نقش رسانه در حوزه پزشکی و سلامت-دراگمد

حتی می توانید از طریق رسانه ها به آن ها ساعات و روزهای حضورتان در کلینیک را اطلاع دهید . بیانیه سازمان بهداشت جهانی درباره ایمنی واکسن آسترا زنکا کووید ۱۹ برخی کشورها در… پژوهشگران دانشگاه UCLA کالیفرنیای آمریکا و دانشمندان آلمانی در یک بررسی مشترک از اثر… شواهد حاصل از این بررسی سیستماتیک زنده و متاآنالیز شبکه حاکی از آن است…

همزمان با انتصاب معاونان، روسا و مدیران جدیدی که روحیه جهادی داشتند و ابقای مدیران امتحان پس داده، خون جدیدی در رگ های دانشگاه دمیده و برای اولین بار مفهوم دانشگاه اجتماعی مطرح و افق های روشنی برای دانشگاه ترسیم شد. در این کلیپ روایت یکسال خدمت و تلاش مبتنی بر علم نافع در دانشگاه علوم پزشکی تهران را می بینید. در پایان از زحمات، پیگیری ها و فعالیت های مستمر و چشمگیر ۳۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل گردید. همچنین با توجه به کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اصفهان در دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران، از زحمات مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اصفهان سرکار خانم سعیده موسوی تقدیر گردید. رئیس اداره آموزش معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی شد طی حکمی از سوی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، دکتر رضا شیری به عنوان ” رئیس اداره آموزش معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه ” منصوب گردید. رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی معرفی شد طی حکمی از سوی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، دکتر آرمان لطیفی به عنوان ” رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی” دانشکده علوم پزشکی مراغه منصوب گردید.

خوشبختانه این روزها با پیشرفت های دانش دندانپزشکی زیبایی و حضور متخصصان حرفه ای در این حوزه به راحتی همگان می توانند از طرح لبخندی زیبا و شگفت انگیز برخوردار شوند. در كنار ويژگي هاي مثبتي كه اينترنت براي تبديل شدن به اولين منبع كسب اطلاعات سلامت دارد، نبايد از ويژگي هاي منفي آن نيز غافل ماند. اطلاعاتي كه در اينترنت ذخيره شده است از هيچ طبقه بندي برخوردار نيست، اين ويژگي مي‌تواند جست‌وجوي اطلاعات را براي جست‌وجوگر اطلاعات سلامت مشكل سازد(Cline & Haynes، 2001). نتايج تحقيقات نشان مي‌دهد كه بيش از 50 درصد از اطلاعات سلامت در اينترنت غير معتبر هستند (Abelhard & Obst، 1999).

نشست خبری رئیس دانشکده علوم پزشکی و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان با اصحاب رسانه برگزار شد

سلول‌های مخروطی چشم افراد کوررنگ فاقد رنگ‌دانه‌هایی هستند که موجب دیدن رنگ‌ها مجله ی پزشکی به زبان فارسی می‌شوند. به همین دلیل این افراد برخی رنگ‌ها را به شکل طیفی از رنگ‌های خاکستری و سیاه می‌بینند. پنج ترفند مخفی گوگل کروم که باید از آن ها مطلع باشید بسیاری از تست های سرعت و مقایسه ها نشان می دهد که سریعترین مرورگر پلتفرم اندروید اپلیکیشنی نیست… وبمستر کیست و چه کارهایی انجام میدهد؟ وب مستر کیست ؟ وب مستر در لغت به معنای مدیر سایت میباشد . هاست لینوکس چیست؟ هاست لینوکس هاست لینوکس هاستی است که بر روی سرورهایی که سیستم عامل لینوکس…

  • اما باید قبل از انجام هر گونه جراحی زیبایی اطلاعات کاملی در خصوص روند انجام جراحی، تغییرات حاصله، عوارض جراحی زیبایی و از همه مهمتر چگونگی تشخیص و انتخاب بهترین جراح زیبایی بدست آورید.
  • گفت و گوی دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با برنامه چرخ در شبکه 4 در دو نوبت پخش شد.
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در برنامه تلویزیونی طبیب در شبکه 3 سیما ضمن پاسخگویی به سؤالات مردم به معرفی روش‌های نوین درمانی پرداخت و از مردم خواست تا بیش از گذشته با دانشگاه در ارتباط باشند.

نشست خبری دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با رسانه ها به صورت حضوری و به صورت برخط روز شنبه 25 دی 1400 در استودیو سلامت وزارت بهداشت برگزار شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در برنامه تلویزیونی طبیب در شبکه 3 سیما ضمن پاسخگویی به سؤالات مردم به معرفی روش‌های نوین درمانی پرداخت و از مردم خواست تا بیش از گذشته با دانشگاه در ارتباط باشند. رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه درپیامی فرارسیدن روز پرستار را تبریک گفت به گزارش روابط عمومی دکتر ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی طی پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار رابه جامعه بزرگ پرستاران تبریک گفت. مطالب/ نشست خبری رئیس دانشکده علوم پزشکی و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان با اصحاب رسانه برگزار شد به گزارش روابط عمومی، این نشست در خصوص بیماری تب کریمه کنگو و با هدف آگاه سازی و رفع نگرانی برگزار گردید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران ❤️【سال 1401】+ لیست 10 تایی

نقش رسانه در حوزه پزشکی و سلامت-دراگمد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار