شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 | car

اما با توجه به شرایط و تسهیلات خوبی که این شرکت برای فروش محصولات خود گذاشته است، خرید ام وی ام را برای مشتریان بسیار راحت کرده است. تا آن جایی که طی سال های گذشته میزان فروش این نوع خودرو در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده است. در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد تا درباره طرح فروش مدیران خودرو و شرایط فروش مدیران خودرو توضیحات دقیق تر و جامع تری عرض کنیم. آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات MVM و فونیکس، محصولات متنوع این دو برند را با شرایط ویژه عرضه می‌کند. در ادامه می‌توانید به‌روزترین شرایط فروش مدیران خودرو را بخوانید.

بنابراین ایران خودرو مجبور است این افزایش هزینه را به قیمت محصولات خود اضافه کند تا سودآوری خود را حفظ کند. عوامل دیگری همچون افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات خودرو، افزایش هزینه نیروی کار و هزینه‌های حمل و نقل نیز می‌توانند به این تفاوت قیمت در بازار و کارخانه دامن بزنند. بنابراین طرحی برای ثبت نام اقساطی ایران خودرو از سوی شرکت عملا وجود خارجی ندارد. فروش اقساطی خودرو در اتوخسروانی این امکان را برای شما فراهم می آورد تا خودروی صفر یا خودروی کارکرده مورد نظر خود اعم از خودروهای وارداتی، چینی و ایرانی را با اقساط کوتاه مدت تا حداکثر 12 ماه و بدون ضوابط دست و پا گیر نظیر ضامن و … خریداری نماید. سایاخودرو با فروش اقساطی و تحویل فوری، به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین پیش پرداخت ممکن، خودرویی که دوست دارید را تحویل بگیرید و هزینه‌ها را به تدریج تسویه کنید.

شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری

خرید خودرو اقساطی بهترین راه برای ماشین دار شدن قشر ضعیف جامعه از نظر مالی https://car.ir/news/27802-get-a-car-by-leasing است. از آنجا که بسیاری از افراد پول کافی برای خرید نقدی اتومبیل را ندارند و پس انداز کردن پول برای خرید ماشین در طی مدت­ها اصلا کار عاقلانه ­ای نیست، بنابراین خرید ماشین قسطی می­تواند به صرفه باشد. هرچند که خریدار مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری در ازای این نوع خرید می­باشد.

  • اینجا خبری از نرخ سود بالا و قیمت‌های کذایی نیست، یعنی اعتبار و سابقه مجموعه اجازه چنین رویکردی را به مدیران و کارشناسان این مرکز نخواهد داد.
  • از طرفی اگر این حق به خریدار داده شده ­باشد، باز هم امکان فروش ماشین وجود ندارد.
  • رانا را باید به جرات یکی از زیباترین تولیدات ایران خودرو عنوان کرد که به خوبی پاسخگوی نیاز کسانی است که قصد دارند خودرویی مدرن با ظاهری متفاوت بخرند.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 | car

به این ترتیب با آگاهی از شرایط فروش مدیران خودرو و مشاوره با کارشناسان آسیا خودرو می‌توانید خودروی مناسب خود را با بهترین شرایط خریداری کنید. در ادامه می‌توانید شرایط فروش محصولات مدیران خودرو را بررسی کنید. اولین مرحله ی خرید اقساطی خودرو اعتبارسنجی متقاضی است، و بعد از تائید آن، مدارک مورد نیاز از شما دریافت شده و میزان تخصیص اعتبار تعیین خواهد شد.

پرداخت اقساط ماشین قسطی چه مدت طول می­کشد؟

مزیت بزرگ محصولات فونیکس در مقابل خودروهای وارداتی، گارانتی بلند مدت این خودروها، آپشن های رفاهی و ایمنی بیشتر، نو بودن خودرو (در مقابل خودروهای دست دوم وارداتی) و همچنین قیمت پایین‌تر است. به همین دلیل خرید محصولات فونیکس، با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان مواجه شده است. حتی اگر خودرویتان را از طریق قرعه‌کشی یا به‌صورت اقساطی خریداری کرده باشید، كليه نمایندگی‌های مجاز ايران خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودروهایی تولید این شرکت هستند. مالکان کلیه خودروهای ایران خودرو در مدت دوره گارانتی می‌توانند از خدمات پس از فروش استفاده کنند.

اتومبیل موردنظرتان را هر کجا و هر زمانکه مایلید انتخاب وخرید کنید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار