کناف سقف مغازه و فروشگاه های مختلف با طرح های متفاوت-کناف آوگون

به‌دلیل اتصالات مناسب، در دیوارها و سقف‌های کاذب کناف معمولا اتصالات به صورت پیچی و مطابق ضوابط و آیین نامه‌های مدون انجام میشود. کناف سقف در واقع پوششی گچی است که سال‌هاست مورد استقبال مردم قرار گرفته است. در کناف سقف ۲۰۱۸ می توان از نورپردازی عالی به ویژه به روش تاکیدی بهره مند شد که جلوه معماری در این نورپردازی دو چندان خواهد شد. بعد از اجرای کناف به راحتی می توانید از کاغذ دیواری و … استفاده کنید.

کناف خطی هم از مدل های جدید کناف سقف است که در پذیرایی مربع یا مستطیل شکل می توانید به کار ببرید. در این مطلب، انواع شکل های کناف پذیرایی را به همراه تصاویر مربوطه معرفی کردیم تا شما با توجه به ابعاد و مشخصات پذیرایی خود، بتوانید به راحتی و درستی، بهترین مدل کناف پذیرایی را انتخاب کنید. در میان مدل های کناف پذیرایی، بعضی مدل ها به صورت ترکیبی و از چند شکل متفاوت و یا منحنی هستند. این مدل کناف به دلیل شلوغی طرح در پذیرایی های کوچک اصلا توصیه نمی شود. تنها در پذیرایی های بزرگ که مساحت سقف زیادی دارید، برای تزیین سقف می توان از این طرح کناف استفاده کرد. ولی در کل این طرح ها خیلی روی مد نیستند و بهتر است تا جایی که می توانید سراغ این مدل کناف سقف نروید.

مدل سقف کاذب آشپزخانه

اگر در خانه کودک دارید، قطعا دکوراسیون اتاق او بیشتر از هر فضای دیگری در خانه برای شما اهمیت کناف سقف دارد. اینکه اتاق کودک شما چه دکوراسیونی داشته باشد؛ به سن جنسیت و روحیات فرزند شما بستگی دارد. طراحان با استفاده از کناف، مدل‌های متنوعی می‌توانند برای پذیرایی طراحی کنند. سلام کارتون حرف نداره،من نقاش ساختمانم، درس خوندم ولی در کنار درس نقاشی ساختمان را هم انجام میدام الان حدود دوازده ساله تو این کار مشغولم و میتونم تو این کار کار با شما همکاری کنم. استفاده از طرح های دوار در سقف در کنار نور مخفی به هر فضایی جلوه می بخشد. با توجه به مربعی بودن فضای نشیمن طراح آرشیتکت از یک طراحی گرد و دوار برای سقف استفاده کرده است.

ارتفاع معمول و استاندارد سقف فضاهای مسکونی آپارتمانی، ۲.۸-۲.۷ متر است. اگر ارتفاع سقف پذیرایی شما کمتر از این عدد باشد یعنی سقف پذیرایی شما کوتاه تر از حد استاندارد است. در مناطق زلزله‌زده و مناطقی که نیاز سریع به ساخت‌وساز دارند سیستم کناف سقف یکی از بهترین‌هاست. اگر خانه شما نسبتا کوچیک می‌باشد پیشنهاد می‌شود از طرح‌های ساده‌تری استفاده کنید که زیبایی منزل شما کامل شود.

  • در حین این طراحی نیز باید همواره اصول اولیه برای ایجاد دکوراسیون را در نظر گرفت.
  • دقت کنید برای فضا های کوچک و شلوغ از سقف کناف برجسته یا شلوغ استفاده نکنید.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • برای طراحی و تزیین سقف پذیرایی، یکی از مسائل مهمی که باید در نظر گرفت؛ لذت بردن از آن طی سالیان بعد است.
  • استفاده از آینه های دکوراتیو برای دیزان و تزیین سالن پذیرایی و همچنین استفاده از ترکیب آن با کناف سقف می تواند زیبایی خاصی برای منزل شما باشد.
در طراحی داخلی کلاسیک، قسمت وسط پذیرایی از اهمیت بسیار مهم برخوردار بوده و در بیشتر موارد از سقف کناف به‌شکل گرد استفاده خواهد شد. اجرا و نصب سقف کناف کلاسیک از ریزه‌کاری‌های بسیاری برخوردار بوده و این نوع سقف کناف باید کاملا با پرده، فرش و کاغذ دیواری اتاق هماهنگ باشد. استفاده از سقف کناف پذیرایی در فضا دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار پیدا کرده و البته از استقبال چشمگیری نیز در میان ایرانیان برخوردار شده است.

نکات مهم در انتخاب کناف سقف پذیرایی:

سقف کاذب کناف از انتقال حرارت و صدا به طبقه بالا جلوگیری می‌کنند. برای مشاهده نمونه‌هایی از زیباترین کناف آشپزخانه، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. تنوع ایجاد رنگ های مختلف بر روی سقف کناف / دیوار کناف توانسته محبوبیت این محصول را دوچندان نماید. مسلما در صورتی که اجرا کناف سقف حالت بازی سازی داشته و یا تک واحد باشد، هزینه آن نسبت به مواقعی که کار چند واحده و انبوه سازی است تفاوت زیادی دارد.

کناف سقف مغازه و فروشگاه های مختلف با طرح های متفاوت-کناف آوگون

برای سقف معمولا از سقف کاذب رابیتس و یا سقف کناف استفاده می شود که علاوه بر قابل اجرا بودن در طرح های مختلف قابلیت اجرای نورپردازی زیبایی را هم دارد. اجرای کناف نه تنها برای سقف که برای دیوار هم ظاهری منحصر به فرد و زیبا در دکور منزل خصوصا سالن را ایجاد می کند. کناف کاری دیوار پشت تلویزیون از رایج ترین راه ها برای دیزاین دیوار است که در مقاله دیگری به جدیدترین مدل کناف دیوار پشت ال سی دی پرداخته شده است. استفاده از کناف برای طراحی سقف پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود.

انواع طرح کناف سقف 2020 برای خانه‌های ایرانی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار