چرا باید اتاق فرار بریم؟ مایندر اسکیپ روم | allescape

از طریق صفحه رزرو آنلاین، تلفن و به‌ صورت حضوری 24 ساعت قبل از زمان بازی. خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست. در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. بله، به دلیل محدودیت زمانی و تعداد اتاق ها رزرو قبلی برای بازی الزامی است.

هدف از بازی چیست؟!

یکی از بخش‌های اتاق فرار پیدا کردن کلید است، شما در طول بازی با یک قفل بر میخورید اما کلیدی در اطراف آن نیست؛ پس باید به خوبی تمامی نواحی را بگردید تا بتوانید کلید مربوط به آن را پیدا کنید. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد. اما قضیه به اینجا ختم نمی شود، معمولا به فاصله چند روز بعد از مراجعه تیم اصلی، تیم دوم تایم‌فور‌فان به صورت ناشناس به بازی مراجعه میکنند تا در صورت مغایرت در نحوه‌ی برخورد کارکنان مجموعه و یا اجرای بازیها، این تفاوت را به تیم اطلاع دهند. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم‌فور‌فان منتشر شود. برای اطلاعات هر بازی روی بازی در وبسایت کلیک کنید و همه اطلاعات بازی از جمله آدرسش رو ببنید.

اگر‌ کمتر‌ از ظرفیت باشیم چی میشه؟

حضور شما برای بازی بدون پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست، پس باید ابتدا با پیش پرداخت یک نفر بازی را از سایت رزرو کنید. برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید. اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است. اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند.

  • هیچ وسیله ای از جمله گوشی موبایل ، ساعت ، کیف ، کلید ، کارت ، پنجه بکس ، چاقو ، فندک ، اسپری فلفل ، شوکر ، چوب ، چماغ و … را نمیتوان داخل بازی برد.
  • تمام حقوق مربوط به وبسایت، برای مایندر اسکیپ روم محفوظ میباشد.
  • باید بتوانید جزییات و کلمات کلیدی را به خاطر سپرده و در مواقع ضروری از آنها استفاده نمایید.
  • در روی اونها قفل میشه و گروه باید با پیدا کردن سرنخ و حل معماها در یک زمان محدود از اتاق خارج بشن.

مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی اتاق فرار برای نوجوانان است. معماهای اتاق فرار سبکهای متفاوتی دارنداز پیدا کردن یک کلید در زیر گلدان گرفته تا کنار هم گزاشتن تعدادی پازل و یا حل یک معادله ریاضی ساده و یا انجام یک کار مکانیکی. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد.

تاج اسکیپ روم

پس تنها کافی است که دقت کنید تا سر از اسرار آن در آورید. به طنابی که در مقابل شما قرار گرفته است دقت کنید شاید باید آن را به سمت پایین بکشید. به نوشته‌ی عجیب و غریب داخل کتاب دقت کنید شاید باید آن را به زبان فارسی تراورد کنید. طبیعتا جایزه ای به شما تعلق نمیگیره و اگه زودتر از بقیه تموم کنید رکورد بازی رو خواهید زد. در هیچکدام از بازیها، لمس نمیشوید و هیچ تماس فیزیکی وجود ندارد.

چرا باید اتاق فرار بریم؟ مایندر اسکیپ روم | allescape

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار