سیستم های حضور و غیاب هوشمند دینگ | مجله حضور و غیاب

حقیقت این است که برای دور زدن تنظیمات دستگاه‌ حضوروغیاب انگشتی راه سختی را پیش‌رو دارید. یعنی باید کاملاً نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب انگشتی را بلد باشید و الگوریتم‌های اثرانگشت را هم به‌خوبی بشناسید. با همه این‌ها چندین راه برای دور زدن این دستگاه وجود دارد که ممکن است با استفاده از آن‌ها امکان به اشتباه انداختن دستگاه وجود داشته باشد.

اهمیت نصب و به کارگیری سیستم حضور و غیاب هوشمند مدارس

نرم افزار حضور غیاب کارمندان کسرا با استفاده از موتور تولید قوانین پیشرفته خود سازمان ها را قادر می سازد تا با توجه به نوع کسب و کارشان انواع مختلف شیفت های کاری، ساعات کاری شناور، ثبت تردد در زمان دورکاری و سایر حالات مختلف برای کنترل رفت و آمد پرسنل را تعریف کنند. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد اثر انگشتی Virdi AC5000 Plus با قابلیت ثبت تردد توسط اثر انگشت، کارت و شناسه به صورت مجزا و یا ترکیبی و مجهز به حسگر کره ای ضد خش با توانایی شناسایی اثر انگشت تقلبی و زنده می باشد. از دیگر تجهیزات این دستگاه حضور و غیاب می توان به دوربین 3.1 مگاپیکسل جهت ثبت تصویر هنگام کارتزنی، رله و سنسور ورودی جهت کنترل کامل گیتهای ورود و خروج اشاره نمود. این دستگاه مجهز به پردازنده چهار هسته ای با سرعت 806 مگاهرتز، سیستم عامل لینوکس و دارای قابلیت ثبت 100هزار کاربر، 30هزار اثر انگشت، 500هزار رکورد تردد و 60هزار عکس تردد می باشد. دستگاه حضور و غیاب AC6000 از درگاههای ارتباطی نظیر LAN, RS232, RS485, Wiegand, USB و WiFi اختیاری بهره می برد.

دیگران نصب کرده‌اند

این دستگاه‌ها به نسبت دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی پیشرفته‌تر بوده و برای ثبت ورود و خروج در آن‌ها کافی است از اثر انگشت خود استفاده کنید. شرکت طلوع پردیس یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه کننده دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی در ایران می‌باشد که محصولات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌نماید. هر چه سنسورهای مورد استفاده در دستگاه حضور و غیاب کامل تر باشد به تبع قیمت آن بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال قیمت خرید دستگاه تشخیص چهره ای که دارای سنسور اسکن اثرانگشت، کارت و رمز باشد از قیمت خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ای که سنسور اثر انگشت را ندارد بالاتر خواهد بود.

سیستم های حضور و غیاب هوشمند دینگ | مجله حضور و غیاب کارفرمایانی که عملکرد پرسنل برایشان مهم است، بایستی از این سیستم به‌عنوان یکی از الزامات اداره‌شان استفاده کنند. یکی از دغدغه های اصلی مدارس و هم چنین اولیای دانش آموزان حضور و غیاب کلاس به کلاس دانش آموزان توسط معاونین و تردد دانش آموزان می باشد. و هم چنین ساعت ورود و خروج دانش آموزان خیلی دقیق ثبت نمی شود و اولیا هم هر روز در جریان ورود و خروج فرزندان خود قرار نمیگیرند ، اما تکنولوژی برای رفع این مشکل چاره ای جدید اندیشیده است .

حضور و غیاب PT 600 ZKteco

این ساده سازی فرآیند پرداخت و حذف کردن خطای انسانی منجر به ارائه فیش های حقوقی صحیح در هر دوره پرداخت می گردد. موتور تولید قانون کسرا این امکان را به سازمان ها می دهد تا براساس نوع کارکرد خود و با در نظر گرفتن میزان رفت و آمد پرسنل به سازمان مورد نظر، از سیستم حضور غیاب کسرا استفاده کرده و آن را در سازمان خود پیاده سازی کنند. همین امر باعث شده است تا نرم افزار مدیریت تردد کسرا یکی از بهترین گزینه ها جهت ورود خروج و کنترل تردد افراد در انواع سازمان ها با نیازهای مختلف باشد. برای مثال در بیمارستان ها به دلیل وجود شیفت های مختلف کاری لازم است تا در سیستم حضور غیاب برای هر فرد، شیفت های کاری او تعریف شده و در نهایت گزارش کارکرد فرد در پایان ماه محاسبه و قابل مشاهده باشد.

  • سامانه حضور و غیاب می تواند آخرین اخبار حضور و غیاب کارکنان را در لحظه و به صورت آپدیت به شکل یک نمودار و یا یک سری دیتا در اختیار بگذارد.
  • دستگاه حضور و غیاب کارتی و اثر انگشتی تایمکس پلاس، تولید شرکت پالیزافزار در سال 1399 می باشد.
  • سیستم‌های بیومتریک – تشخیص چهره از جمله جدیدترین راهکارهایی است که در ثبت و کنترل تردد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • یعنی باید کاملاً نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب انگشتی را بلد باشید و الگوریتم‌های اثرانگشت را هم به‌خوبی بشناسید.
  • همه این موارد نشان دهنده ی ضعف روش های سنتی است زیرا نمی توانند از حضور دانشجویان به جای یکدیگر، سرقت شناسه کارت و خطاهای دیگر در ثبت ورود و خروج افراد شوند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار