شرایط حضور تو بازی اتاق فرار چیه؟ ویرگول

حل این معماها ممکن است کار گروهی و هوش زیادی را نیاز داشته باشد؛ پس با هماهنگی و کمک همدیگر آن‌ها را حل کنید. شما در اسکیپ روم اسکیپ روت، گروهی جست‌وجوگر و ماجراجو هستید که وارد مکان اصلی آن‌ها در ایران می‌شوید و اتفاقات دیگری می‌افتد که آن‌ها را خواهید دید. مدت‌زمان بازی ۷۵ دقیقه است و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر را شامل می‌شود. داستان بازی در اسکیپ روم ایکس اسکیپ به‌ این صورت است که زنی جوان با نام الیسا در شهر بیرمنگام در اثر سانحه در روز تولدش کشته می‌شود.

گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند. بعضی منابع به یک ورژن بازی زنده اشاره می‌کنند که در سال ۲۰۰۶ در کالیفرنیا به نام «تکه نارنجی» پدیدار شد. هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون‌ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد. هزینه اتاق فرار (اسکیپ روم) با توجه به سناریو، موقعیت جغرافیایی و فاکتورهای دیگر متفاوت است و هیچ قیمت ثابتی برای تمام اسکیپ روم ها وجود ندارد.

#5. فرار از اتاق: خانه عروسک نفرین شده

تایم فور فان، تیم نقد خود را به مجموعه‌هایی که بازی آنها در این سایت ثبت شده است، می‌فرستد تا به بررسی ابعاد مختلف بازی بپردازند. این تیم قبلاً با نام «برک اوت کینگز» شناخته می‌شدند و در همه بخش‌های مختلف بازی‌سازی تخصص دارند. روشن و واضح بودن اهداف در هر مرحله به بازیکن کمک می کنه تا سر در گم نشه و بازی رو مرحله به مرحله مطابق جریان پیش ببره؛ که این کار هم به بازی نشاط و هیجان میده و هم مسیر بازی رو جذابتر می سازه. خب از کجا شروع کنم؟ این سوال رو معمولا همگی بار اولی که وارد اتاق فرار میشیم از خودمون میپرسیم.

ارواح افراد به‌قتل‌رسانده‌شده به‌دنبال حفظ ثروت ازدست‌رفته‌شان هستند. بازی در اتاق فرار مگا اسکیپ به‌گونه‌ای است که گویی در آن یکی از بازیگران سینما هستید. هیجان حضور در این اتاق فرار توصیف‌نشدنی است و قطعاً لحظات شاد و دل‌چسبی را تجربه خواهید کرد.

این اتاق فرار تمامی استانداردهای بین‌المللی از جمله دکوراسیون بازی، ارتباط بین معماها، درصد سختی، تنوع معماها، درصد ترس و اضطراب از بازی و… را که مطابق اصول و ملاک‌های اسکیپ روم کیوبیک اسپانیاست رعایت و اجرایی کرده است. کافی است یک بار به‌ این مجموعه مراجعه کنید تا متفاوت‌بودن را تجربه کنید و از حل معماهای عجیب و دلهره‌آور لذت زیادی ببرید. هیجانی تمام‌عیار آن هم در اتاق فرار اسکیپ کسل را می‌توانید با تمام وجودتان تجربه کنید.

  • اتاق فرار آی اسکیپ فقط لذت حل معماها نیست، بلکه تجربه کشف داستانی جالب و جذاب است و همچنین لذت تماشای فیلم در حین حل معماها، آن‌هم به‌همراه دلهره و هیجانی که در طول بازی دارید.
  • امروز افرادی که در اتاق فرار دیپ شرکت می‌کنند برای یافتن پادزهر و جلوگیری از آلوده‌کردن دنیا از این ویروس انتخاب شده‌اند.
  • شما می‌توانید با رزرو اسکیپ روم مورد نظر، خود را برای تجربه هیجان‌انگیز آماده کنید.
  • دادن حس اعتماد به نفس به بازیکن باید کاملا زیرپوستی و نامحسوس باشه و به صورت یک راهکار روتین و معمولی در روند بازی اعمال بشه.
  • اسکیپ روم اقامتگاه ابدی برای بازی گروهی دوستان، خانواده‌ها، همکلاسی‌ها و همکاران تدارک دیده شده است.
  • این بازی روی صفحه تعاونی تجربه نهایی اتاق فرار را به شما می دهد که در آن بازیکنان باید برای حل آن خلاقیت به خرج دهند خم شدن مغز معماها اگر شما به پازل، این بازی برای شما است.

شرایط حضور تو بازی اتاق فرار چیه؟ ویرگول

اگر به دنبال راه‌اندازی اتاق فرار هستید یا می‌خواهید فروش اتاق فرار خود را افزایش دهید، پیشنهاد می‌شود که این مقاله را دنبال کنید. به گزارش کاماپرس، مجموعه «تایم فور فان» با تیم حرفه‌ای خود در تلاش است تا اطلاعات مربوط به اتاق فرارهای محبوب کشور را در سایت خود جمع‌آوری کند. بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و عرضه اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود. قبل از هرچیز باید بدونین که معما در نوع خودش یه بازیه وذاتا با بازیکن همراهی می کنه تا حل بشه. پس اول از همه به دنبال طرح معما باشین نه مساله، بعد هم تلاش کنین تا معمای شما خوب از آب در بیاد.

فرار از وضعیت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار