چگونه ابروهای پرپشت و زیبا داشته باشیم؟ دلیل ریزش ابرو مجله سفیر

همچنین اسید لوریک موجود در روغن نارگیل به کاهش صدمات مو کمک می کند. حاوی ویتامین ای و آنتی اکسیدانهایی است که رشد مو را تقویت می کند. امروزه در بازار محصولات زیادی وجود دارد که ابروهای شما را پر می کنند. متاسفانه همه ما ذاتا ابروهای پرپشت نداریم و نیاز داریم تا آنها را پر کنیم. برخی به قدری ابروهای کم پشتی دارند که با استفاده از محصولات آرایشی که به منظور پر پشت شدن آنها استفاده می کنند بسیار مصنوعی به نظر می رسند. چه شما به طور طبیعی ابروهای کم پشتی داشته باشید یا با برداشتن به آنها صدمه زده باشید، این مسئله احتمالا باعث کم شدن اعتماد به نفستان می شود.

ترکیب نخود چرخ کرده و زرده تخم مرغ، موجب استحکام بخشیدن به تار ابروها شده و از ریزش آن ها به شکلی قابل توجه جلوگیری خواهد کرد. همین طور در صورتی که مقداری مازو به این ترکیب بیفزایید، میزان اثرگذاری آن بارها بالاتر بوده و ضمن جلوگیری از ریزش ابروها، به پرپشتی آن ها نیز منجر خواهد شد. تقویت ابرو اکسیلیا، ضمن آن که باعث پرپشتی ابروها خواهد شد، به تقویت رنگ دانه های آن ها نیز کمک می کند. به این شکل سفیدی تارهای ابروها، دیرتر اتفاق افتاده و عوارض مربوط به ریزش را نیز کمتر تجربه خواهید کرد. جالب است بدانید که تقویت ابرو اکسیلیا حتی در درمان ریزش موی ارثی نیز موثر است. این محلول ضمن آن که پرپشتی ابروها را تضمین می کند، موجب حجم دهی به تارهای نازک این ناحیه شده و باعث می شود که ابروهایی زیباتر داشته باشید.

علاوه بر پوست سر، پوست پشت چشم یا مژه‌ها نیز محل مناسبی برای رشد و فعالیت قارچ‌ها هستند. فعالیت این قارچ‌ها سبب ایجاد شوره مژه، ریزش مژه و کاهش ضخامت آن‌ها می‌شود. مصرف محلول تقویت کننده بلفارول می‌تواند به قطع فعالیت این قارچ‌ها و رفع شوره مژه و تقویت رشد مژه‌ها کمک کند. برای خرید و اطلاع از قیمت قطره بلفارول به لینک زیر مراجعه کنید. برای استفاده از وازلین جهت پرپشت شدن ابروها مقداری وازلین را شب روی ابروهای خود بزنید و اجازه دهید تا صبح بماند.

این سرم با رطوبت رسانی به ابروها، علاوه بر تقویت ابروها، از خشکی و شکنندگی آنها نیز جلوگیری می کند. ویتامین ای دارای توکوترینول است که یک آنتی اکسیدان محرک رشد مو می باشد. همچنین گردش خون را بهبود بخشیده و فولیکولهایی که باعث رشد مو می شوند را تغذیه می کند. روغن آووکادو مملو از مواد معدنی، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدانهاست.

این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر کرده و به تقویت ابرو کمک می کند.

طبیعی است که داشتن ابروهای کم پشت و ضعیف می‌تواند بر ظاهر چشم های شما تاثیر فراوان بگذارد. اگر به این مشکل پایان ندهید و از راهکارهای اصولی برای تقویت ابرو و جلوگیری از ریزش آن ها کمک نگیرید، به میزان قابل توجهی زیبایی خود را از دست خواهید داد. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به کمک پروتئین‌های طبیعی موجود در موهای ابرو، از شکننده شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار