بنچمارک های ردمی کی 50 پرو مقایسه بیشتر Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1 سخت افزار مگ

بنچمارک های ردمی کی 50 پرو مقایسه بیشتر Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1 سخت افزار مگ

بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. شیائومی یه باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی روی این گوشی قرار داده که تو استفاده معمولی میتونه یک روز کامل شارژدهی کنه.

نرم افزار، گوشی ردمی K50 گیمینگ با رابط کاربری MIUI 13 از قبل نصب شده است و بدیهی است که Redmi ویژگی های نرم افزاری خود را برای تجربه بازی بهتر غنی کرده است. را باز کنید و در مقایسه با سایر گوشی های Redmi چیز خاصی وجود ندارد. علاوه بر خود گوشی، یک قاب شفاف همراه با کیت شارژ سریع 120 واتی نیز وجود دارد که همانطور که گفته شد می‌تواند باتری بزرگ 4700 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را تنها در 17 دقیقه به طور کامل شارژ کند و از شارژ سریع در حین بازی پشتیبانی می‌کند.

  • ردمی کی 50 گیمینگ از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD برخوردار است.
  • رابط کاربری MIUI برای بازی مناسب است و گزینه هایی برای گیمران در اختیار گذاشته است تا کاربران از گوشی گیمینگ خود بالاترین استفاده را داشته باشند.
  • در طراحی ردمی K50 Gaming از سبک طراحی ماشین‌های اسپرت استفاده شده که جزییات ظریف و زیبایی دارد.
  • شیائومی گوشی ردمی کی 40 گیمینگ را سال گذشته در چین وارد بازار کرد و سپس آن را به عنوان یک مدل مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند با نام پوکو اف 3 جی تی در برخی بازارهای جهانی عرضه کرد.

اصولاً طراحی ردمی k50 گیمینگ ارگونومی بوده و به گونه‌ایست که پس از ساعت‌ها بازی کردن نیز احساس خستگی نخواهید کرد. در بالا و پایین این گوشی نیز 4 عدد اسپیکر از JBL قرار گرفته‌ تا صدایی با کیفیت بسیار بالا را در اختیار کاربران قرار دهند. ابعاد ردمی کی 50 گیمینگ حدوداً 8.5×76.7 ×162.5 میلی‌متر و وزن آن 210 گرم است و اصولاً اسمارت فون ظریفی نیست. در جلوی گوشی از Gorilla Glass Victus، در پنل پشت از شیشه‌ و برای فریم آلومینیوم استفاده شده‌ تا یک گوشی با متریال ساخت باکیفیت و البته بسیار جذاب را در دستان شما قرار بگیرد.

◄ شبکه رادیویی گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هم عکسهای طبیعی و خیلی خوبی رو ثبت میکنه. همچنین قابلیت فیلمبرداری 1080 با 30/60 فریم بر ثانیه روی دوربین سلفی وجود داره. برای ردمی k50 گیمینگ یک باتری 4700 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده تا در زمان‌هایی که با گوشی خود ساعت‌ها بازی‌های سنگین را اجرا می‌کنید نیز با مشکل کمبود شارژ مواجه نشوید.

نحوه انتقال فایل از اندروید به آیفون [آم…نحوه ارسال لوکیشن در اینستاگرام [آموزش د…نحوه آپدیت ایموجی ها در آیفون [آموزش تصو…میوت کردن استوری اینستاگرام ؛ چگونه استو…حل مشکل ضعیف شدن آنتن گوشی [آموزش 10 راه… کاربران می‌توانند برای کاهش دمای بیشتر از پوسته مغناطیسی پخش‌کننده گرمای مخصوص ردمی استفاده کنند که به یک فن اکسترنال مغناطیسی دفع حرارتی متصل می‌شود و از افزایش دما در زمان اجرای بازی‌های سنگین جلوگیری می‌کند. این گوشی در نمای جلویی خود به یک لنز 20 مگاپیکسلی Sony IMX596 مجهز شده که از ویژگی زیبایی هوش مصنوعی شیائومی برخوردار است. نمایشگر این گوشی تاییدیه +Display Mate A را دارد و به پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس مجهز است. در ادامه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ردمی کی 50 گیمینگ را بررسی می‌کنیم. از یک دوربین 64 مگاپیکسلی واید با قابلیت فوکوس خودکار در کنار دوبین های 8 مگاپیکسلی التراواید و دو مگاپیکسل جهت عکس برداری ماکرو استفاده کرده است.

بنابراین، وقتی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن‌ها را از دید مخفی کرده و یک گوشی پرچمدار شیک همانند دیگر مدل‌های بازار را در اختیار داشته باشید. شیائومی تو بخش پردازنده، از برازنده ترین پردازنده پرچمدار یعنی Snapdragon 8 Gen 1 در کنار نسل جدید سیستم خنک کننده دوگانه استفاده کرده تا بتونه به راحتی به تمام نیازهای موبایل گیمرها پاسخ بده. شیائومی ادعا کرده سیستم خنک کننده جدیدش میتونه تا 20 درصد گرما رو کاهش بده. البته نتایج بعضی تست ها هم نشون میده که شیائومی از این بخش سربلند بیرون اومده و دمای گوشی به خوبی گوشی k50 gaming کنترل میشه. ردمی K50 Gaming Edition تو بخش دوربین کارتون رو راه میندازه و عملکرد قابل قبولی داره.

اگه موبایل گیمر هستین، قطعا عملکرد پردازشی، باتری، نمایشگر و اسپیکرهای این گوشی رضایتتون رو به بهترین شکل ممکن جلب میکنه. ولی خب این گوشی یه گوشی گیمینگه و نمیشه توقع اتفاقات خارق العاده تو بخش دوربین ازش داشت. در کل اگه کارهای سنگین با گوشی انجام میدین، Xiaomi Redmi K50 Gaming میتونه یکی از انتخاب‌های خیلی خوب تو این بازه قیمتی باشه. گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming یکی از گوشی های خوب کمپانی شیائومی در سال 2022 می باشد که جزوه گوشی های گیمینگ است ، و برای گیمینگ طراحی شده است. از ویژگی های بارز گوشی ردمی k50 gaming می توان به صفحه نمایش خوب و شارژ سریع 120 واتی آن اشاره کنیم که بسیار قدرتمند می باشد و می تواند هر گیمری را به سمت خود بکشد. با گندم همراه باشید تا گوشی شیائومی ردمی کی ۵۰ گیمینگ مورد بررسی قرار دهیم.

◄ سیم کارت گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

جزئیات دیگری مانند دکمه شانه و لرزش محور X فوق العاده بزرگ نیز در بررسی آینده گنجانده خواهد شد. این گوشی دارای سه دوربین پشتی است، از جمله دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 که به طور گسترده در پرچمداران دهه 2020 دیده شد. اما دو سال از آن زمان می گذرد، بنابراین ما در واقع انتظار نداریم که هیچ شگفتی به همراه داشته باشد. دو دوربین دیگر یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند.

پنل جلویی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ یه نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080 و رفرش ریت 120 هرتزی رو تو خودش جا داده. یه اتفاق خوبی که توی پنل جلویی افتاده، اینه که فاصله های حاشیه نمایشگر تا لبه پنل جلویی از تمامی جهات با هم یکیه که باعث میشه هم ظاهر پنل جلویی شکیل تر باشه، هم احتمال لمس ناخواسته صفحه نمایش موقع بازی کردن خیلی کمتر بشه. صفحه نمایش این گوشی از HDR10+ پشتیبانی میکنه و کیفیتش قطعا رضایتتون رو جلب میکنه.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار