ویژگی های شبکه ای ( تایل ) می توان به سهولت در نصب ٬ دسترسی آسان به فضای بالای و همچنین امکان تعویض تایل ها اشاره نمود . نوع مصالحی که برای سقف استفاده می شود را با ذکر نکات دقیق از فروشنده درخواست کنید. برای مثال ضخامت سقف کناف در قیمت آن تفاوت ایجاد می کند پس مطمئن شوید که برای چه ضخامتی چه قیمتی پیشنهاد شده است.

  • سقف دکوراتیو چوبی یک عایق صوتی نیز می باشد و می تواند مصرف انرژی را کنترل کند.
  • قبل از اختراع برق، لوله کشی داخلی و سیستم گرمایش و سرمایش ساختمان، بیشتر سقف‌ها المان‌های ساده ای بودند و دلیلی برای ورود به سقف وجود نداشت؛ زیرا هیچ چیزی داخل آن نبود.
  • در پروژه هایی که سرعت بالا در اجرای سقف کاذب مد نظر باشد پیشنهاد می شود از سقف مشبک کناف (کی پلاس پارس) استفاده شود.
  • یا سقف کناف (کی پلاس پارس) یک ساختار جدا از سقف اصلی ساختمان می باشد که توسط پیچ مخصوص و سازه فولادی به سقف اصلی متصل می شود.
  • سقف پی وی سی به دلیل اینکه ضد آب و قابل شستشو است، بهترین گزینه برای تمامی مکان ها اعم از اداری تجاری و سرویس های بهداشتی است.
برای اطمینان از کیفیت کار نهایی، بعد از مشخص شدن تصمیمتان در خصوص استفاده از هر نوع سقف کاذب با متخصص درباره قیمت نهایی کار، نوع مصالح و ابزار، زمان انجام کار و سایر جزئیات توافق کرده و موارد توافق‌شده را در قراردادی ثبت کنید. معمولا در دکور داخلی و سقف کاذب PVC فقط از دو نوع دوغی و رنگی اون استفاده میشه و دو نوع دیگه کاربردی در دکور داخلی ندارن. حالا بریم بصورت جزئی تر با نحوه ساخت و اجرای چند نوع سقف کاذب تایل آشنا بشیم. در بعضی از متریال های سقف کاذب، اندازه اولیه تایل با اندازه استاندارد یکی نیست و برای داشتن تایل با اندازه استاندارد، اونها رو برش میزنن و به تعداد مساوی تقسیم میکنن.

ساخت و اجرای سقف کاذب؛ انواع سقف کاذب چطور اجرا میشه؟ سلام ساختمان

برای رفع این سوالها سعی شده در این مقاله دسته بندی کاملا متفاوتی با سایر مقالات در نظر گرفته بشه. این دسته بندی، چیزی نیست جز دسته بندی بر اساس اجرای انواع سقف کاذب. اگر میخواهی بیشتر در این باره بدونی توصیه میکنم مقاله رو کامل بخون. اگر با دیدن یک تصویر تصمیم به اجرای نوع خاصی از سقف کاذب دارید از پیمانکار سوال کنید که هزینه ای که قرار است پرداخت شود برای انجام کل پروژه ای است که در نظر دارید یا خیر. ممکن است برخی جزئیات در تصوری که می بینید شامل مسئولیت اجرای سقف مورد نظر نباشد. این سقف ها از بهترین مصالح ساخته می شوند و دارای مقاومت بالایی هستند.

در مرحله بعد، سازه های پنل خور با استفاده از گیره روی سازه باربر محکم شده و سطح کار رگلاژ می گردد. درز دور کار را با استفاده از نوار چسب جداکننده پوشانده و پنل های گچی را نصب می کنند. آخرین گام از مراحل اجرای سقف کاذب کناف، درزگیری پنل ها و جای پیچ ها، تسطیح سطح با سنباده و اجرای پوشش نهایی آن می باشد. به طور مثال قیمت سقف کاذب آشپزخانه pvc با قیمت کناف سقف آشپزخانه متفاوت است. طرح و مدل سقف کاذب آشپزخانه از دیگر عوامل موثر بر قیمت اجرای سقف کاذب آن می باشد. از دیگر عوامل موثر بر هزینه اجرای سقف کاذب آشپزخانه می توان به اجرت نیروهای کار اشاره نمود.

جنس این سقف از PVC، آهن، گچ، چوب، فلز، طلق، آلومینیوم، آهن، کامپوزیت، صفحات فلزی روکش دار و یا ترکیبی از این متریال ها می باشد. عمران مدرن یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است که هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حدف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و ارائه دهنده است. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را -از ابتدا تا انتها- بیابید. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.

در ادامه و در مرحله دوم، تایل ها در بین سپری ها قرار داده میشن. روشنایی در سقف تایل گچی، فقط از روی سقف امکان پذیر هست و در حین نصب، باید سوراخ هایی برای روشنایی و سایر مواردی که مربوط به سقف میشن، تعبیه بشه. سقف کاذب با سقف واقعی یه فرق اساسی داره و اونم اینه که قرار نیست بار طبقه بالاترش رو تحمل کنه. همین موضوع باعث میشه دست طراح های داخلی کاملا باز باشه و طرح های مختلفی روی کاغذ بیارن. ما باید از کیفیت های خوب و اجرای خوب برای رشد و شکوفای کشور تلاش کنیم.

پس از خشک شدن کاملا قابل رنگ آمیزی به طرح و شکل دلخواهتان خواهند بود و همچنین این سقف ها با استانداردهای تولید و مشخصات فنی از ویژگی ضد زلزله بودن برخوردارند. به نوع مشبک (شبکه ای و جدا از هم) و نوع یکپارچه (به هم پیوسته) تقسیم می شوند. می توان به انعطاف معماری بالا ، ساخت سقف های معلق تزئینی (دکوراتیو ).

انواع سقف مشبک

در عکس زیر ترکیبی از سقف دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس) و سقف چوبی مشاهده می شود. تمامی سقف های آکوستیک ذکر شده هزینه ساخت بسیار پایینی داند و امکان تعویض تایل ها در صورت نیاز وجود دارد. سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) بخصوص از نوع آکوستیک طرفداران بسیار زیادی نسبت به دیگر سقف ها پیدا کرده است.

پس از انجام این کار، پانل‌های سقف را به چهارچوب چوبی پیچ می‌کنند. اجرای سقف کناف در مشهد و اجرای سقف کناف در تهران نیز به همین صورت است و شما کافیست مدل مورد نظر را انتخاب کنید. برخی از کاربران عقیده دارند که کار اجرای این سقف‌ها ساده است و با داشتن اندکی مهارت دیگر نیاز به نصاب برای اجرای سقف کاذب در مشهد و نصاب برای اجرای سقف کاذب کناف در تهران نیست.

:: نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف – 77153422

بنابراین برای شناخت دقیق و اطلاعات بیشتر در مورد سقف کناف یا کی پلاس پارس (سقف دکوراتیو) پیشنهاد می شود در ابتدا با مشاوران ما در ارتباط باشید. این سقف کاذب بسیار سبک وزن است و همچنین سرعت اجرای بالایی دارد. سقف طلقی نور را به آسانی از خود عبور می دهد در واقع می توان گفت این سقف ویژگی های مشابهی با سقف دکوراتیو آی گلس دارد. اما این سقف نیز همانند سقف کناف (کی پلاس پارس) امکان نورپردازی های متنوعی دارد که موجب زیبایی بیشتر محیط می شود. قیمت سقف کاذب آکوستیک کناف بسیار مناسب و استاندارد می باشد که به نسبت ویژگی هایی که دارد کاملا به صرفه است. قیمت اجرا و ساخت این سقف به اندازه سقف دکوراتیو کناف مناسب نمی باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار