تابلو فرش چهره در تهران تابلو فرش در کرج-نارسیس

اگر آن را به صورت فرش ماشینی درست کنید، نفیس تر و مجلل تر می شود. علاوه بر ماندگاری بالای این محصول، هنری نیز هست و جلوه بی نظیری دارد. قابل شستشو نیز می باشد و می توانید آن را در قاب های بسیار شیک و زیبا قرار دهید. مشاهده همه نمونه‌های تابلو فرش ماشینی و دستبافت، همراه با مقایسه قیمت و جزئیات فنی نیز از دیگر امکاناتی است که در این روش خرید برای مشتریان گرامی فراهم آمده است.

  • علاوه بر ماندگاری بالای این محصول، هنری نیز هست و جلوه بی نظیری دارد.
  • امروزه با استفاده از دستگاه‌های چاپ قوی می‌توان عکس عزیزان را به صورت تابلو فرش در آورده و از آن بر روی دیوار منزل استفاده کرد.
  • با سلام، میتونید از طریق سایت تابلو فرش چهره نارسیس کارپت سفارش تابلو فرش چهره خود را در کمتر از یک روز کاری به صورت آنلاین ثبت کنید.
  • زیباترین طرح ها و جدیدترین رنگ بندی های فرش 1500 شانه ، فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده، فرش 700 شانه ، فرش ماشینی مدرن ، فرش وینتیج و همین طور فرش اتاق کودک در این فروشگاه عرضه می شوند.
  • قبل بافته شده چاپ می شود ولی برای چاپ تابلو فرش ماشینی می باشد.

گفتنی است کیفیت و ماندگاری تابلو فرش دستبافت و ماشینی، بسیار بیشتر از چاپی است. به روش بافت پس از ارسال عکس از سوی شما نرم افزار تبدیل عکس به تابلو فرش، نقشه عکس را آماده کرده و توسط دستگاه فرش 1000 شانه 10 رنگ HCP بافت فرش انجام خواهد شد. مدت زمان بافت تابلو فرش سفارشی ماشینی بین یک هفته تا 10 روز می باشد.

همه این محصولات در ابعاد فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری موجود و در سایزهای سفارشی و دلخواه قابل بافت هستند. تضمین بالاترین کیفیت ما را بر آن داشته تمامی محصولات تابلو فرش سفارشی عکس چهره را با ضمانت نامه خدمت خریداران ارسال نماییم. از جمله نگرانی هایی که مشتریان در مورد فرش های چهره دارند این است که فکر می کنند تصویر چاپ شده در اثر شستشو یا به مرور زمان در اثر نور خورشید از بین می رود. سیستم تولید تابلو فرش صورت چاپی به گونه ای است که تکنولوژی تزریق رنگ ویژه با فاکتورهای فشار و حرارت بر روی فرش سفید بافته شده انجام می شود.

از سوی دیگر، متعهد است که از مرحله مشاوره پیش از خرید، تا اطمینان از رضایت شما پس از دریافت کالا با شما همراه باشد. فروشگاه اینترنتی فرشخونه در مورد کیفیت تابلو فرش سفارشی چهره، این ضمانت را می‌کند که محصولات حتی با شستشو و استفاده از سفیدکننده هم به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهند داشت. تصویر ارسالی توسط شما، با رعایت رازداری و حفظ حریم شخصی شما، در مراحل تولید، استفاده می‌شود و تنها افراد انگشت‌شماری که مسئول ثبت سفارش هستند به آن دسترسی دارند. نمونه تابلو فرش های عکس شخصی، که شما در این نوشته مشاهده می‌نمایید نیز با کسب اجازه از خود اشخاص استفاده شده است.

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره،تابلو فرش چهره شخصی،سفارش تابلو فرش ماشینی

قیمت تابلو فرش چاپی بسیار به صرفه تر از سایر بافت ها می باشد. بدین شکل که عکس شخصی خود را روی نقشه تابلو فرش پیاده می کنید. علاوه بر چاپ آرم و لوگوی سازمان ها بر روی تابلو فرش ماشینی، امکان تولید تابلو فرش با برندهای مصرفی مانند BMW و بنز برای نمایندگی ها و نمایشگاه های خودرو نیز وجود دارد. این ایده، یعنی تبدیل لوگوی خودرو به تابلو فرش می تواند برای علاقه مندان به خودرو جذاب باشد. بله شما می توانید هر تصویری را که دوست دارید و کیفیت خوبی داشته باشید به فرش تبدیل کنید.

اگر این سوال برای شما پیش آمده است که چگونه میتوانم تابلو فرش عکس خودم را داشته باشم، جای درستی آماده اید. شما می توانید عکس خود و یا عزیزانتان را به عنوان یادگاری به تابلو فرش تبدیل کنید و به عنوان یک هدیه ارزشمند در مناسبت ها به آنها اهدا کنید تا در دکوراسیون خود از آن بهره ببرند. در فروشگاه اینترنتی آریاس، انواع مدل های تابلو فرش دستباف چهره عرضه شده است و می توانید به راحتی قیمت تابلو فرش چهره دستباف مورد نظر خود را دنبال کنید. در سفارش تابلو فرش چهره و اختصاصی، باید عکس ارسالی شما، باکیفیت و دارای رزولیشن بالا باشد. در این صورت، کیفیت و وضوح تابلو فرش ماشینی شما هم عالی خواهد بود. چون در نهایت، تابلو فرش، دقیقا مطابق با تصویر ارسالی شما تولید خواهد شد.

در یک کلام تابلو فرش چهره بدین معناست که هرعکس دلخواهی که مد نظر شما عزیزان باشد براحتی در قالب یک تابلو فرش می توان پیاده سازی کرد. بافت ماشینی برای فرش و نقشه های بزرگ تابلو فرش مناسب است اما برای تابلو فرش شخصی با جزییات صورت مناسب نمی باشد. فروشگاه اینترنتی فرش امین جهت جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز ، این امکان را برای شما سروران گرامی فراهم نموده است تا مبلغ سفارش هایتان را در محل تحویل فرش پرداخت نمایید. از آن‌جا که تابلو فرش، محصولی است از جنس فرش ماشینی، دوام و مقاومت بسیار خوبی دارد و می‌تواند تا ده‌ها سال عمر کند. پایداری رنگ این محصول به قدری است که حتی با پاک‌کننده‌های بسیار قوی، مثل وایتکس و تینر فوری هم رنگ خود را از دست نمی‌دهد. این گونه می باشد که عکس مورد نظر شما بر روی فرش خام سفید سابلیمیشن 1200 شانه تراکم 3600 چاپ می شود که نمونه تصاویر آن را در بخش محصولات سایت می تابلو فرش چهره توانید مشاهده نمایید.

سفر به دنیای رنگین تابلو فرش دستبافت و ماشینی…

تابلو فرش چهره در تهران تابلو فرش در کرج-نارسیس
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار