هفت روش برای تصویرگری کتاب کودک |

جلوههای بصری باکیفیت بر روی ذهن عاطفی افراد تأثیر میگذارد. این نقاشی ها باید لباس/ آرایش یا لوازم جانبی را به خوبی نشان دهند و از نظر بصری نیز جذاب باشند. بازنگریها به شما کمک میکنند تا از هر اشتباه خود درس گرفته و روشهای بیشتری را امتحان کنید. البته طراحی یک شعار متناسب و البته مثبت نیاز به تأمل زیادی دارد، چراکه انتخاب واژههای متناسب بر روی ذهن ناخوداگاه افراد تأثیرهای متفاوتی میگذارد، بنابراین بهتر است برای طراحی یک شعار خوب برای محصول خود از یک متخصص تبلیغنویسی یا دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. ذهن انسان بهصورتی طراحی شده است که دوست دارد در انجام هر کاری لذتی را تجربه کند. هرچقدر هم یک محصول باکیفیت باشد، اگر درست معرفی نشود نمیتواند جایگاه خود را در بازار پیدا کند. هیچکس دوست ندارد به تصاویر کوچک، بیکیفیت یا تیره نگاه کند اما همه دوست دارند به تصاویر بزرگ، رنگی، زیبا و باکیفیت خیره شوند. تصویرگران محصول ، تصاویر خود را راهی برای هویت سازی یگ محصول و به عنوان بخش مهمی از معرفی محصول می دانند که برای موفقیت محصول باید به درستی بین شود. طراحی کارتن بسته بندی و انواع لیبل خود به خود به تبلیغات نامحسوس محصول می پردازند.

یک جعبه یا بسته بندی محصول باید خریدار را نسبت به محتوای درونش مطلع سازد، یعنی این که روی جعبه و بسته بندی محصول مورد نظرتان باید به اندازه ی کافی اطلاعات آماده و خوانا وجود داشته باشد که خریدار به راحتی بتواند محتویات داخل آن بسته یا جعبه با تشخیص دهد. عملکردی : جنبه های صنعتی بسته بندی را شامل می شود، مانند حفاظت محصول، بالا بردن عمر مفید کالا، طراحی ساختار بسته و انتخاب مناسب متریال و ترکیب نوین مواد و روش تولید . یک لیبل مناسب با ترکیبی از طراحی زیبا و اطلاعات مفید، خرید محصول را برای مشتری آسان می کند. در زمان خرید، این بسته بندی باید بتواند خود را به خوبی معرفی کند. البته درنظر داشته که بسته بندی با طرحهای شلوغ خیلی مواقع نتیجه ی عکس دارد. اگر بتوانید آموزشهای جذابی از محصول خود در صفحات مجازیتان منتشر کنید، افرادی قبل از ارائه محصول برای تهیه آن با شما تماس خواهند گرفت. هرچقدر بیشتر مخاطبین خدمت یا مشتریان محصول خود را بشناسید بهتر میتوانید نیازهای آنان را برطرف کنید.

در واقع اگر مشتری از محصول داخل بسته بندی بی خبر بماند و نتواند قبل از خرید کیفیت آن را تضمین شده بداند، شاید از خرید منصرف شود. ارائه نمونه رایگان یا عرضه کردن ارزان آن در ابتدای کار میتواند موفقیت شما را به همراه داشته باشد. اگر بتوانید در مرحله معرفی محصول خود، به مردم القا کنید که بخشی از درآمد حاصل ز فروش آن محصول صرف کارهای خیرخواهانه میشود، افراد بیشتری از محصولتان استقبال خواهند کرد. پس از اجرای هریک از تکنیکهای فوق یا سایر تکنیکهایی که در کتابهای بازایابی برای معرفی محصول جدید به بازار ارائه شده است، نتیجه حاصل را مورد بازنگری قرار دهید. یکی از مطرحترین تصویرسازان آن دوران میرزا حسین نقاش نام دارد که بسیاری از کتابهای باقی مانده را منصوب به او میدانند. با ارائه خدمات پس از فروش این تردیدها را تبدیل به فرصت کنید.

بسته بندی جذاب یکی از عوامل مهم در فروش و بازاریابی کالا می باشد. بسته بندی نیز ظریف ، مجلل و چشم نواز است. هر چی بسته بندی ما شکیک تر و زیباتر باشه در نظر مشتری بیشتر جلب توجه میکنه و این موضوع سبب افزایش فروش و سود ما خواهد شد. امروزه هنر بسته بندی در دنیا بعنوان یک علم مطرح است که کشورهای توسعه یافته با آگاهی از آن محصولات تولید خود را با بهترین روش های پکیجینگ در بازارهای جهانی عرضه می کنند. امروزه نیازهای هر یک از مشتریان با یکدیگر کاملاً متفاوت است. حسی كه از دیدن یك تصویرسازی به بیننده دست می دهد، بسیار متفاوت از یك تایپوگرافی است. البته این مورد برای محصولاتی که کاملاً برای جامعه جدید باشد بسیار خوب عمل میکند اما در ارائه محصولات تکمیل شده قبلی هم میتواند کارساز باشد. اگر بتوانید برای عرضه اولیه محصول خود از افراد محبوب و سرشناس کمک بگیرید، امکان موفقیت شما در معرفی محصول جدیدتان چند برابر افزایش پیدا میکند. وقتی کسی بداند در صورت ایجاد مشکل در استفاده از محصول، شما پاسخگوی وی خواهید بود، خرید خود را قطعی میکند. بسیاری از مشتریان ظریف گرافیک ترجیح می دهند مراحل انجام سفارشات را به صورت الکترونیکی پیگیری نمایند و با این روش زمان ارزشمند خود را بهتر مدیریت نمایند.

ممکن است بگویید که محصول من آموزشی نیست یا نیازی به آموزش ندارد؛ اما معرفی هر محصول یا خدمتی به بازار (از معرفی گلدان گرفته تا خودروهای لوکس) میتواند آموزش داده شود. گاهی ارائه یک محصول جدید هر چقدر هم که کاربردی باشد نمیتواند مورد استقبال عموم قرار بگیرد؛ در چنین شرایطی ارائه یک محصول کاربردی و شناخته شده به عنوان اشانتیون در کنار محصول اصلی میتواند مقاومت را در افراد کاهش داده و منجر به فروش محصول اصلی شود. در بخش قبلی، اهمیت تعریف پرسونای مخاطب و دستهبندی مشتریان به شما گفته شد. استفاده از رنگهای موجود در “Pantone” هم میتواند جلوه خاصی به بستهبندی شما بدهد. یادتان باشد حتماً قسمت اعظمی از بخش فروش نهایی محصولتان را نیز به فروش در صفحات مجازی اختصاص دهید.

قطعاً هرکسی برای خرید خود ملاکهایی دارد اما تجربه کاربری ثابت کرده است که هویت بصری و استفاده از بستهبندی با جزئیات طراحی با درنظرگرفتن سلیقه و راحتی مخاطب بیشترین فروش محصول را به دنبال خواهد داشت. آنچه از بیشترین اهمیت برخوردار است، ایجاد محصول مطابق با نیاز افراد جامعه است. رنگها بیش از هر چیز دیگر القا کننده احساسات بوده و می توانند با بهترین یا در عین حال بدترین مضمون در بسته بندی شما ظاهر شده و با مخاطب ارتباط بگیرند. مثلا این نشان تجاری باید بر روی پوسترها، وب سایت ها، عناصر تبلیغاتی، بنرها، کیف ها، محصولات، بسته بندی ها،برچسب ها،رسیدها، لباس های کارکنان،ساختمان ها و فضاهای دیگر قابل اعمال باشند. و با نگاهی اجمالی به سرفصل ها قطعا متوجه این موضوع خواهید شد. علاوه بر این بسته بندی قادر است پیام تولیدکننده را به خریداران رسانده و ارتباط موثری میان آنها برقرار سازد. در بسته بندی محصولات فروش حضوری جلوه زیبا اهمیت بیشتری دارد چرا که بخش بزرگی از حلم و نقل محصول بر عهده مصرف کننده است و پس از خرید مصرف کننده محصول را اصولا به سلامت به مقصد دلخواه خود میبرد. در آن دوران نقوش در ارتباط با انتقال جادویی قدرتهای مرموز جهان طبیعت به درون زندگی جمعی انسانها در موقع شكار برای سیطره بر قدرت حیوانات در مواقع دیگر به همراه مراسم و رقصهای آیینی به منظور چیرگی بر قدرتهای تخریب گر طبیعت با ظاهر كردن باران و امثالهم به تصویر كشیده می شدند.سپس به تدریج در دوران نوسنگی با به وجود آمدن كشاورزی و دامپروری و ظهور هسته های اولیه زندگی اجتماعی انسان در شهرها و توتم های افسانه ای (علامتهای مقدس) و حماسه ها شكل می گیرندو تصویرسازی به همراه متون كتابهای مقدس (مانند انجیل عهد عتیق و انجیل عهد جدید) وسیله ای می شود برای بازگو كردن روایتهای مذهبی و داستانهای پیامبران و مردمان هم عصر آنها و تجسم چهره های ادیسه و فرشتگان و رویارویی نیروهای خیر و شر.

وقتی مخاطبین خود را بشناسید، با برآورده کردن نیازهای آنها میتوانید محصول خود را به قشر بیشتری معرفی کرده و بفروشید. کسی نمیتواند نیازهای مشتریان و جامعه هدفش را نادیده بگیرد و انتظار موفقیت در کسبوکارش را داشته باشد. در مرحله بعد برای یکبار هم که شده مصرف محصول مورد نظر را امتحان می کند. زیرا همانطور که حس رفعتجویی هنرمندان «گوتیک» موجب شد که معماری گوتیک مفهوم «عناصر عمودی» خود را کشف کند. در واقع ذهن انسانها همیشه از امتحان کردن محصولات جدید هراس دارد؛ این وظیفه شماست که برای برطرف کردن ترس اولین مشتریان بالقوه خود چاره بجویید. حتی اگر محصول شما یک محصول کاملاً کاربردی است، سعی کنید در تبلیغات و آموزشهای مربوط به آن از نمونههایی سرگرم کننده استفاده کنید؛ با این کار ذهن عاطفی افراد را درگیر کرده و ناخوداگاه آنها را وادار به خرید میکنید. بستهبندی از آن موضوعاتی است که ذهن افراد را درگیر میکند؛ در واقع هرچقدر بستهبندی یک محصول خلاقانهتر و شیکتر باشد، امکان خرید آن توسط افراد هم بیشتر میشود (احتمالاً بارها برایتان پیش آمده است که از بستهبندی یک محصول خوشتان آمده و بدون توجه آنچنانی به محتویاتش آن را خریدرای کردهاید).

بسته بندی داروها علاوه بر اینکه برای نگهداری و محافظت از داروها استفاده می شود، برای اهداف بازاریابی و تبلیغ مارک های مختلف و تسهیل استفاده از محصولات دارویی تصویر سازی دو بعدی نیز ضروری است. تمیز و بهداشتی نگه داشتن محتویات یکی از اهداف اصلی بسته بندی مواد غذایی میباشد. جا انداختن محصول در بازار نیازمند داشتن دید شفافی نسبت به تمام زوایای محصول توسط مشتریان است. اگر از نظر علمی و تحقیقاتی به موضوع نگاه کنیم، در بین انواع گوناگون بسته بندی، نمونه هایی که به صورت مکعب، چهار گوشه و ایستاده طراحی شده اند، از شانس بیشتری در فروش برخوردارند. چه افراد شما را تحسین کنند و چه به شما اعتراض کنند، در هر صورت به شما واکنش نشان دادهاند؛ همین واکنش میتواند در صورت شکست هم شانس دیگری به محصول شما بدهد. اگر نیاز به طراحی بسته بندی نان باگت دارید کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید. در این مرحله قصد داریم شما را با اصول اولیه طراحی و چاپ جعبه بسته بندی آشنا کنیم با ما همراه باشید. اگر پرنسل خود را طوری آموزش دهید که بتوانند به درستی ترس این افراد را کنترل کنند، در نهایت آنها به مشتریهای شما تبدیل خواهند شد. قدرت این رسانهها به حدی گسترده است که میتواند بسیار بیش از آنچه که فکرش را بکنید به موفقیت منجر شود.

به عنوان مثال ، یک ظرف ادویه کوچک نیاز به لیبل بسیار کوچکی دارد. بررسی عملکرد رقبا میتواند شامل بررسی نقاط قوت و ضعف آنها باشد؛ هردو مورد میتواند به ما در ارائه اولیه بهتر محصولمان کمک کند. سماجت کند و خود را پای تولید برساند. قایم باشک یک بازی عالی برای تمرین اعداد است.شما میتوانید از ۱تا۱۰ شروع کنید و بهتدریج افزایشش دهید.وقتی کودکتان اعداد را بهخوبی یاد گرفت،به عقب برگردید(اعداد را برعکس بشمارید).وقتی دنبال کودک خود میگردید،یک فرصت خوب برای تکرار کلمات است بدون آنکه تکراری باشد. بهترین محصول برای بازاریابی در حوزه کاری خود را پیدا کنید و شروع به معرفی آن کنید و به کسب درآمد دلخواهتان برسید.

از مقوا SBS (یا سولفات سفید شده جامد) می توان برای بسته بندی مواد آرایشی ، داروها ، شیر و آب میوه ، مواد آرایشی ، مواد غذایی منجمد و سایر موارد استفاده کرد. در فروشگاها، سازمان ها، لوازم خانگی و موارد دیگر برای حفظ و نگهداری بهتر و حمل آسان تر از جعبه استفاده می کنند، معمولا جعبه ها در اندازه های کوچک و بزرگ و با جنس های متنوع (کاغذ، مقوا، چوب، فلز و …) مورد استفاده قرار می گیرند. تعامل شرط اساسی ایجاد و حفظ مشتری در عصر حاضر است. همچنین استفاده از بسته بندی شیشه ای برای رب گوجه فرنگی به این علت بود که حفظ و نگهداری رب به صورت شیشه ای بسیار بالاتر از قوطی می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار