فروشگاه اینترنتی محصولات سالم، ارگانیک و طبیعی، خرید آنلاین

همچنین در نامیبیا و سریلانکا از رنگ بنفش و صورتی یافت کرد . حتی امکان تغییر در جزئیات مدل انتخابی نیز برای مشتریان عزیز وجود دارد. آشنایی با گارنت دمانتوئید گارنت دمانتوئید یکی از درخشانترین سنگهای قیمتی است که حتی در سایه هم درخشش زیادی دارد. مقاله كامل مربوط به آشنایی کامل با سنگ توپاز… عکس بالا یک مورد از عکس سنگهای قیمتی میباشد که مربوط به سنگ یشم است. نقره ممکن است خیلی سریع سیاه و کدر شود. عقیق سیاه به شما کمک می کند تا با اعتماد بنفسی بالاتر برخورد کنید. رنگ سفید و سبز مات همراه با خال های سیاه رنگ نیز از این سنگ وجود دارد.

به دلیل رنگ بسیار زیبا و جذاب آن، بر آورد شده که حداقل در هزاره های ششم و پنجم پیش از میلاد این سنگ های زیبا مورد توجه و استفاده بشر قرار گرفته است. در تاریخ بشر مروارید همواره مورد ستایش و حتی پرستش قرار گرفته است. یاقوت سرخ در طیف وسیعی از رنگ قرمز وجود دارد که شامل قرمز مایل به زرد تا قرمز مایل به نارنجی است. قرن ها پیش در نوشته های سانسکریت از اسپینل به عنوان دختر یاقوت اشاره شده است. رومیان باستان معتقد بودند که این سنگ تکه ای از مهتاب است و از همین رو آن را سنگ ماه نامیده اند.

جعبه جواهرات پارچه ای در طرح های مختلفی موجود هستند و بعضی از مدل های جعبه جواهرات پارچه ای نیز دارای قفل می باشند تا از دسترس کودکان نیز به دور باشند. جعبه جواهرات فانتزی در حین سادگی بسیار شیک هستند. در طرح پایه مهرهای، الماسها طوری قرار گرفتهاند که از هم کمی فاصله داشته باشند. انواع تسبیح در رنگ های مختلف با سنگ های مختلف که میتوانید ست با آن دستبند و گردنبند هم درست کنید. میتوانید با توجه به بودجه خود سراغ سنگها و نگینهای ارزانتر بروید و یا اگر بودجه برای شما اهمیت ندارد، بهترین نوع برلیان را برای سرویس طلا، انگشتر طلا، دستبند طلا، آویز طلا و گوشواره طلای خود انتخاب کنید.

سنگ زمرد سبز را گوهر ونوسی (زهره) می نامند و معتقدند برای کمک به باروری مناسب Asmon است. کلئوپاترا پادشاه زن مصری در زمان خود به پوشیدن لباس های دارای زمرد مشهور بوده است. مصری های باستان و رومیان بر این باور بودند که این گوهر طلایی همراه با خورشید بوده است و قطعه ای از آن بوده است. مصری ها اولین کسانی بودند که از سنگ قیمتی استفاده کردند. اگر برای دانستن تاریخچه سنگ عقیق به شواهد تاریخی استناد کنیم، به نظر میرسد این سنگ برای اولین بار در قرن چهارم در رودخانه آگات در سیسیل ایتالیا کشفشده است و به نام همین رودخانه، نامگذاری شده است. تا اوایل قرن بیستم هیچ استانداردی برای تعیین ارزش الماس ها وجود نداشت تا اینکه GIA اولین و استاندارترین معیار ها را برای توصیف الماس به دست آورد که شامل رنگ، وضوح، برش و وزن قیراطی است و امروز به چهار فاکتور اساسی در جهان برای ارزیابی کیفیت هر الماس در جهان شناخته می شود. لازم به ذکر است که سنگ های پریدات 10 تا 15 قیراطی نیز وجود دارند که بسیار نادر می باشند و کار قیمت گذاری آنها دشوار می باشد. رنگهای سنگ عقیق بسیار متنوع است و از رنگهای قرمز و قهوهای گرفته تا خاکستری و سیاه و حتی بهصورت دورنگ، یافت میشود.

این فرافکنی از ثروت نه تنها در زندگی زمینی آنها مهم بود بلکه بعد از مرگ حتی از اهمیت بیشتری برخوردار بود. کشورما پر است از سنگهایی که بسیار با ارزش اند، اما متاسفانه به صورت خام از کشور خارج و بعد از تراش با ارزش افزوده ۵۰۰ برابری به کشور برمی گردد. در زمان قدیم از سیترین برای محافظت در برابر سم مار و افکار بد استفاده می شده است. در زمان های قدیم بر این اعتقاد بوده اند که پریدات هدیه ای از سوی طبیعت برای ایجاد یک دنیای جدید است. جید در چین به سنگ سطنتی مشهور است و از حدود حداقل 2950 سال قبل از میلاد مسیح کشف شده است.

ولی آیا نوشتن برخی از اذکار و اشکال مشهور به حرز و نشرف شمس، بر نگین عقیق زرد و به دست کردن آن، در احادیث معتبر نیز وجود دارد و دارای خواص فراوانی است؟ از زمان های قدیم الماس ها مورد علاقه بودند و آرزوی هرکسی داشتن یک الماس بوده است. این نوع از برش الماس بسیار جلوهی اشرافی و شیکی را به نمایش میگذارد و چنانچه به جواهرات محبوب افراد سرشناس توجه داشته باشید، آنها تمایل خاصی به داشتن جواهراتی با برش زمردی نشان دادهاند. به همین دلیل این مدل جعبه جواهرات که فضای بیشتری دارند و فضای آن ها تفکیک شده است به دلیل نوع طراحی خاصی که دارند بر روی میز آرایش بسیار پر کاربرد هستند و به تنهایی می توان از آن ها به عنوان یک هدیه مناسب نیز استفاده کرد.

یاقوت سرخ نشان دهنده عشق، اشتیاق، شجاعت و احساس است. یاقوت های کبودی که دارای رنگ آبی بنفش و دارای شفافیت بالایی هستند نادر تر می باشند و به مراتب قمیتی بالاتر را دارا میباشند. بعضی از سنگ های اپال به صورت هفت رنگ میباشند و در اثر چرخش تغییر رنگ می دهند. هر سنگ اپال متفاوت از دیگری است و به عنوان اثر انگشت منحصر به فرد می باشد. دارای درخششی جوشان است که آن را برای بسیاری منحصر بفرد و مطلوب می کند. مروارید های پرورشی در بسیاری از رنگ ها موجود می باشند و طیف رنگی کرمی ، سفید، رزگلد، سبز، طلایی، خاکستری و مشکی را در بر می گیرد. امروزه نیز بسیاری از مرم بر این باورند که جید خاصیت محافظت کنندگی دارد.

اگر سنگ قیمتی خریداری شده انتظارات شما را برآورده نمیکند، میتوانید آن را مرجوع کنید اما در صورتی که از فروشگاههایی خرید خود را انجام داده باشید که امکان بازگشت کالا را فراهم کردهاند. هنگامی که یک تولیدکننده کالا را تولید و آن را به یک کشور ناکارآمد میفرستد که قادر به تولید مؤثر تر آن نیست، به نفع هر دو کشور است. نمونه این مروارید های پرورشی در زیورآلات لوکس گلامور موجود است و ساخت کشور فرانسه و شرکت کلیو می باشد که بر روی جواهرات خود مورد استفاده قرار می دهد. سنگ اونیکس مشکی دارای رنگ جذاب روغنی است و به عنوان یک سنگ قیمتی زیبا همواره در ساخت زیورآلات و جواهرات مورد استفاده قرار گرفته است.

البته با توجه به حشرات داخل آن ارزش این گونه از سنگ های زینتی بسیار فرا تر خواهد رفت به همین خاطر در دسته سنگ های قیمتی قرار می گیرد. البته این موضوع زمانی صدق میکند که اندازه و ظاهر آن زیاد تفاوتی با یکدیگر نداشته باشد. در حقیقت اسپینل نسبت به یاقوت کمیاب تر است اما بر خلاف یاقوت می توان گاهی آن را در اندازه های بزرگ یافت کرد. این سنگ نسبتا وسیع و در گستره وسیعی از شکل ها و اندازه ها یافت می شود. تانزانیت یکی از محبوب ترین جواهرات آبی است که دارای اشکال و اندازه های مختلفی است. از رایجترین مدلهای پایهی جواهرات میتوان به موارد زیر اشاره کرد. اگر از این گوهر به خوبی نگهداری شود می توان مطمئن شد که موقع فروش هم از ارزش بالایی برخوردار خواهد بود. سنگهای قیمتی که با رنگ روشن از هم نوع خود پیشی میگیرند، معمولاً از قیمت و زیبایی بالاتری برخوردار هستند.

پیدا کردن الماس کار آسانی نیست و به مدت زمان طولانی نیاز دارد. الماس دارای تاریخچه طولانی مدت است. سیترین یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین سنگ های قیمتی است . ساده ترین راه برای شناخت طلای دست دوم یک نگاه به ظاهر آن، به خصوص به قفل و بندی است که در آن به کار رفته است. روشن بین و منطقی بودن صفات کسانی است که از خواص عقیق سبز یشمی بهره می برند. معمولا در بین تانزانیت های سبک تر و کوچکتر رنگ اسطوخودوس معروف تر است و این در حالی است که در نمونه های بزرگتر تانزانیت، رنگ آبی غلیظ بیشتر دیده می شود. اعتقاد بر این است که استفاده از یاقوت سرخ ثروت زیادی را به همراه خواهد داشت. در ادامه به شرح مدلهای جواهرات یاقوت کبود موجود در فروشگاه خواهیم پرداخت. حالا برای اینکه دقیقاً بدانید پایه جواهرات چیست و چطور میتوان آن را سفارش داد از شما دعوت میکنیم تا انتهای این مطلب با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار