قیمت دریچه تنظیم هوا پلاد

قیمت دریچه تنظیم هوا پلاد

این دریچه ها قابل تنظیم می باشند و می توان پره های آن ها را به جهت های مختلف تنظیم کرد. هوای خروجی در دریچه های هوا به کمک تیغه های عمومی و افقی درچه ها از مسیر های افقی و عمودی خارج می شوند. پخش نامحسوس هوا بصورت دیفیوزر، کنترل هوا دهی با دمپر، قابلیت هوا دهی بصورت ۴،۳،۲،۱ طرفه، محل نصب داخل سقف و سقف کاذب، سرعت هوا دهی تا ۲۰۰۰ فوت بر دقیقه.

امروزه در صنعت فلز و آلومنیوم و استیل و پلاستیک جایگزین چوب شده است. شما همچنین می توانید انواعتجهیزات تهویه و متعلقات تاسیسات را از طریق بخش محصولات تهویه و کانال سازی مشاهده نمایید. 1) برحسب نوع دستگاه پخت و پز، مقدار تخلية هواي هودهاي سه طرفه و چهار طرفه، بايد مطابق جدول زیر باشد. 1) هود بايد به گونه اي طراحي، ساخته و نصب شود كه بخار آب، چربي، دود، بو و ديگر گازهاي )حاصل از آشپزي به طور مؤثر، به داخل آن هدايت شود.

عایق صداگیر اتاق بهترین قیمت عایق صوتی اتاق خواب در بسیاری مواقع افراد برای اینکه اتاق یا هر فضایی از خانه یا شرکت را آکوستیک… I 2) بر روي آن دسته از دستگاه هاي پخت و پز كه روغن و دود متصاعد مي كنند، بايد هود نوع )نصب شود. 1) نصب هود براي دستگاه پخت و پز تجاري كه در واحدهاي مسكوني نصب مي شود و براي )مقاصد تجاري به كار نمي رود، الزامي نيست. 1) كانال اصلي تخليه هوا بايد درون يك شفت ساختماني با جدارهاي مقاوم در برابر آتش )اجرا شود.

نوع خاصی از دریچه‌ های تهویه نیز وجود دارند که مناسب هوای مرطوب یا حرارت نیستند. توجه کنید که این نوع از دریچه‌ های تهویه دارای قیمت پایین‌تری هستند و قابلیت استفاده برای برخی کولر‌های گازی که تنها برای هوای خنک مناسب هستند را دارند. دریچه بلندگویی که از قدیمی ترین انواع دریچه تهویه هوا می باشد که همچنان از آن استفاده می شود. به دلیل ظاهر خاص آن که شبیه به بلندگو می باشد نام آن دریچه بلندگویی گذاشته شده است.

  • لازم به ذکر است که ساخت دریچه هوا ی اسلوت ردر طول های بزرگتر از این مقدار هم به لحاظ خدمات رنگ کوره ای و هم به لحاظ حمل و نقل دچار محدودیت می باشد .
  • کانال فلکسیبل آی اف دی ساختار به هم پیوسته و یکنواخت دارد وهمچنین در سیستم های مکش نیز استفاده می شود.
  • دریچه هایی که دارای جنس پلاستیکی هستند در سیستم های هواساز و کولر ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • دریچه‌های دیفیوزر گردابی (یا خورشیدی) به منظور ایجاد جریان اختلاطی کامل با طول پرتاب نسبتا بلند استفاده می‌گردد.

در ادامه به انواع و مزایا به‌کارگیری از دریچه هوای گرد جهت تهویه مطبوع بیشتر توضیح خواهیم داد. هدف اصلی این کانال‌ها انتقال و توزیع مناسب جریان هوای سرد یا گرم به محیط موردنظر می‌باشد. اما، درکنار کانال تهویه، انتهای کانال‌ها نیز نیاز به نصب دریچه دارند. دریچه‌های هوا به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ بطور مثال دریچه‌های رفت برای دمش هوا به محیط و دریچه‌های برگشت برای مکش هوا به سمت دستگاه نصب می‌گردند. دریچه‌های بازدید هم نوعی دیگر از دریچه‌ها هستند که به منظور ایجاد دسترسی برای نصب، بازدید و یا تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها از آنها استفاده می‌کنند.

دریچه هایی که دارای جنس پلاستیکی هستند در سیستم های هواساز و کولر ها مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب دریچه هوا بسیار مهم است اگر کاربری دریچه با محیط مورد نظر متفاوت باشد اثر کار کل سیستم بی نتیجه خواهد ماند. دریچه هوا دارای انواع مختلفی است و نمی توان برای همه سیستم‌ها و در همه محیط ها از دریچه های یکسانی استفاده نمود. برای نصب دریچه فلزی هوا , تهویه آسیا و یا هر نوع دریچه دیگری باید از افراد با تجربه و کار کرده کمک بگیرید.

دریچه هوای برجسته گرد

اکثر دریچه‌های چرخشی از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند، اما اگر می خواهید از آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شوند، می‌توانید آن را سفارش دهید. برخی از دریچه‌های چرخشی ترکیبی از دو ماده با بدنه از فولاد گالوانیزه و تیغه های ساخته شده از آلومینیوم هستند. تیغه‌های آن‌ها آرایش‌های متفاوتی برای الگوهای جریان هوای مختلف دارند. دریچه‌های چرخشی را می‌توان در مکان‌هایی مانند دریچه‌های جهتی و گرد نصب کرد.

دریچه های تایلی

دریچه خطی مخصوص هوادهی از سقف تولید می شوند و بیشتر در سقف ساختمان ها قابل استفاده می باشد. مهمترین و بیشترین جنس دریچه هوا از نوع فلزی است که اغلب آلومینیومی می باشد و خود دارای زیر مجموعه های فراوانی می باشد. ابعاد دریچه هوا باید با توجه به انتهای انشعاب کانال ها در نظر گرفته شود. و با توجه به سفارش مشتری متغیر خواهد بود البته ابعاد استاندارد آن در بازار موجود است و می توانید به راحتی از مبان آنها با توجه به نیاز خود خریداری انجام دهید. در بحث ظرفیت دریچه هوا باید به میزان سرعت هوای عبوری از آن نیز توجه شود.

از امکانات دیگر استفاده از دمپر در این دریچه ها جهت کنترل هوادهی برای استفاده از دستگاه هواساز است. دریچه های خطی هوا می توانند با داشتن ظاهری باریک و بلند زیبایی خاصی به محل استفاده آنها میدهد. از آنها میتوان در مکانهایی مانند راهروهای طولانی و مکانهای بزرگ عمومی، جلوزن و برگشت فن کویل ها استفاده نمود.

دریچه کولر آبی به سایز ها و شکل های مختلفی تولید میشوند و این نوع دریچه های کولر متناسب با قضای داخلی اتاق و ابعاد کانال کولر آبی تولید و نصب میشود. دریچه هوای آلومینیومی نوعی دریچه فلزی هوا به شمار می رود و قسمت داخلی آن می تواند به صورت مشبک باشد این دریچه ها قابل تنظیم هستند. دریچه هوا دارای شکل دیگری به نام دریچه خورشیدی می باشد که به صورت فریم دار و یا بدون فریم تولید می گردد. این دریچه را می توان در انواع ساختمان ها با کارکرد های مختلف مشاهده نمود. دریچه هوا صنعتی و دریچه هوا ساختمان می توانند دارای عملکرد دریچه هوای برگشت باشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار