سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۱ – آزمون آیین نامه اصلی ۱۴۰۱

شما باید میزان مشخصی از سوالات آیین نامه را صحیح زده باشید تا در این آزمون، نمره قبولی را کسب کنید. همچنین وبسایت آیین تست را به شما معرفی کردیم تا در صورتی که هرگونه نیاز به نمونه سوالات آیین نامه یا آموزش رانندگی داشتید، به این وبسایت مراجعه کنید. با این کار به عنوان مثال در ۳۰ سوال طراحی شده به طور قطع یک یا دو مورد را به عنوان سوالات مهم آیین نامه رانندگی تشخیص خواهید داد و پس از آن با مراجعه به منابع مرتبط سعی در گرفتن پاسخ صحیح خواهید داشت. آیین نامه راهنمایی و رانندگی و گرفتن گواهینامه رانندگی در فرانسه دارای نکته جالبی است آن هم اینست که گواهینامه راهنمایی و رانندگی ایران در کشور فرانسه معتبر است . بسته صورتی دکتر رانندگی فایل pdf ای است که حاوی مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی با پاسخ است . با این اقدام می توانید با تسلط کافی به سخت ترین سوالات آیین نامه پاسخ دهید. این آزمونها برای اطمینان حاصل کردن از تسلط شما به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است و تمام متقاضیان باید در این آزمونها قبول شوند. در جاده دچار حادثه ای شده اید ، در چه فاصله ای باید تابلوی احتیاط را قرار دهید؟

وبسایت آیین تست امروزه امکان دانلود و استفاده از بهترین نمونه سوالات آیین نامه را در اختیار تمام افراد گذاشته است تا بتوانند با آمادگی کامل در آزمون آیین نامه رانندگی حضور پیدا کنند. مطالعه این سوالات، ذهن شما را برای رو به رو شدن با هرگونه سوالی در آزمون آیین نامه رانندگی آماده میکند تا بتوانید در آزمون خود به بهترین نحو عمل کنید. البته اگر کسی آمادگی داشته باشد و مطالعه کافی انجام دهد، نباید نگران باشد چرا که تمام سوالات از کتاب آیین نامه طراحی شدهاند. دانلود رایگان هدیه کلیک کنید اگر وقت و زمان کافی ندارید و یا محتویات کتاب برای شما سخت می باشد در آخر صفحه در بخش نتیجه گیری پیشنهاد ما را مطالعه کنید. نمونه سوالات آیین نامه در سایت آیین تست به صورت کامل، توسط کارشناسانی مجرب طرح شدهاند که مطالعه آنها قطعا برای شما مفید خواهد بود. این دو آزمون برای سنجش میزان آمادگی متقاضی در زمینه مقررات و مسائل فنی خودرو، است. پس از آزمون آیین نامه، چه آزمونی در پیش خواهیم داشت؟

برای قبولی راحت تر در امتحان آیین نامه 97 با دانلود بسته صورتی و بنفش دکتر رانندگی خود را برای آزمون آیین نامه اصلی و همین طور آزمون آیین نامه مقدماتی آماده نمایید . البته قطعا این کار برای شما هزینهبر و وقتگیر خواهد بود؛ زیرا باید مجددا در چند جلسه کلاس حضور پیدا کنید تا مجددا تمام علائم به شما توضیح داده شود. هرچند که باید در حضور مالک خودرو تمرین انجام شود آن هم در کوچه ها و راه های خلوت , ایین نامه انلاین که این کار را هم نمی کند و می رود و باز هم متاسفانه مردود می شود .

اگر به هر دلیلی نتوانستید در آزمون شرکت کنید، به آموزشگاه اطلاع داده و شرکت در آزمون آیین نامه را به زمان دیگری موکول کنید. پس اگر وقت و زمان کافی برای خواندن کتاب ندارید و یا به علت مفهومی بودن کتاب ایین نامه رانندگی خواندن آن برای شما سخت می باشد به شما پیشنهاد می کنم سوالات ایین نامه رانندگی که توسط سایت درایوینگ گرداوری شده است تهیه و استفاده کنید. به همین خاطر بسیار عادی است که در آزمون آیین نامه مردود شوید و اگر این اتفاق بیفتد، باید در آزمون مجددا حضور پیدا کنید و شانس خود را دوباره برای کسب قبولی بسنجید.

در این مطلب به صورت کامل سوالات آیین نامه را برایتان شرح دادیم تا کار راحتی در کسب قبولی آزمون آیین نامه داشته باشید. یعنی دیگر نیاز نیست مانند امتحانهای دیگر، توضیحاتی را در مقابل سوال شرح دهید و چیزی بنویسید؛ بلکه تنها کافی است جواب صحیح را تیک بزنید و به سراغ سوال بعدی بروید. اما اگر وقت کافی دارید و نمی خواهید هیچ هزینه ای بابت خرید سوالات آیین نامه انجام دهید می توانید در سرج گوگل نمونه سوالات ایین نامه رانندگی را جستجو کرده تا حدودی قسمت های زیادی از این سوالات را به صورت رایگان می توانید مشاهده کنید همچنین می توانید در سایت ما در قسمت یادگیری ایین نامه رانندگی که مطالب رایگان در مورد سوالات و کارتکس ها است استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می کنم اگر به دنبال نمونه سوالات آیین نامه هستید از نمونه سوالات سایت آیین تست استفاده کنید. آزمون آیین نامه رانندگی به طور کامل از این کتاب طرح میشود که شما باید در این آزمون ثابت کنید که از تمام این علائم آگاه هستید و کتاب را به خوبی مطالعه کردهاید.

البته باید توجه داشته باشید که پس از آزمون آیین نامه، شما باید آزمون عملی رانندگی یا به اصطلاح، آزمون شهری را نیز بگذرانید. سخت ترین سوالات آیین نامه و توجه کافی به آنها به همراه نمونه سوالات آزمون آیین نامه، می تواند در مدت کوتاه و برنامه ریزی مدون، تجربه این افراد را به سطوح بالاتری برساند. همان طور که ذکر شد، سوالات آزمون آیین نامه رانندگی 30 عدد است و افراد باید در 20 عرض دقیقه به آنها پاسخ بدهند. در کشور ما نیز برای اخذ گواهینامه رانندگی باید در دو آزمون تئوری آیین نامه راهنمایی و رانندگی که با نام های آزمون مقدماتی آیین نامه و آزمون اصلی آیین نامه مشهور هستند نمره قبولی را آورد . سوالی که ما از این عده افراد می پرسیم این است که آیا شما نمونه سوالات جدید آیین نامه اصلی را همراه با جواب کامل مطالعه کرده اید ؟ شاید کمی عجیب باشد که فردی که هیچ مطالعه ای از قبل نداشته بتواند در آزمون قبول شود .اما این اتفاق بار ها رخ داده است.

تعداد سوالات آیین نامه در تمام نقاط کشور یکسان است و اگر به دنبال اخذ گواهینامه رانندگی برای خود هستید، باید به تعداد مشخصی از سوالات پاسخ صحیح دهید. اگر در رانندگی نیز مهارت کافی ندارید، نگران نباشید چون ما راهنمای اصول اولیه رانندگی را نیز در این نرمافزار گنجاندهایم. آزمون می باشد و پیشنهاد ما به شما برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی تست تمامی آزمون هاست. برای دانلود نمونه سوالات آیین نامه 97 می توانید به ترتیبی که در ادامه توضیح داده می شود عمل کنید . 20 – سبقت از طرف راست وسیله نقلیه ای که در حال گردش به راست میباشد …

از طرفی با توجه به شباهت های نزدیکی که بسیاری از تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی با یکدیگر دارند پاسخ به برخی از سوالات سخت خواهد شد و در صورتی که تجربه ای در آزمون پایه سوم راهنمایی و رانندگی نداشته باشید به راحتی نمی توانید این آزمون را قبول شوید. به شما 20 دقیقه وقت داده میشود تا به آزمون پاسخ دهید. در بالای همین صفحه، آزمون های آنلاین آیین نامه گذاشته شده و با کلیک روی هر کدام می توانید در آزمون شرکت کنید و خود را محک بزنید. استفاده از آزمون های آیین نامه موتور سیکلت آنلاین قبولی شما را در آزمون آیین نامه موتورسیکلت ۱۰۰% تضمین می کند. متقاضیان گواهینامه با حل نمونه سوالات آیین نامه می توانند به راحتی با در بار اول در آزمون آیین نامه رانندگی نمره قبولی را بیاورند . این سوالات را دانلود کنید و از آزمون اول شروع به پاسخگویی کنید. اما امروزه آزمون آیین نامه رانندگی تنها یک بار توسط افسر راهنمایی و رانندگی اخذ میشود و دیگر نیاز نیست آموزشگاه رانندگی بار دیگر این امتحان را بگیرد. اما امروزه این قوانین لغو شده و کافی است که افراد در یک امتحان آیین نامه، نزد افسر راهنمایی و رانندگی قبول شوند.

نرم افزار آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی کاملا شبیه آزمون آیین نامه رانندگی سایت آزمون آنلاین راهنمایی و رانندگی ایرانیان می باشد با این تفاوت شما به صورت آفلاین بدون نیاز به اینترنت می توانید تمامی آزمون ها را تست بزنید که شامل کلیه نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد که در غالب ۱۲ آزمون مقدماتی آیین نامه راهنمایی و رانندگی ۱۸ آزمون اصلی آیین نامه رانندگی گرد آوری شده است که اگر کل این آزمون را فرا بگیرید دیگر مشکلی در آیین نامه ندارید و همیشه قبول می شوید . برای رانندگی در فرانسه اگر می خواهید از ایران به این کشور سفر کنید یا برای مدتی طولانی اقامت داشته باشید می توانید برای سه ماه اول از گواهینامه بین الملل رانندگی استفاده نمایید اما برای پس از آن نیاز است که نسبت به اخذ گواهینامه رانندگی فرانسه اقدام کنید . برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی می بایست ۸ قطعه عکس زمینه سفید رنگی کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، تکمیل فرم های ثبت نام را مهیا و تکمیل نمایید.

اعتبار برگ معاینه فنی: زمان درج شده در متن برگ معاینه فنی وسیله نقلیه است. مباحث نسبتا گسترده است و فرار و نیاز به تمرین و تکرار دارد. فرصت استفاده از تعداد زیادی از سوالات آزمونها قبل از خرید نرمافزار برای شما وجود دارد. به این دلیل که شمار بسیار زیادی از افرادی که در آزمون های آیین شرکت میکنند تنها با مطالعه کتاب آیین نامه موفق نمیشوند که به نمره قبولی ۲۶ دست یابند و همین موضوع باعث میشود که روند آزمون آنها هفته ها به طول بیانجامد. بر همین اساس تلاش می کنیم در سایت دکتر رانندگی شما را با تعداد زیادی از نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی آشنا کنیم . و همین طور قبل از اینکه بخواهید با نمونه سوالات آیین نامه آشنا شوید و یا از خود آزمون آنلاین آیین نامه بگیرید حتما کتاب و یا جزوه های آیین نامه خود را مرور کنید سپس توصیه میشود به صورت آنلاین و در یک محیط شبیه سازی شده ی امتحان واقعی آیین نامه یعنی محیطی که اول سوالات مشابه امتحان آیین نامه باشد دوم زمان امتحان دقیقا همان ۲۰ دقیقه باشد و سوم تعداد سوالات که دقیقا همان ۳۰ عدد سوال امتحان آیین نامه باشد از خود آزمون بگیرند .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار