طراحی و ساخته می شوند

کابینتهای امدیاف در رنگها و طرحهای مختلف جذابیت بیشتری ایجاد میکند.به کار بردن دربهایی با روکش ضد آب در سرویسها نیز توصیه میشود. علاوه بر جذابیت و دلنشینی فضاها، ویلاهای چوبی در برابر زلزله و آتش مقاومت بالایی دارند. نماهای خارجی در معرض باران و باد قرار گرفته و در صورتی که از مصالح نامرغوب و درجه 3 ساخته شده باشند، اصلا مقاومت لازم را نداشته و بعد از مدت بسیار کوتاهی خراب خواهد شد. به خاطر زیاد بودن پروژههای ساخت و طراحی ویلا در شمال کشور، شرکتهای حرفه ­ای بسیار زیادی در زمینه طراحی فضای سبز، طراحی نمای خارجی و داخلی و غیره در حال فعالیت هستند.

اگر قصد خرید یا ساخت ویلا دارید باید با دو شکل پرطرفدار ، یعنی ویلای دوبلکس و فلت آشنا باشید. طراحی ویلا حرفهای به مدلهایی از طراحی میگویند که در آن المانهای مختلف در فضای جداگانه قرار گرفته باشند تا آسایش و آرامش ساکنین را فراهم کند. همچنین باید به لولهکشی ساختمان که در گذر زمان فرسوده میشود و در صورت خرابی خسارت هنگفتی را متوجه ساکنین خواهد کرد توجه داشت و در صورت نیاز تعویض شود. خانه به سلیقه ساکن یا ساکنین نیست و علاقمند به ایجاد تغییرات بازسازی هستند. فضایی که برای دیدن تلویزیون در نظر میگیرید با سایر فضاها جدا باشد، این گفت و گو به این معنی نیست که حتماً باید فضای بزرگ جدایی در اختیار داشته باشید، جدا کردن فضا میتواند با قرار دادن دو صندلی جدا باشد. مثلاً تبدیل کردن ویلا به خانه هوشمند. زمانیکه از تابلوها یا مجموعه قابهای دکوراتیو یا تصاویر روی دیوار استفاده میکنید، فضای داخلی را از حالت خسته کننده و کسلکننده به یک مکان پویا و زنده تبدیل میکنید. نحوه محاسبه هزینه طراحی داخلی ۹۹ به چه صورت است؟

کابینت زیبا و متناسب با رنگ و طرح کاشیها در زیبایی خانه بسیار تاثیرگذار است. مورد دیگری که باعث میشود بازسازی ساختمان موفق شود استفاده از گچبریهای زیبا و در عین حال ساده به همراه نورپردازی است. اینکه دقیقا به چه چیزی احتیاج است که با توجه به آن موارد طراحی را به پیش برد. در برخی موارد هم وقتی طراحی با اجرا تواما اجرا می شود، بصورت درصدی از کل هزینه (۴٪ الی ۱۲٪) محاسبه می شود. 1- تخریب: هزینه تخریب از هر متر مربع 18/000 تومان تا 170/000 متغیر است. از طرفی ابزار لازم برای تخریب مانند پیکور، چکش تخریب و بتن کن نیز روی دستمزد تخریب اثرگذار است. نمای آجری جزئ نمای کلاسیک می باشد که از سیمان و ماسه درست شده است. برخلاف سبک مدرن، در این سبک کمتر از خطوط زاویه دار استفاده می شود و همه چیز با انحنای نرمی تغییر زاویه می دهد. در این مقاله قصد داریم تا با ۱۰ مورد از مهمترین عناوین تاثیر گذار در جواب به این سوال که مراحل ساخت ویلا چیست آشنا شویم. اکثرویلاهای دوبلکس دارای فضای لوکس هستند و عملکردهای مختلف سازه را میتوان به صورت استراتژیک بین دو سطح تقسیم کرد. شما می توانید پرده ها را در صورت نیاز کنار بزنید و اجازه دهید پارتیشن های مختلف ویلا با هم در ارتباط باشند.

بهتر است همه فضاهای موجود در حیاط سبز و زیبا به نظر برسند. سلیقه روز هم منجر به تعویض درب و پنجره ها در بازسازی و زیبا سازی یا مدرن سازی ساختمان مسکونی، تجاری و ویلایی می شود. توصیه می شود شما هم در ویلا کوچک خود و یا هر نوع ویلای دیگری پنجره های سرتاسری به کار ببرید که هم نمایی زیبا ایجاد می نماید هم کوچکی ویلا خیلی به چشم نمی آید. متخصصان بازسازی ساختمان به مالکانی که قصد بازسازی ملک خود را دارند توصیه میکنند در صورتی که این افراد خواهان بازسازی اساسی و کلی واحدشان هستند این کار را به شرکتها یا افرادی بسپارند که کارشان بازسازی است و به عبارت دیگر در این کار خبره هستند. درصورتیکه مصالح با کیفیت مصرف شود و عملیات نصب به دست افراد کاربلد و به درستی انجام شود نتیجه مطلوب کسب میشود. در بازسازی و نوسازی عملیات گچ کاری هنگامی انجام می شود که دیوار تخریب شده باشد یا گچ قبلی قابل تعمیر نبوده و نیاز به گچ کاری کامل باشد. در صورتی که درب ها و پنجره ها پوسیده باشند و از لحاظ سلیقه قابل قبول باشند تعمیر آنها هزینه کمتری خواهد داشت.

در سال 1400 به طور متوسط هزینه مورد نیاز برای ساخت یک ویلای 200 مترمربعی، 2 میلیارد تومان است. این نوع نما با استفاده از انواع مصالح و مواد بسته به سلیقه و نوع طراحی، قابل اجرا است. بسته به اینکه کدام بخشهای واحد مسکونی مورد بازسازی قرار میگیرد و در این بازسازی از چه متریال یا مواد یا به اصطلاح مصالحی استفاده میشود هزینههای بازسازی متفاوت است. در مجموع برای نقاشی کامل یک واحد ۱۰۰ متری متراژ نقاشی حدودا ۳۰۰ متر خواهد بود. و همچنین در زمین هایی با عرض کم یا متراژ پایین , بعلت مشرفیت بر زمین همسایه ساختمان ها بصورت دوبلکس که دارای ارتفاع حداقل 8تا 10 متر است , دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس طراحی بر اساس یک طبقه در همکف صورت میپذیرد. اتاق نشیمنی در طبقه همکف ساختمان وجود دارد که برای طراحی اتاق نشیمن از مبلمان زرد و میز شیشه ای و صندلی قهوه ای استفاده شده است همچنین در روبروی مبلمان نیز میز تلویزیون قهوه ای رنگی قرار داده شده که اعضای خانواده می توانند به راحتی روی مبل بنشینند و تلویزیون تماشا کنند. در طراحی یا ساخت اولیه مشکلاتی وجود داشته که لازم است بر طرف و باز طراحی و بازسازی شود. کارشناسان بازسازی آپارتمانها توصیه میکنند: برای اینکه تغییرات در دیوار و کف و آشپزخانه و بهطور کلی تغییرات برای زیبایی ساختمان به درستی انجام شود و بهترین نتیجه کسب شود پیش از هر چیز به یک طرح اولیه زیبا و منطقی بر اساس فضای موجود نیاز است.

هر چه یک طراح داخلی ایده های بیشتری در خصوص الگوی چیدمان مبلمان، تزئینات دکوراسیون داخلی و نمای کلی فضا داشته باشد، بهتر می تواند نورپردازی را برای برجسته نشان دادن این المان ها مورد استفاده قرار دهد. در این مرحله طراحی نمای داخلی، نمای خارجی و دکوراسیون داخلی براساس نمونه های موجود، ایده کارفرما و تخصص طراح انجام می شود. با استفاده از جوشکاری و مدل های فرفوژه و … در یک ویلای دوبلکس کوچک تمامی بخش های مختلف به نحوی طراحی می گردند که از متراژ زمین بیشترین استفاده انجام شود. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه با پیشرفت علم و مشغله های کاری زیاد که برای همه مردم به وجود آمده است، همه ما نیاز به مکانی دنج و راحت برای آرامش و استراحت بعد از یک هفته کار در اوقات تعطیلات را داریم، بنابراین شما می توانید با مشاوره گرفتن در مورد طراحی ویلا در هر کجای ایران که باشید با هزینه رایگان این مشاوره را دریافت نمایید. همچنین وجود المانهایی چون فضای سبز، استخر، مجموعه باغ، پارکینگ، مبلمان محوطه و یلا و هماهنگی بین آنها تاثیر بسیاری در زیبایی و راحتی ویلا خواهد داشت. اما نکته مهم که هم به زیبایی کار و هم بحث استفاده بهینه از انرژی کمک میکند استفاده از درب و پنجرههای دو جداره است.

اگر فقط سقف به نقاشی نیاز داشته باشد، متراژ کار همان متراژ زیر بنا خواهد بود یعنی ۱۰۰ متر نقاشی. اگر تنها دیوارها نیاز به رنگ کاری داشته باشند، متراژ کار دو برابر زیر بنا خواهد بود یعنی ۲۰۰ متر نقاشی. هزینه های بنایی انواع مختلفی دارد که در لینک زیر می توانید مشاهده کنید. 2- بنایی: در بازسازی خانه و اماکن یکی از مهمترین بخش های بنایی، ایجاد دیوار است. هزینه تخریب و بازسازی یک دیوار به جنس دیوار (بتنی، آجری و …) دارد. هزینه طراحی: یک ویلای کوچک با توجه به متراژ کمتر آن از هزینه های طراحی پایین تری هم برخوردار است که میتوانید با تماس با مشاورین ما در دفتر معماری ایماژ از این هزینه ها مطلع شوید. بنا بر تجربه گروه مهندسی پردیس سازه در اجرای بازسازی های متعدد، به منظور براورد هزینه بازسازی ابتدا کارهای بازسازی اعم از سفت کاری و نازک کاری (تخریب، تعمیر، ساخت، گچ کاری، نقاشی و …) را بایستی اولویت بندی کرد. اگر انتظار شما از طراحی ویلای مدرن، باغ ویلا و محوطه سازی ویلای مسکونی شما این است که تمامی اصول و قواعد مهندسی رعایت شده باشند و همگام با هر مرحله، مشاوره حرفهای و تخصصی دریافت کنید، هزینهها را در عین حفظ کیفیت پایین بیاورید و زمان طراحی تا اجرا و احداث کامل به حداقل ممکن برسد، ما بهترین شرکت طراحی ویلا تهران را به شما پیشنهاد میکنیم.

اگر مایلید بدانید خصوصیات یک ویلای مدرن چه شاخصه هایی دارد این مطلب را تا انتها دنبال کنید. می توانید در ادامه 50 نمونه پروژه مختلف دیگر از دکوراسیون داخلی منزل را مشاهده کنید. شما می توانید با اطمینان خاطر طراحی و ساخت ویلای رویایی خود را به این مجموعه بسپارید. ویلاها ساختمانهای مسکونی خارج از شهری هستند که بیشتر صاحبان آنها ترجیح میدهد هر از چند گاه به حومه شهر و ویلایشان پناه برده و تجدید قوا کنند اما معماری داخلی ویلا تا چه میزان موثر است؟ این افراد به جهت خرید مصالح به میزان زیاد وبه قیمت عمده توانایی تامین مصالح مورد نیاز برای بازسازی با قیمتهای مناسب تری دارند ضمن اینکه متدهای متنوعی از انواع روشهای بازسازی را به مالکان پیشنهاد میکنند که منجر به بازسازی بهتر و زیباتر واحد مسکونی میشود. با این حال،کارشناسان بازسازی توصیه میکنند چنانچه افراد خودشان قصد بازسازی بنای محل سکونتشان را دارند باید چند اصل مهم را در نظر داشته باشند و به آنها عمل کنند.

به عنوان مثال اینکه ابعاد سرامیک چقدر باشد، سنگ اسلب داشته باشد، نورپردازی به چه صورت و دارای چقدر پیچیدگی باشد، تخریب چه میزان و حجم بنایی یا نازک کاری چقدر باشد تعیین کننده دستمزد نهایی بازسازی خواهد بود. از آنجا که یک ویلا دارای المان های متنوع و نسبتا زیادی میباشد نمیتوانیم هر المان را بدون درنظر گرفت کاربرد و زیبایی درهرکجای ویلا میخواهیم جانمایی کنیم لذا باید بر اساس نیاز و ابعاد و فضای مورد نیاز همینطور توجه به زیبایی شناسی محوطه اقدام به جانمایی کنیم.بعنوان مثال بهتر است آبنما جایی باشد که در معرض دید افرادی که نشسته یا در حال استراحت هستند قرار بگیرد تا بتوانند از صدای آب همینطور زیبایی آن بهره لازم را ببرند.یا اینکه بهتر است باربیکیو در مکانی نزدیک به آلاچیق یا آشپزخانه جانمایی شود تا بهنگام پخت و پز نقل و انتقال وسایل راحت و با حداقل ریخت و پاش باشد.برای اطلاعات بیشتر به مقاله جانمایی مناسب المان های باغ و ویلا مراجعه بفرمایید. در این سبک اغلب از پرده استفاده نمی شود و یا اگر قصد دارید که از پرده برای فضاهای داخلی خود استفاده کنید ، می توانید از پرده های نازک مناسب این سبک استفاده کنید تا نور کافی وارد فضاهای داخلی شود .

هزینه طراحی بازسازی (دکوراسیون داخلی و خارجی) می تواند از ۴۰۰ هزار تومان الی (بصورت نوعی) ۲۵۰ میلیون تومان متغیر باشد. می تواند از متری مربع ۴۰۰ هزار تومان الی 2 میلیون تومان متغیر باشد. ویلاهای دوبلکس این امکان را فراهم می آورند که در فضای نسبتا کوچک تمام آنچه در یک خانه بزرگ نیاز است را داشته باشید. اگر بخواهند کل آشپزخانه را کابینت نمایند در ابتدا تمام فضا را متر کرده و سپس بعد از کسر فضایی که یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، فر و… به همین خاطر است که طراح این خانه ویلایی، چنین فضایی را در پایین پله ها برای صاحبخانه طراحی کرده. در بازسازی به مدت زمان بهره برداری تا بازسازی مجدد و یا تخریب نهایی نیز باید توجه نمود تا هزینه ها منطقی شوند. به مدت زمان بهره برداری تا بازسازی مجدد و یا مدت زمان بهره برداری تا تخریب نهایی نیز توجه شود تا هزینه ها منطقی و هدفمند صرف شوند. امکان پذیری ایدههای شما میتواند به محدودیتهای بودجه مربوط شود اما همیشه گزینههای زیادی در محدودههای مختلف بودجه وجود دارند. این سبک از طراحی ویلا، معرف عظمت ، شکوه وقدرت بوده و وجود سرستون های مجلل یکی از ویژگی های بارز آن است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار