قیمت دریچه زیر فن کویل خرید اینترنتی قیمت دریچه زیر فن کویل با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

برای ساخت درب دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم که متناسب با چهارچوب فریم دریچه زیر فن کویل سایز شده باشد استفاده می شود . درب دریچه زیر فن کویل باید در داخل نشیمن گاه فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نشستن داشته باشد . البته با توجه به لولایی بودن نوع این دریچه زیر فن کویل حتماً بادخور ضخامت لولا نسبت به یکی از ابعاد که لولا بر روی آن نصب شده است ، لحاظ گردد .

دریچه خطی فن کویلی یا دریچه دسترسی فن کویل خطی

طریقه نصب دریچه زیر فن کویل گل سقفی نیز به دوصورت پیچ ازرو و پیچ مخفی می باشد. اگر قرارباشد هوای مورد نیاز برای برگشتِ دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود، از این نوع دریچه زیر فن کویل استفاده می شود. نصب شده باشد برای ساخت دریچه زیر فن کویل لزوماً باید از جنس ورق استنلس استیل در عیارهای گوناگون از جمله 304 و 316 استفاده نمود. بدیهی است که در حالت پیچ از داخل باعث می شود نمای دریچه شکیل تر باشد. اما اغلب در دریچه مدلهای لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به استفاده میگردد.

فرق بین فن کویل و داکت اسپلیت چیه؟

نکته ی دیگر هم تراز بودن سطح زیرین کلاف دریچه زیر فن کویل با سطح سقف کاذب می باشد . به دریچه بازدید، دریچه دسترسی، دریچه فن کویل هوا یا دریچه بازدید زیر فن کوئل نیز گفته می شود. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت دریچه بازدید فن کویل ضخامت ورق های استفاده شده میباشد و میزان خروجی و جریان هوا میباشد.

  • پره ای شکل هستند و دارای منافذی در گوشه ها هستند که باعث شده عملکردی بسیار مطلوبی را جهت تهویه رقم بزنند و دریچه ها به صورت وزنه ای و لولایی امکان باز و بسته شدن دارند مناسب برای محیط اداری می باشند.
  • دریچه بازدید فن کویل ساده با دو مدل وزنه‌ای و لولایی با قفل زیمنس تولید می‌گردد.
  • روکش سوپاپ زیر فن کویل گریل نیز به صورت وزنه و لولا ساخته شده و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک با کد رنگ دلخواه مشتری روکش شده است.
  • تنوع ساخت دریچه های بازدید فنکوئل زیاد است و با آلومینیوم، ام دی اف و پلاستیک میتوان آن را در هر مدل و ابعادی تولید کرد.

نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان. سیستم فن کویل با لوله کشی قابل انجام است و نسبت به کانال کشی فضای بسیار کمتری را اشغال می کند . با استفاده از فن کویل ها تجهیزات مرکزی گرمایش، سرمایش کوچکتر می شود اما برای این دستگاه ها می بایست دریچه مناسب با ان انتخاب شود . قابل تولید است و فریم آن با پیچ مخفی و یا پیچ از روی نما تثبیت میشود . نوعی دریچه برای عبور تامین هوای مورد نیاز محیط است و قابلیت باز و بست شدن به صورت درجه بندی شده را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروهالوفلاشینگدر ارتباط باشید. جهت پوشش نهایی این دریچه ها از رنگ های الکترو استاتیک کوره ای استفاده می شود. پس از انجام مراحل تولید جهت حذف هرگونه خاک و دیگر ذرات دریچه ها اسید شویی می شوند و پس از انجام پوشش زیرسازی پسندیده (با توجه به نوع فلز انتخاب می شود و برای هر نوع فلز از پوشش متفاوتی استفاده می گردد)روی خط کاموایر پاشش و کوره قرار می گیرند. اما قابلیت تغییر دادن یا اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد.

در کلیه مکان‌هایی که در آن‌ها فن کویل‌های سقفی استفاده شده باشد به دریچه آن نیاز می باشد . زایده های پیچ بر روی نمای بیرونی پدیدار نماند و دریچه زیر فن کویل به زیباترین شکل قابل مشاهده باشد. بعد از این مرحله نوبت به گوشه زنی هر یک از اضلاع پروفیل فریم می رسد . این کار برای این است که مطمئن شویم زوایای دریچه زیر فن کویل ۹۰ درجه است . برای ساخت این دریپه زیر فن کویل ابتدا حفره ی مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه می زنیم . باید توجه داشت که هنگام اندازه گیری نباید بادخوری در نظر گرفته شود .

بدنه‌ی دریچه زیر فن کویل به وسیله رنگ کوره‌ای پودری استاتیک، در رنگ های مختلف،متناسب با رنگ فضای محیط (سفید،کرم،مشکی،قهوه‌ای و…) دریچه فن کویل پوشش داده می‌گردد. این نوع دریچه زیر فن کویل دارای خطوط موازی مثل خطوط دریچه اسلوت است.به همین دلیل نام آن به دریچه زیر فن کویل خطی طرح اسلوت معروف گردیده. درب این نوع دریچه زیر فن کویل نیز از ترکیب یک ورق آلومینیومیِ ضخیم و یک دریچه خطی با طرح اسلوت تشکیل شده که هوای مورد نیاز دستگاه فن کویل از میانِ لایه‌های هوای دریچه اسلوت به سمت دستگاه هدایت می‌گردد. البته تناسب میان دریچه هوای خطی اسلوت و دریچه زیرفن کویل، مهمترین دلیل برای انتخاب این مدل برای دریچه زیرفنکویل است. درب دریچه زیر فنکویل خطیِ طرح اسلوت نیز با دو مدلِ وزنه‌ای و لولایی قابل تولید و بهره برداری است.

برای دستگاههایی که نیاز به مکش هوا از بدنه درب دریچه بازدید را دارند برایتناسب با مدلِ دریچه دهش(اگر از مدل خطی باشد)، از دریچه زیر فن کویل خطی استفاده می‌گردد. درب دریچه زیر فن کویل خطی از یک ورق آلومینیومی تشکیل شده که در بدنه خود یک دریچه خطی را به صورت ترکیبی جای داده است. این دریچه خطی باعث ایجاد منفذی برای عبور هوا از محیط به محفظه داخلی فنکویل می‌گردد. این توری به نوعی نقش فیلتر را ایفا کرده و از انتقال گردوخاک جلوگیری کرده و همچنین امکانِ ترددِ حشرات را از محیط به داخل محفظه و بالعکس را به حداقل می رساند. کلیه قسمت های سطح دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره‌ای در رنگهای مختلف می پوشانند. دریچه زیر فن کویل خطی نیزبه دو به صورت لولایی و وزنه‌ای تولید و به صورت پیچ مخفی و پیچ از رو نصب می‌گردد.

قیمت دریچه زیر فن کویل خرید اینترنتی قیمت دریچه زیر فن کویل با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار