خرید لپ تاپ فروش انواع لپ تاپ با گارانتی اصلی + قیمت

این لپ تاپ ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید میزان رم آن را به ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید. لپتاپ‌های لنوو زیادی توی بازار هستن که میتونید بخرید، اما مدل Legion 7 از ارزش بالایی برای خریدن کردن برخورداره. این لپ تاپ خیلی راحت میتونه بارهای گرافیکی سنگین رو پردازش کنه. دستگاه از مواد درجه 1 ساخته شده و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت داره.

با بهترین تبلت های اپل آشنا شوید

لپ تاپ‌ها از نظر اندازه، وزن، قدرت، ویژگی‌ها، نحوه استفاده کاربران و… هدف کاربر از خرید یک لپ تاپ مناسب در نوع آن تاثیر بسزایی دارد به طور مثال یک طراح نمی‌تواند از یک اولترابوک جهت کار گرافیک خود بهره لازم را ببرد. در این لپ تاپ از یک پردازنده Intel Core i H استفاده شده که با 16 گیگابایت رم DDR4 مشغول به اجرای دستورات می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت که لپ تاپ از نظر پردازش هیچ مشکلی ندارد.

مقایسه قیمت انواع لپ تاپ و خرید لپ تاپ از ارزان ترین فروشنده

در مورد ایسر سوئیف 3 هم بله این لپ تاپ فوق العاده خوبه فقط 2 مورد رو دربارش باید مدنظر بگیرید، یکی این که نامبرد پد نداره کیبورد و دوم هم اینکه کارت گرافیک مجتمع داره و فاقد کارت گرافیک مجزا هست. برای مقایسه کارت گرافیک های لپ تاپ با یکدیگر می‌توانید از بنچمارک کارت گرافیک استفاده کنید. کیبورد جز سخت افزاری جداناپذیر که مهمترین شاخصه آن برای برنامه نویسی امکان راحت جابه جایی انگشتان در حین کد نویسی است.

  • از ارتقای رم هم اصلا نترسید، چون این کار را شرکت گارانتی کننده لپ تاپ انجام می‌دهد و در نتیجه گارانتی لپ تاپ هم از بین نمی‌رود.
  • میانگین قیمت برای خرید لپ تاپ برنامه نویسی در فروشگاه لیپک 32 تا 53میلیون تومان است که میتواند با نوسان ارز تغییر کند.
  • در بخش سخت افزار نیز وجود پردازنده Core i H که دارای 8 هسته و 24 مگابایت کش با گرافیک RTX3070 نیز نشان از اهتمام کامل ام اس آی برای عرضه یک لپ تاپ مخصوص طراحی و حرفه‌ای دارد.
  • لپ تاپ هایی که در این فهرستمعرفی کردین شاید جز بهترین لپ تاپ های دنیا باشن ولی فکر نکنم توی ایران بشه به اینا گفت بهترین چون از لحاظ قیمتی اصلا اقتصادی نیستن.
  • برخی از لپ‌تاپ‌ها ویژگی‌های امنیتی فیزیکی بیشتری را برای کمک به محافظت از شما و بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی اطلاعاتتان ارائه می‌کنند.
پردازنده این لپ تاپ اینتل Core i H است که به همراه 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 کار می‌کند. به همین دلیل پردازنده برای پردازش دستورات مختلف هیچ گونه محدودیتی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. سخت افزار لپ تاپ‌های گیمینگ شرایطی را ایجاد می‌کنند که تا چند سال نیازی به بررسی سیستم مورد نیاز بازی‌ها نداشته باشید.

Asus VivoBook R465FA Core i3-10110U 4GB-1TB Int

خرید لپ تاپ فروش انواع لپ تاپ با گارانتی اصلی + قیمت

اهمیت رزولوشن در دستگاه‌هایی که نمایشگر بزرگتر دارند بیشتر است. در عصری که حداقل رزولوشن اکثر گوشی‌های ۶ اینچی FHD است، خرید لپ‌تاپ 15 اینچی با رزولوشن HD دیگر منطقی به نظر نمی‌رسد. پس اگر سرعت انتقال داده از فلش مموری یا هارد اکسترنال برایتان اهمیت دارد، بهتر است از این گزینه غافل نشوید. اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید ، پیشنهاد می کنم بهترین لپ تاپ های 30 تا 40 میلیون تومان را در این لیست ببینید.

علاوه بر آن، لپ تاپ‌های لنوو قیمت پایین‌تری نسبت به ایسوس هم رده خود دارند. جنس بدنه این مدل لپ تاپ اچ پی از پلاستیک بادوام ساخته شده و استحکام بسیار بالایی دارد. ضخامت 17 میلیمتری و داشتن وزن سبک 9/1 کیلوگرمی این دستگاه را برای جابه جایی مداوم و حمل و نقل توسط کاربران مناسب نموده است. باتری دستگاه سه سلولی و از جنس لیتیوم یونی بوده که توان لپ تاپ را در شرایط معمولی و برای انجام کار های روزمره به خوبی تأمین کرده و در حدود 4 ساعت دستگاه می تواند روشن باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار