صرافی کوکوین 84 درصد از ارزهای سرقت شده در هک اخیر را بازیابی کرد

خیر؛ در حال حاضر تریدرهای ایرانی میتوانند بدون محدودیت از صرافی کوینکس استفاده کنند، اما سایت این صرافی از طرف ایران فیلتر شده است و برای ثبت نام و ورود به سایت این صرافی نیاز به فیلترشکن داریم. در ادامه آموزش صرافی کوینکس باید در خصوص واریز وجه به حساب کاربری توضیح دهیم. برای برداشت وجه از حساب کاربری خود نیز از منوی بالای صفحه کشویی Assests را باز کرده و گزینه برداشت یا Withdraw را انتخاب نمایید. با انجام مراحل فوق میتوانید واریز وجه به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس را به اتمام برسانید.

در گوشه بالا سمت راست سایت کشویی Account را انتخاب کنید. در ادامه از منوی بالای صفحه کشویی Assests را باز کرده و گزینه Deposit را انتخاب نمایید. برای ورود به صرافی کوینکس کافیست در منوی بالای صفحه اصلی سایت، روی دکمه Log In یا ورود کلیک کرده و با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور، به حساب کاربری خود در کوینکس وارد شوید. آیا میخواهید شروع به خرید، فروش و معامله رمز ارز کنید، اما مطمئن نیستید که کوکوین (kucoin) صرافی مناسبی برای شماست یا خیر؟ باتوجه به اینکه ارزهای شما در این صرافی نگهداری میشوند، به راحتی و سرعت زیاد میتوانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

بستن پوزیشن معاملاتیدر صورتی روند جفت ارز ارز معاملاتی را به درستی پیش بینی کرده باشید و حال تصمیم بگیرید از معامله خارج شوید و سود را برداشت کنید باید قیمت “Price” و میزان ارز “Amount” را مشخص کنید سپس گزینه “Sell BTC” را انتخاب نمایید. این سفارش زمانی بهکار میرود که شما میخواهید بر روی یک ناحیه مقاومت خرید خود را انجام دهید و یا در خط حمایت فروش انجام دهید، اما نمیخواهید به صفحه مانیتور خیره شوید تا قیمت به آنجا برسد.

این استیبل کوین که برای حفاظت از سرمایهگذاران در برابر نوسانات ساخته شده است و قیمت آن با توجه به داشتن پشتوانه دلاری، همیشه یک دلار است، توکنهای خود (USDT) را روی چندین بلاک چین امن عرضه کرده است و نیازی به ایجاد بلاک ایران ارز دیجیتال – https://iranarzdigital.com/ – چین اختصاصی نمیبیند. 3. در ادامه آدرسی که در بخش Deposit to نشان داده میشود را کپی کرده و در سیستم عامل خود ذخیره کنید. در ادامه در کنار گزینه Sign up روی گزینه Sign in کلیک کنید. در ادامه باید کد تأییدی که برای ایمیل شما ارسال شده است را در کادر مربوطه وارد کنید. سپس لازم است تا تیک کنار جمله I Promise to be thr legitimate owner of these ID documents را فعال کرده و سپس روی گزینه Submit کلیک کنید. صرافی کوکوین انتخاب ایرانیان از میان صدها صرافی بین المللی است، زیرا این صرافی امکان ترید تعدادی زیادی جفت ارز و برداشت از حساب را بدون نیاز به احراز هویت فراهم کرده است.

۱. وارد این لینک شوید تا صفحه ثبتنام کوکوین باز شود. وارد برنامه Google Authenticator در موبایل خود شوید. به این ترتیب کار اتصال Google Authenticator به حساب کاربری صرافی coinex به پایان میرسد. به این ترتیب ثبت نام شما در صرافی کوینکس به پایان میرسد. به این ترتیب وارد یک صفحه جدیدی میشوید که به چند زیرمجموعه تقسیم میشود. در صفحه اصلی این صرافی با مطالب مختلفی رو به رو میشوید. برای این منظور ابتدا به صفحه اصلی صرافی باز گردید. همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم کاربران می توانند توکن های مختلف را در ازای ارزهای دیجیتال اصلی نظیر بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و تتر با یکدیگر مبادله کنند.

پس از وارد کردن آدرس کیف پول خود، رمز عبوری به شماره یا ایمیل شما ارسال خواهد شد که تنها 30 ثانیه فرصت دارید تا آن رمز را وارد نمایید. کاربران می توانند همه ارزهای رمزپایه پیشرو مانند ETH ، ETC ، LTC ، XRP و موارد دیگر را از کوینکس مبادله یا معامله کنند. در صرافی کوینکس بر خلاف صرافی بایننس . Google Authenticator یک سرویس رمزنگاری مبتنی بر زمان است که دسترسی به رمزهای تولیدی توسط آن کار بسیار دشواری است. اما لازم است تا ابتدا یک نکته بسیار مهم را در این باره تشریح کنیم. نکته قابل توجه در مورد صرافی کوینکس این واقعیت است که تعداد زیادی کوین قابل ترید در پلتفرم خود داشته و معاملات در آن کارمزد فوقالعاده کمی دارند. توجه کنید که بیشتر ارزها یک شبکه دارند و Protocol Type روی شبکه اختصاصی آن ارز بهصورت پیش فرض قرارگرفته است. در ادامه مجدداً وارد بخش Account Settings شده و در این بخش در زیرمجموعه Basic info گزینه verify را انتخاب کنید.

11.4 4. منظور از معاملات فیوچرز در صرافی کوینکس چیست؟ صرافی کوینکس (coinex) چیست؟ سپس تیم پشتیبانی صرافی کوینکس ظرف مدت یک شبانهروز اسناد شما را مورد بررسی قرار میدهد و نتیجه را از طریق ایمیل به اطلاع شما میرساند. کد ارسالی به ایمیل خود را وارد کنید و پسورد دلخواه را دو بار در کادر ها وارد کنید(این دو بار نوشتن آدرس ایمیل برای جلوگیری از اشتباه نوشتن ایمیل است) در نهایت گزینه I’ve read and accept coinEx terms of service را فعال کنید و روی sign up کلیک کنید. همچنین در صورت داشتن کوپن تخفیف، با فشردن گزینه Use deduction coupon میتوانید از این کوپن استفاده کنید. البته فراموش نکنید که تمام مطالب در صورت متضررشدن معاملهگر نیز صدق میکند؛ یعنی اگر کاربری در حالت عادی ۲ درصد ضرر کند، با استفاده از لوریج ۱۰، مبلغ ۲۰ دلار متضرر خواهد شد؛ به همین دلیل باید در استفاده از این ویژگی در صرافیها محتاط بود و پس از کسب دانش و تجربه کافی برای بالابردن میزان سود با کمترین سرمایه از اهرم در معاملات استفاده کرد.

در صفحه «تنظیمات حساب» روی «تایید» کلیک کنید.

در یک برگه کلمه coinex را با تاریخ امروز بنویسید و در دست راست بگیرید و پاسپورت خود را در دست چپ و از یکی از خانواده کمک بگیرید تا عکس واضحی رو با گوشی از شما بگیرد. به کمک سرویس Google Authenticator میتوانید ضریب امنیتی حساب کاربری خود را افزایش دهید. در ادامه آموزش صرافی Kucoin، چگونگی افزایش امنیت حساب کاربران توضیح داده می شود. با گم کردن این کلید به هر دلیلی دیگر دسترسی به Google Authenticator نخواهید داشت و به همین دلیل حساب کاربری خود را برای همیشه از دست خواهید داد. پس از تأیید اینکه یک فرد واقعی در حال ورود به حساب کاربری شما است (Captcha)، KuCoin از شما درخواست ثبت کد 2-FA از طریق نرم افزار Google Authenticator میکند. اگر اطلاعات این صفحه مورد قبول شما است، روی گزینه تأیید کلیک کنید تا کار ارسال وجه به حساب شما انجام شود. به همین دلیل تحت هیچ شرایطی نمیتوانید بیشتر از پولی که در حساب کاربری دارید، از صرافی قرض بگیرید و در هنگامی که از معاملات فیوچرز استفاده میکنید، وجه شما در صرافی کوینکس مسدود میشود.

پیشنهاد ما این هست که Google Authenticator را بهجای SMS Code فعال کنید، چون ممکن است گاهی اوقات کد وریفای یا همان کد تایید را به دلیل اختلالات بین اپراتورهای داخلی و خارجی، در تلفن همراه خود دریافت نکنید؛ که در صورت عدم دریافت کد وریفای و وارد نکردن آن، نمیتوانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید. اگر چه صرافی از وِیژگیهای امنیتی پیشرفته مانند نظارت آیپی و تایید بیومتریک استفاده نمیکند، اما احراز هویت دومرحلهای در آن وجود دارد. پس از ثبت اکانت، هر کاربر ملزم به تایید اکانتهای خود است. استفاده از صرافی کوینکس و معامله در آن به وسیله سیگنال ترید کوینکس، حتی برای افراد تازه وارد و اماتور نیز بسیار آسان است. رابط کاربری صرافی بسیار آسان است و کاربران در مدت زمان کوتاهی میتوانند به بخشهای مختلف آن مسلط شوند. برای اتصال این سرویس به حساب کاربری صرافی کوینکس خود، ابتدا لازم است که برنامه آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

در ادامه وارد بخش ID Verification میشوید. در پائین قرارداد پس از زدن تیک قرارداد و زدن گزینه Enable Margin Trading به پنل باز شده Margin انتقال داده میشوید. 2. در این قسمت جفت ارز معاملاتی شما به همراه تغییرات قیمت و حجم معاملات روزانه نشان داده شده است. در این صفحه ابتدا باید از منوی سمت چپ جفت ارز معاملاتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه USDT رو انتخاب میکنم که جفت رمزارزها را براساس تتر بیاورد. همواره مسئله پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال یک مسئله چالش برانگیز برای تمام فعالان بازار رمزارزها در سراسر دنیا به شمار میرود.

در شرایطی که بیشتر صرافیها ایران را تحریم کردهاند، میتوان به آسانی با مدارک ایرانی در صرافی بیت فینکس احراز هویت کرد. بعد از تحریم ایرانیان توسط بایننس، کوینکس توانست به عنوان یک جایگزین مناسب مطرح شود. اولین گمانهای که به ذهن اکثر افراد میرسید، تحریم شدن ایران توسط این صرافی بود. اگرچه کشور ایران در لیست کشور های مجاز برای فعالیت در صرافی کوکوین نمی باشد، با این حال با توجه به اینکه احراز هویت و وریفای حساب در این صرافی اجباری نیست، کاربران ایران می توانند تنها با ثبت نام در صرافی کوکوین، آغاز به ترید در این پلتفرم نمایند.

سرعت انجام تراکنشها در این صرافی بالا است. با وجود اینکه تنها چند سال از آغاز به کار این صرافی میگذرد اما تعدادی از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت را دور هم جمع کرده است و با توجه خدمات خوبی که به کاربرانش ارائه میدهد به سرعت در حال پیشرفت است. همچنین در صورتی که پس از خروج از معامله ضرر کرده باشید، معادل ضرر از قرضی که گرفتهاید از حساب شما کسر میشود. این برنامه یک رمزعبور یکبارمصرف ششرقمی تولید میکند که هر ۳۰ ثانیه عوض میشود؛ بنابراین حتی افشای رمز عبور یا هک آن پس از این مدت حساب شما را به خطر نمیاندازد.

در این صرافی شما میتوانید با توجه به ارزش داراییتان در صرافی، مقداری پول را به صورت قرضی از صرافی دریافت کنید و با آن اقدام به خرید ارزهای مورد نظر خود نمایید. این صرافی اپلیکیشن موبایل نیز دارد که کار با آن نیز بسیار آسان است. به طور کلی مدیریت سود و زیان در پلتفرمهای معاملاتی این چنینی بسیار اهمیت دارد. همان طور که میدانید ارز سمت چپ در نماد معاملاتی، ارزی است که قصد معاوضه آن را با ارز سمت راست دارید. در این بخش ابتدا ID Type را تعیین کنید و پس از آن ID Number مورد نظر خود را وارد نمایید. به همین دلیل لازم است تا از کلید خصوصی خود به خوبی مراقبت کنید. توجه داشته باشید که صرافی کوینکس به هیچ عنوان از کلید خصوصی حساب کاربری شما پشتیبان تهیه نمیکند. اگر از کارت بانکی بینالمللی (ویزا کارت) برخوردار باشید، میتوانید رمزارز مورد نظر خود را به کمک آن در کوینکس تهیه کنید.

اساساً در یکترید، همواره دو طرف وجود دارند: سازنده یا میکر (maker) و گیرنده یا تیکر (taker). برای تریدرهای ایرانی یک مشکل دیگر علاوه بر این مسئله وجود دارد؛ مسئله تحریمهای بینالمللی این نگرانی را برای کاربران ایرانی صرافیهای معتبر خارجی ایجاد کرده است که مبادا یک روز از خواب بیدار شوند و ببینند همه سرمایهشان را از دست دادهاند. به عنوان مثال اگر پاسپورت رو انتخاب کرده اید باید شماره پاسپورت را در بخش ID Number تایپ کنید و تصویر پاسپورت رو در بخش پایین که در عکس مشخص شده آپلود کنید. ابتدا باید کشور خود را انتخاب کنید و پس از آن شماره موبایلتان را در کادر مربوطه وارد نمایید. 6. صرافی کوکوین برای کدام کشور است ؟

به این ترتیب ثبت نام شما در صرافی کوینکس به پایان میرسد.

اگر اطلاعات مورد قبول شما است، روی گزینه Reconfirm کلیک کنید. صفحهای برای شما باز میشود که باید اطلاعات خواسته شده را به درستی تکمیل کنید. صفحهای که برای شما به نمایش در میآید، تقریباً مشابه صفحه اول سایت است. آنچه شما در این قسمت مورد نیاز دارید، گزینه Sign up است که در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است. در منوی بالای صفحه اصلی سایت، گزینهای با عنوان Sign Up وجود دارد. در صفحه «تنظیمات حساب» روی «تایید» کلیک کنید. در انتها نیز یک متن وجود دارد که در آن از شما خواسته میشود تا ضوابط کار کردن با صرافی coinex را مطالعه کرده و سپس در صورت موافقت، تیک کادر کنار آن را فعال کنید. پس از انجام مراحل فوق، گام نخست در ثبت نام سایت را طی کرده اید. یک منو باز میشود که در آن باید گزینه Account Settings را انتخاب کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار