لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل

رنگ عایق ها سفید ، سیاه و دیگر رنگ ها بصورت سفارشی در متراژ عمده ساخته می شود. روکش های پلاستیکی که در قسمت بیرونی قرار دارند عایقی برای نارسانا شدن سطح فلز گالوانیزه است. لوله فلکسیبل برق در کابل کشی فشار قوی،ضعیف برق و سیستم های مخابراتی اتوماسیونی توسط کانکتوری به نام گلند استفاده می شود.

  • جنس اصلی این نوع لوله خرطومی از گالوانیزه بوده و مهم‌‌ترین شاخه آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار است.
  • فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو با هدف ” ایجاد یک مرجع جامع جهت تأمین کلیّه ملزومات تابلو برق صنعتی ” در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 2000 کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ملزومات تابلو برق صنعتی به شمار می رود.
  • مزیت دیگر استفاده از لوله خرطومی فلکسی، در زمان خرابی و آسیب‌دیدگی کابل و سیم است.
  • این نوع کانال هوا را با نام های دیگری چون کانال کولر انعطاف پذیر یا کانال کولر خرطومی و کانال کولر فنری و موقت و منعطف و متحرک میشناسند.
  • یکی از انواع لوله‌های فلکسیبل روکشدار لوله خرطومی نسوز می‌باشد، که به دلیل رسانا بودن سیم‌های برق استفاده شده در صنایع مختلف و عبور جریان برق از آن‌ها از یک عایق یا پوشش مناسب مانند این لوله‌ها استفاده می‌کنند تا از برق گرفتگی و یا وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.
همچنین این محصول در رنگ‌ها و اباد مختلفی تولیذ و به بازار عرضه می‌شوند. فروشگاه اینترنتی کارن – عرضه کننده انواع لوله فلکسی باکیفیت، آماده ارائه خدمت به شما هم‌وطنان عزیز در سراسر ایران است. شما می‌توانید به راحتی برای خرید محصول اصل از این فروشگاه لوله فلکسی کارن اقدام کرده و سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان ارسال پیام کاری و دریافت اطلاعات لازم خواهید بود. لوله فلکسیبل فلزی بخاطر مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی یا جویدگی توسط موزیان در بسیاری از صنایع دوربین مداربسته و تابلو برق و سیم کشی ساختمان و صنایع دیگر کاربرد دارد و از همین جهت به این کانال ها لوله فلکسیبل صنعتی گفته میشود که در سایز های مختلف تولید میشود. لوله فلکسیبل برق (لوله خرطومی فلزی) یکی دیگر از انواع لوله های برق می باشند که با داشتن شکل فلزی با سطح مقطع گرد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل میتوان به راحتی از آنها برای گذر سیم ها و کابل ها از شبکه های برق ساختمان استفاده نمود. این شرکت تولیدی،کانال های فلکسیبل خرطومی داکت اسپیلت (لوله خرطومی انعطاف پذیر هوا یا لوله فلکسیبل قابل انعطاف) خود را برندهای تجاری خود در بازار عرضه می نماید.

لوله فلکسی سایز 13 حلقه 25 متری

برندهای شناس نیز با توجه به معروفیت خود فی بالاتری نصبت به سایرین دارند. خرطومی فلکسی 16یا 2.5 جهت استفاده در مسیر های سخت و روکار بیشترین کاربرد را دارند. بطور مثال جهت کانال کشی برای سیم و کابل های آر جی RG و شبکه بهترین مورد نیز به حساب می آید. خرطومی فلکسیبل به دلیل جنس بدنه ای که دارد باعث جذب الکتریسیته ساکن شده و نویز را به حد اقل می رساند. کاربرد لوله فلکسی در تابلو برق‎ها، خطوط انتقال داده، تأسیسات الکتریکی، محیط‌هایی که گرد و غبار زیادی در آن‎ها وجود دارد، برق‌رسانی به سیستم‌های تهویه مطبوع، برقراری اتصال بین دستگاه‌های صنعتی، محافظ فیبر نوری و… است. این نوع دستگاه ها با توجه به تنوع کار انواع زیادی دارند بنابراین هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند.

ساختار محصول، به صورت نوار فلزی فرم داده شده به صورت مدور با مقطع مربعی و روکش PVC است. مواد اولیه، از ورق گالوانیزه با استاندارد EN و روکش PVC ضد انتشار آتش است. درجه حفاظت محیطی لوله‌های رهورد خراسان با توجه به نوع گلند تعیین می‌شود و در محدوده IP54 تا IP67 قرار می‌گیرد. بازه دمایی متحرک محصول در محدوده منفی 5 تا 90 درجه سانتی‌گراد و بازه دمایی ساکن آن منفی 25 تا 105 درجه سانتی‌گراد است. جهت ثبت سفارش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و لوله‌های فلکسیبل مورد نظر خود را ثبت نمایید.

که درواقع با استفاده از این دسته محافظ‌ها، کابل‌های الکتریکی آسیب نخواهند دید. مشخصات محصول ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله خرطومی فلکسی فلزی ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند. از این لوله ها برای مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … استفاده میکنند.

مزایا استفاده از لوله فلکسی مرغوب

لوله‌های فویلی آلومینیومی بسیار سبک بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند. لوله فلکسیبل فویلی آلومینیومی در انواع قطر‌های ۱۰_۱۵_۲۰_۲۵_۳۰_۳۵_۴۰ و ۴۵ تولید لوله فلکسی و عرضه می‌شود. جهت خرید لوله فلکسیبل باید موارد استفاده و شرایط محیطی آن را به خوبی درنظر گرفت و با نظر و تخصص تکنسین نوع و متراژ مربوطه را تهیه کرد.

لوله خرطومی فویلی یا لوله فلکسیبل آلومینیومی

لوله‌های فلکسی روکشدار انواع مختلفی دارند که معمولا هر کدام را باتوجه به مشخصاتی که دارند، در محیط‎های مختلف مورد استفاده قرار می‌‎دهند؛ در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‎دهیم. شما می‌توانید قیمت لوله‌های فلکسی رهاورد ایران را از سایت‌های معتبر فروشگاهی دریافت نمایید. سایز بهترین برندها مثل رهوردخراسان ، طوس متریک PG و اینچی محاسبه می شوند. بنابراین قطر فلکسیبل های مخصوص 9 ، 13/5 ، 16 ، 21 ، 25 ، 29 ، 36 ، 42 ، 48 ، 52 ، 63 ، 75 و نمره 100 می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار