نمای کامپوزیت ساختمان + قیمت طراحی و اجرای کامپوزیت نما و نما آلومینیومی

در یک منزل چون قرار است فقط طرح به تایید صاحب و مالک ملک برسد کار زیاد دشوار نیست اما اینجاست که یک طراح حرفه ای باید خودش را به کارفرمایش ثابت کند و با ارائه طرحی خاص و بی نظیر رضایت خاطر عمومی بازدید کنندگان را به همراه داشته باشد.دکوراسیون مغازه می تواند مهمترین عامل موفقیت شما در امر فروش باشد. به همین خاطر باید نورپردازی را جدی بگیرید. جوانان همیشه به دنبال ایده های تازه و متفاوت هستند و به همین خاطر ویترین های جذاب و کاملا خلاقانه را بیشتر میپسندند. همیشه ارائه محصولات در پوششی زیبا می تواند به فروش بیشتر هر کسب و کاری کمک کند.فروش لوازم بهداشتی و آرایشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دکوراسیون زیبا در گام اول اعتبار فروشگاه شما را به رخ مشتریانتان می کشد و سبب جلب اعتماد آنان به شما و محصولاتتان می شود. طراحی مغازه می تواند تاثیر خوبی روی فروش و موفقیت کسب و کار داشته باشد و یکی از مراحل مهم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق نیز قلمداد می شود. به همان صورت که اگر طراحی نما مغازه بر طبق اصول و طراحی باشد، مشتریهای بیشتری جذب میشوند؛ به همان صورت هم یک طراحی غیر اصولی که استاندارد هم نباشد، در جلب نظر مشتری موفق نخواهد بود.

علاوه بر موارد گفته شده و مفاهیمی که آینده قرار است مطالعه کنید باید بدانید که خرید سایت آماده می تواند کسب و کار و فروشگاه شما را در مسیر پیشرفت هدایت کند. هر دکوری قابلیت زیبا شدن را دارد به شرطی که در ان طبق اصول و قواعد کار شود.در دکوراسیون داخلی ویترین مغازه چنانچه از یک سازمان بندی صحیح استفاده شود می تواند برای مخاطبان جالب و حس کنجکاوی انها را برانگیزد و این به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود بکشانید. در واقع طراحی ویترین مغازه می تواند هم عملکرد مثبت و هم عملکرد منفی بروی کسب و کار شما داشته باشد و باید در طراحی و نوع دکوراسیونی که قرار است برای آن به کار ببرید نهایت دقت را به عمل آورید.مواردی همچون رنگ بندی ویترین و نور پردازی ان از جمله مهمترین بخش های ایجاد یک ویترین به شمار می روند که باید دقت لازم را به انها داشته باشید. طراحی یک دکوراسیون زیبا که توانایی جلب نظر مشتریان را داشته باشد برای تمامی صاحبان کسب و کارهای مختلف به خصوص مغازههای لوازم لتحریر امر بسیار مهمی بهحساب میآید.

سعی کنید ترکیب رنگی که برای بوتیک به کار میبرید، کاملا مطابق با رنگ های سازمانی تان باشد. یکی از کارهایی که باید در طراحی دکور بوتیک مردانه مد نظر قرار داد، استفاده از رنگ سازمانی مجموعه در بخش های مختلف مغازه و فروشگاه می باشد. دکوراسیون فروشگاهی با بهره گیری از روش های مختلفی همزمان با نصب و اجرای سقف کاذب و ساخت انواع دکورهایی که درآنها از چوب استفاده شده است توانسته است به معماری داخلی فروشگاه و یا دکور فروشگاه معنایی دیگر ببخشد. نمای ساختمان شامل دو سوی اصلی ساختمان یا بیشتر، قسمت ورودی پشت بام و ورودی اصلی ساختمان بسته به شکل و نوع زمین میباشد در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد. در واقع این بخش از مغازه بیش از سایر قسمت ها می تواند حس دعوت کنندگی را در مشتری ایجاد کند.

راه اندازی یک فروشگاه کفش ممکن است هدف ایده آل و پر شور و هیجانی به نظر شما برسد. طبقه اجتماعی مراجعه کننده گان نیز به صورت عمومی باید مورد بررسی قرار بگیرد .در واقع باید دید که مغازه ای که قرار است کار طراحی در ان صورت پذیرد در کدام یک از مناطق شهر قرار گرفته است.با در نظر گرفتن این نکات می توان به هدف نهایی نزدیک شد و در نهایت طرحی زیبا تر و منحصر به فرد تر را خلق کرد. از آنجایی که طراحی ویترین با سه نوع ویترین باز، ویترین بسته و ویترین خاص انجام می شود و هر کدام از این ویترینها دستورالعمل خاص خود را برای طراحی می طلبد در طراحی دکوراسیون ویترین ترمه پلاس بعد از صحبت و بررسی معیارهای کارفرما، طراحی ویترین بسته پیشنهاد گردید که با نظر خواهی ایشان، در نهایت متناسب با نیاز مرکز خرید ویترین نیمه بسته تایید و طراحی شد. با توجه به اینکه چه سبکی را برای پوشاک و اجناس مغازه در نظر گرفته اید باید بتوانید نورپردازی متناسب با آن را انتخاب و اجرا کنید. این بخش از بوتیک به شدت بر دیدگاه مشتری درباره نوع اجناس و سبک کارتان تاثیر گذار است. اگر سبک مدرن و جدید را برای قفسه بندی خود انتخاب کنید، ترجیها لوازم التحریری که قرار است روی آنها قرار بگیرد را نیز از طیف رنگی تند و جذاب انتخاب کنید و اگر سبک قفسه بندی شما کلاسیک است، از رنگ بندی ملایم و روشن هنگام چیدن محصولات استفاده کنید.

و پس از مرحله تولید، مرحله نصب و اجرا آغاز می شود. همچنین دقت کنید که بهتر است دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه نسبت به زنانه سادهتر باشد و تمامی پوشاک و موارد مرتبط به لباس مردان از جمله کمربند باید طوری در دکور مغازه قرار گیرد که به خوبی قابل رویت باشد. از دیگر اصول مهم در طراحی دکور بوتیک مردانه، مسیر حرکت مشتری می باشد که می تواند بر متعاقد کردن وی برای بازدید از سایر بخش ها اثر زیادی داشته باشد. این کار باعث میشود تا نوعی هیجان و حرکت در فعالیتتان احساس شود و قطعا تاثیر مثبتی بر دیدگاه مشتری درباره شما خواهد داشت. مجله دکونیوز در ادامه به چند اصل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه و هر آنچه که باید درباره آن بدانید اشاره خواهد کرد. در طراحی داخلی آن هم برا یک مغازه شاید ریزه کاری هایی که برای طراحی منازل داشتیم را نداشته باشیم اما خوب قطعا مسائل مربوط به خودش را داریم.باید بدانید که در یک محیط تجاری مانند مغازه به دلیل طیف مراجعه کنند گان بسیار وسیع است و ممکن است از هر سلیقه و هر طبقه اجتماعی به انجا مراجعه شود پس باید در نوع طرحی که استفاده می شود دقت لازم را به عمل اورد تا در نهایت موجب رضایت عمومی مراجعه کنندگان قرار گیرد.

نمای بیرونی کافیشاپ شما چگونه خواهد بود؟ حتی ممکن است بخواهید نمای ویترین خود را روی کاغذ بکشید. پس مثلا در انتهای راهروها، چیزهایی را قرار دهید که چشم و توجه مشتریان را به سمت خود جلب می کنند. پس تا انتها با ما همراه باشید. استفاده از رنگ بندی های صحیح و نور پردازی مدرن نیز می تواند کمک بسیاری به شما در جلب توجه مشتریانتان نماید.در واقع دکوراسیون داخلی مغازه حرف اول و آخر را در انتخاب کالا توسط مشتری خواهد زد.اگر دکور شما حرفی برای گفتن داشته باشد و دارای ایده های نو باشد می توانید امیدوار باشید که با ارائه خدماتی مناسب هر بیننده ای را به یک مشتری تبدیل نمایید. طراحی یک قفسه بندی و دکور زیبا با رعایت اصول میتواند مشتریان را به سمت فروشگاه لوازم التحریر شما جذب کرده و آنها به مشتریان دائمی شما تبدیل کند. اسم مغازه باید متناسب با فعالیت شما باشد، معنا و مفهوم داشته باشد و همچنین مشتری با شنیدن نام مغازه جذب شده و برای خرید به شما مراجعه کند.

حس رضایت از خرید در نهایت به ایجاد حس وفاداری به مغازه و همچنین گفتمان مثبت در مورد خرید کمک بسیاری خواهد کرد، یکی از عوامل تأثیر گذار بر جو مغازه زیبایی ظاهری آن است. یکی از مهم ترین مزایایی که این متریال به نسبت سایر انواع آن دارد، حفظ زیبایی و آراستن فضای مورد نظر است. یکی از اصول نورپردازی در دکوراسیون داخلی فروشگاه، استفاده از نور های نقطه ای در قسمت هایی از فضا که کالای موجود در آن منطقه مهمتر است می باشد. در طراحی داخلی مغازه، نقطه آخری که مشتریان در طی مسیر خود در داخل فروشگاه با آن روبرو می شوند، میز صندوق و کانتر فروشنده در کنار درب خروجی و در قسمت سمت چپ فروشگاه است. تحقیقات نشان داده است که اکثریت افراد در هنگام ورود به یک فروشگاه، مغازه، نمایشگاه و یا هر فضای مشابه دیگر، به صورت ناخودآگاه ابتدا به سمت راست خود توجه می کنند. در این رابطه پیشنهاد می کنیم حتما به محل شرکت ما تشریف اورده و از آخرین دستاوردها و طرح های موجود که در این زمینه ارائه داده ایم دیدن نمایید.

رعایت نظم و ترتیب در فضای مغازه یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید بر اساس اصول فنگ شویی مغازه مورد توجه قرار بگیرد بنابراین بهتر است کالاها را به صورتی در فضای مغازه بچینید که کالاهای همگروه در یک طراحی داخلی مغازه روسری فروشی مکان قرار بگیرند. یکی از بزرگ ترین اهدافی که این شرکت دارد، مشتری مداری و رضایت شما مشتریان می باشد. بهرحال باید فضای مغازه را نورانی کنید تا بزرگ به نظر برسد و جلوه داشته باشد. و این نکته امری غیرقابل انکار میباشد.و اصل طراحی نمای بیرونی رستوران بر این اساس است که مشتریان چه پیاده و چه سواره، باید متوجه شوند که مغازه شما چیست. نمای کرتین وال یکی از نماهای مدرن با ترکیب پروفیل های آلومینیومی به عنوان سازه و لاستیک های آب بندی و هوابندی و اتصالات نصب می باشد. یکی از مواردی که برای طراحی دکوراسیون ویترین باید در نظر گرفت، جنسیت مشتریانی که وارد فروشگاه می شوند و نوع کاربری فروشگاه مورد نظر است. هر مغازه ای نمیتواند تعداد زیادی از مشتری را جذب کند ,جهت جذب تعداد بالایی از مراجعه کننده , این نیازمند زیرساخت ها و اجرای مواردی است که یکی از آنها دیزاین ورودی و درب مغازه است .

از جمله مهم ترین مسائلی که پیش از طراحی دکوراسیون داخلی مغازه MDF باید مورد بررسی قرار داد، شناسایی رنگ، نوع و طرح MDF است. از دید ما هر فضایی را می توان متناسب با استفاده ای که در ان نیزا است انجام شود زیبا کرد.ما با بررسی فعالیت هایی که در آن ها و مغازه های پوشاک و رستوران ها و… شما هر فضایی را که در اختیار ما قرار دهید به طور قطع می توانیم آنقدر تغییر و تحول در ان ایجاد کنیم که تشخیص آن حتی برای خودتان هم دشوار باشد. در طراحی داخلی مغازه باید دقت لازم به عمل آید تا انجا که می شود فضای موجود بهینه سازی شده و از تمامی قسمت ها به خوبی استفاده شود.باید طرح آنقدر جذاب و گیرا باشد تا بتواند روحی تازه به فضای مورد نظرتان القا کرده و هر بازدید کننده ای را بتواند به خود جلب نماید. تعجب نکنید، چون 90 درصد افراد با ورود به محیط های مختلف ناخودآگاه به سمت راست جذب میشوند و توجهشان به این قسمت بیشتر از سایر بخش ها می باشد. در طراحی های خلاقانه با رنگ های سازمانی می توان بوتیک را به بخش های مختلف تقسیم بندی کرد.

در حالت کلی می توان گفت برای بوتیک های کلاسیک بهتر است نورپردازی روشن را مد نظر داشته و در مقابل برای سبک های آنتیک و تجملاتی میزان روشنایی را کمتر کنید. زاویه نورپردازی، رنگ و همچنین میزان روشنایی همگی به سبک کاریتان بستگی دارد و قطعا آنچه برای بوتیک های کلاسیک مناسب است، در مغازه های آنتیک بازخورد خوبی ایجاد نمیکند. در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه و حتی زنانه باید بتوانید چند اصل مهم را مد نظر داشته باشید تا بازخورد خوبی را دریافت کنید. مساله مهم دیگری که در این شرایط باید به آن توجه ویژه داشت، تنوع در طراحی ویترین بوتیک مردانه می باشد. این موضوع بسته به تعداد کارکنان فروشگاه، میزان تسلط بر ورود و خروج فروشگاه و شرایط زمینه ای که فروشگاه در آن شکل گرفته است می باشد. برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی برای مغازه بتواند به بهترین شکل انجام شود ابتدا باید موضوع فعالیتی که قرار است در ان محیط انجام شود مشخص گردد و سپس باید بررسی کرد که قشری که قرار است به ان مکان مراجعه کنند آقا هستند و یا خانم و یا به صورت عموم یا از هر دو دسته می باشند.

ویترین فروشگاه در واقع رابط بین محیط بیرون و داخلی مغازه است. ویترین به نوعی شناسنامه مغازه و فروشگاه ها می باشد و جلوه ای از درون مغازه به شمار می رود. اولین محلی که دیده میشود و مشتری برای رسیدن به مغازه باید در آن قدم بگزارد، ورودی مغازه است. شعار خلق طرح هایی جدید است و نه الگو برداری از طرح های دیگران به همین سبب معتقد هستیم با ما می توانید بهتر و سریع تر دیده شوید چرا که طرح هایی که برایتان انتخاب خواهیم کرد را تا به حال نمونه ان در جایی اجرا نشده است و در واقع شما اولین نفری هستید که از طرحی که برایتان پیاده سازی می کنیم استفاده خواهید کرد. در میان انواع و اقسام ویترین ها و دکوراسیون های مختلف که مشتریان در طی روز از کنار ان می گذرند این کار بسیار مشکلی است که ویترین شما بتواند برای آنها جلب توجه نماید و این تنها از پس گروهی حرفه ای و مجرب بر خواهد امد.ما در آرک مایان می توانیم بهترین و در عین حال منحصر به فرد ترین طرح های موجود درباره طراحی ویترین مغازه را به شما عزیزان ارائه دهیم.

به عنوان مثال می توان لباس های زیبا و طرح های جذاب را در این بخش قرار داد یا تابلوهای خیره کننده که مشتری را متعاقد به ماندن کند را در این محل نصب کنید. فقط کمی خلاقیت میخواهد تا چوب چنان به فضای داخلی خانه، دفتر، محل کار یا رستورانها حس و حال دهد که بتوان ساعتها به آسایش گذراند و از طراحی داخلی لذت برد. برای مثال می توان از کفپوش های مدرن و ضد آب برای پوشش کف مغازه بهره برد. مثلا در عکس بالا فروشندگان یک مغازه کفش فروشی تصمیم گرفتند با ساختن یک درخت کریسمس با کف های داخل مغازه آمدن سال نو را تبریک بگویند، خیلی هم ساده و تاثیر گذار، با این کار هم ویترین مغازه شان را به زیبایی تزیین کرده اند و هم مشتریانشان را راضی.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار