کامل ترین آموزش تلگرام با بیش از 100 نکته آموزشی | WikiHola

آلبوم ساخته شده نسبت به تعداد تصاویر از نظر ظاهری تغییر می کند و بر روی هر عکسی که تب کنید می توانید ابعاد بزرگ آن را مشاهده کنید . و در پایان، یکی از نکات کاربردی در مورد کانال تلگرام این است که، سعی کنید محتوای متنی که در کانال تلگرام منتشر می کنید طولانی نباشد و اگر هم طولانی است حداکثر از اندازه گوشی فراتر نرود. برای این کار می‌توانید پست‌های متنی‌تان در گوشی تلفن همراهتان قبل از ارسال چک کنید و اگر طولانی‌تر از حد مجاز بود، سعی کنید آن را کوتاه کنید. طبق بررسی‌های انجام‌شده اینفوگرافیک ها بیشتر از سایر انواع محتوا بازنشر می‌شوند.

  • توصیه می‌کنیم این تنظیمات را روی My Contacts بگذارید تا صرفا مخاطبان شما توانایی دیدن شماره‌موبایل را داشته باشند.
  • پس از باز کردن تلگرام برای نخستین بار با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد.
  • با فشردن گزینه‌ی آبی بالای صفحه می‌توانید به راحتی از طریق دستگاهی دیگر وارد حساب شوید.

کد دریافت شده روی تلگرام موبایل یا تبلت خود را کپی کرده و در فیلد code تلگرام دسکتاپ وارد نمایید. در این مرحله می توانید مشخص نمایید که یک میانبر از برنامه تلگرام پس از نصب روی دسکتاپ ایجاد شود یا خیر. در گام بعدی با کلیک روی دکمه Browse می توانید محل نصب تلگرام روی کامپیوتر را مشخص نمایید سپس روی دکمه Next کلیک کنید. در گام بعدی از شما درخواست می شود کشور محل سکونت و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از چند لحظه مراحل نصب اتمام خواهد یافت و می توانید با لمس گزینه Open تلگرام را اجرا کنید. جهت شروع فرایند نصب تلگرام روی گزینه Install ضربه بزنید.

ربات دانلود از اینستاگرام؛ دستیار هوشمند شما!

کامل ترین آموزش تلگرام با بیش از 100 نکته آموزشی | WikiHola

از این فرم می‌توانید برای ورود و یا ثبت نام در مجله فرادرس استفاده کنید. فعالیت‌های کاری او در حوزه تکنولوژی، ویدیوگیم و دانش بوده و در حال حاضر گستره متنوعی از مقالات مجله فرادرس را می‌نویسد. لینک کانال خود را از بخش Bio برداشته و درون کادر متنی ControllerBot@ وارد کنید.

آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

پیشنهاد می‌شود عملیات ساخت تم را روی تم Default تلگرام انجام دهید. سپس با انتخاب گزینه‌ی Create New Theme عملیات ویرایش را شروع کنید تا به تم دلخواه خود برسید. تصویر ارسالی شما به ربات Clippy به صورت یک استیکر بدون حاشیه است ولی با فرمت webp. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است عکس ارسالی شما به این روبات از اول حاشیه نداشته باشد، اگر هم داشت این حاشیه حتما باید تک رنگ باشد تا Clippy بتواند آن را تشخیص داده و از دور سوژه اصلی عکس شما حذف کند.

در صفحه بعدی نیز باید همین گزینه را در جهت تائید، انتخاب کنید. 1- ابتدا روی گروهی که تمایل دارید به سوپرگروه تبدیل شود، ضربه بزنید. اگر تمایل دارید گروهی داشته باشید که اعضای آن بیش از 200 نفر باشد، می‌بایست یک سوپرگروه تشکیل دهید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار